eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przetarg nieograniczony na usuwanie nieczystości stałych z posesji Placówki SG w Rutce Tartak, Placówki SG w Płaskiej, Placówki SG w Michałowie, Placówki SG w Siemianówce Obiekt w Narewce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-24

Białystok: Przetarg nieograniczony na usuwanie nieczystości stałych z posesji Placówki SG w Rutce Tartak, Placówki SG w Płaskiej, Placówki SG w Michałowie, Placówki SG w Siemianówce Obiekt w Narewce
Numer ogłoszenia: 257724 - 2007; data zamieszczenia: 24.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza, ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7145171, fax 085 7484517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usuwanie nieczystości stałych z posesji Placówki SG w Rutce Tartak, Placówki SG w Płaskiej, Placówki SG w Michałowie, Placówki SG w Siemianówce Obiekt w Narewce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I : - wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Rutce Tartak oraz dzierżawa: kontenera PA 1,1 - szt. 2 Przewidywana roczna ilość wywozu odpadów komunalnych wynosi : do 50 m3. Odpady komunalne będą wywożone na wysypisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. Wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Rutce Tartak odbywać się będzie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym po zgłoszeniu przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę najpóźniej w ciągu dwóch dni od daty zgłoszenia. Przewidywana częstotliwość wywozu: w razie potrzeby na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Kod CPV: 90111300 - 1 - Usługi usuwania nieczystości Część II : - wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w m. Płaska oraz dzierżawa pojemnika PA 1,1 - szt. 4. Przewidywana roczna ilość wywozu odpadów komunalnych wynosi : do 200 m3. Odpady komunalne będą wywożone na wysypisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. Wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w m. Płaska odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, najpóźniej w ciągu dwóch dni od daty zgłoszenia. Przewidywana częstotliwość wywozu: w razie potrzeby na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Kod CPV: 90111300 - 1 - Usługi usuwania nieczystości Część III : - wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Michałowie oraz dzierżawa pojemnika PA 1,1 - szt. 4. Przewidywana roczna ilość wywozu odpadów komunalnych wynosi : do 170 m3. Odpady komunalne będą wywożone na wysypisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. Wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Michałowie odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, najpóźniej w ciągu dwóch dni od daty zgłoszenia. Przewidywana częstotliwość wywozu: w razie potrzeby na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Kod CPV: 90111300 - 1 - Usługi usuwania nieczystości Część IV : - wywóz odpadów komunalnych z posesji Obiektu SG w m. Narewka oraz dzierżawa pojemnika EKO 1,2 m3 szt. 4 . Przewidywana roczna ilość wywozu odpadów komunalnych wynosi : do 100 m3. Odpady komunalne będą wywożone na wysypisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. Wywóz odpadów komunalnych z posesji Obiektu SG w m. Narewka odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, najpóźniej w ciągu dwóch dni od daty zgłoszenia. Przewidywana częstotliwość wywozu: w razie potrzeby na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2osiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2)oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym do SIWZ wzorem -Załącznik nr 4, 1.3)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) lub w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących na obszarze własnej gminy przedmiotową usługę do złożonej oferty należy dołączyć oświadczenie zgodne w treści z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 3. 1.4)aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaski Oddział Straży Granicznej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Bema 100,15-370 Białystok,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Wydziału Prezydialnego POSG w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 100A (kod pocztowy 15-370).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Rutce Tartak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I : - wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Rutce Tartak oraz dzierżawa: kontenera PA 1,1 - szt. 2 Przewidywana roczna ilość wywozu odpadów komunalnych wynosi : do 50 m3. Odpady komunalne będą wywożone na wysypisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. Wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Rutce Tartak odbywać się będzie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym po zgłoszeniu przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę najpóźniej w ciągu dwóch dni od daty zgłoszenia. Przewidywana częstotliwość wywozu: w razie potrzeby na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Kod CPV: 90111300 - 1 - Usługi usuwania nieczystości.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w m Płaska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II : - wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w m. Płaska oraz dzierżawa pojemnika PA 1,1 - szt. 4. Przewidywana roczna ilość wywozu odpadów komunalnych wynosi : do 200 m3. Odpady komunalne będą wywożone na wysypisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. Wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w m. Płaska odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, najpóźniej w ciągu dwóch dni od daty zgłoszenia. Przewidywana częstotliwość wywozu: w razie potrzeby na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Kod CPV: 90111300 - 1 - Usługi usuwania nieczystości.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Michałowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III : - wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Michałowie oraz dzierżawa pojemnika PA 1,1 - szt. 4. Przewidywana roczna ilość wywozu odpadów komunalnych wynosi : do 170 m3. Odpady komunalne będą wywożone na wysypisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. Wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Michałowie odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, najpóźniej w ciągu dwóch dni od daty zgłoszenia. Przewidywana częstotliwość wywozu: w razie potrzeby na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Kod CPV: 90111300 - 1 - Usługi usuwania nieczystości.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych z posesji Obiektu SG w m. Narewka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV : - wywóz odpadów komunalnych z posesji Obiektu SG w m. Narewka oraz dzierżawa pojemnika EKO 1,2 m3 szt. 4 . Przewidywana roczna ilość wywozu odpadów komunalnych wynosi : do 100 m3. Odpady komunalne będą wywożone na wysypisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. Wywóz odpadów komunalnych z posesji Obiektu SG w m. Narewka odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, najpóźniej w ciągu dwóch dni od daty zgłoszenia. Przewidywana częstotliwość wywozu: w razie potrzeby na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Kod CPV: 90111300 - 1 - Usługi usuwania nieczystości.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.