Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Świdwin: WYKONYWANIE USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH STAŁYCH, OPRÓŻNIANIE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ŚWIDWIN, TRZEBIATÓW I MRZEŻYNO
Numer ogłoszenia: 257729 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, faks 094 3823758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH STAŁYCH, OPRÓŻNIANIE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ŚWIDWIN, TRZEBIATÓW I MRZEŻYNO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wywóz odpadów komunalnych stałych (segregowanych i niesegregowanych) oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych i wywóz nieczystości płynnych z terenów administrowanych przez JW Nr 3294 w Świdwinie (Garnizon Świdwin, Trzebiatów i Mrzeżyno).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów komunalnych stałych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i nieczystości ciekłych, na terenie objętym zamówieniem, wydanych na podstawie decyzji organów administracji państwowej, o których mowa w przepisach ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21) oraz ustawy o trzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996 r. z późniejszymi zmianami (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 391) Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w Rozdziale 6, pkt. 1.1, lit. b,c,d) metodą spełnia-nie spełnia, tj.: b)Aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w myśl art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012r, poz. 391 z późn. zm.) wydany przez uprawnione organa administracji terenowej zezwalające na prowadzenia działalności regulowanej na terenie objętym zamówieniem, tj: dla zadania 1: miejscowości: Świdwin, Dąbrowa Białogardzka (Gmina Rąbino), dla zadania 2: miejscowości: Mrzeżyno, Trzebiatów, Kłodkowo (Gmina Trzebiatów), Pruszcz k/Gryfic (Gmina Brojce) - dotyczy odpadów objętych zamówieniem (wg kodu odpadu), c) Aktualne zezwolenie na transport odpadów objętych zamówieniem (wg kodu odpadu) zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, późn. zm.), w związku z art. 233 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (t.j. Dz. U. 2013, poz. 21) bądź wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 ww. ustawy o odpadach, chyba, że działalność taka nie wymaga uzyskania decyzji lub wpisu do rejestru - wydane przez uprawnione organa administracji terenowej zezwalające na wykonywanie usług na terenie objętym zamówieniem, tj.: dla zadania 1: miejscowości: Świdwin, Dąbrowa Białogardzka (Gmina Rąbino), dla zadania 2: miejscowości: Mrzeżyno, Trzebiatów, Kłodkowo (Gmina Trzebiatów), Pruszcz k/Gryfic (Gmina Brojce) - dotyczy odpadów objętych zamówieniem (wg kodu odpadu), d) Aktualne zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, o których mowa w art. 7, ust.1, pkt. 2) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13.09.1996 r. z późniejszymi zmianami (t.j. Dz. U. z 2012r, poz. 391), wydane przez uprawnione organa administracji terenowej zezwalające na wykonywanie usługi na terenie objętym zamówieniem tj.: dla zadania 1: miejscowości: Świdwin, Dąbrowa Białogardzka (Gmina Rąbino), dla zadania 2: miejscowości: Mrzeżyno, Trzebiatów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował narzędziami i urządzeniami odpowiednio w zadaniach: Zadanie 1: Sekcja Obsługi Infrastruktury Świdwin - co najmniej: - 16 szt. pojemników na niesegregowane odpady komunalne o poj. 1,1 m3 - 38 szt. pojemników na niesegregowane odpady komunalne o poj. 0,24 m3 - 16 szt. pojemników na niesegregowane odpady komunalne o poj. 0,12 m3 - 7 szt. pojemników na odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych - PET (siatka) - 1 szt. pojemnik na odpady opakowaniowe ze szkła o poj.1,1m3 - 1 szt. pojemnik na odpady opakowaniowe z metali - o poj. 1,1m3 - 7 szt. pojemników na odpady opakowaniowe z papieru i tektury (kryte) o poj.1,1 m3 - 1 pojazd przystosowany do opróżniania pojemników i wywozu stałych odpadów komunalnych - 1 pojazd do wywozu nieczystości płynnych Zadanie 2: Sekcja Obsługi Infrastruktury Mrzeżyno i Trzebiatów - co najmniej: - 23 szt. pojemników na niesegregowane odpady komunalne o poj. 1,1 m3 - 9 szt. pojemników na niesegregowane odpady komunalne o poj. 0,24 m3 - 4 szt. pojemników na odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych - PET (siatka) - 1 szt. pojemnik na odpady opakowaniowe ze szkła o poj. 1,1- min. 1 szt. - 1 szt. pojemnik na odpady opakowaniowe z papieru i tektury (kryte) o poj.1,1 m3 - 1 pojazd przystosowany do opróżniania pojemników i wywozu stałych odpadów komunalnych - 1 pojazd do wywozu nieczystości płynnych. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego Wykazu, metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 1. 3. Formularze cenowe - z wykorzystaniem wzorów wg załącznika od nr 2 i 3 odpowiednio w zadaniach, na które wykonawca składa ofertę. 4.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 5.Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający tego pełnomocnika do podpisania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 6.Informacja dotycząca tej części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy pzp. 7. Jeżeli Zamawiający na etapie badania dokumentów uzna, że Wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich (bez względu na to czy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia), w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, które nastąpiły po dniu podpisania umowy (w tym zmiany urzędowej stawki VAT). b) zmniejszenie wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 2 umowy, wynikającej z rzeczywistej ilości odebranych odpadów, przy zachowaniu cen jednostkowych brutto za 1 m3 rodzaju odpadów określonych w ofercie. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem zakresu i wartości usługi przewidzianej w umowie. c) Zmiany w ilościach rodzaju odpadów wyszczególnionych w umowie, tj. zmniejszenie ilości rodzaju odpadów kosztem zwiększenia ilości innego rodzaju odpadu, w ramach łącznej kwoty stanowiącej wynagrodzenie Wykonawcy, d) Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 kodeksu cywilnego. 2. Wszelkie zmiany zostaną wprowadzone na poniższych zasadach: a) zmiany w umowie mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu Stron; b) zmiany w umowie mogą być dokonane jedynie na piśmie w formie aneksów pod rygorem nieważności z wyjątkiem zmian w ust. 1 lit. b i c. c) jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.21blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294; ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; pok. nr 6 - zamówienia publiczne, bud. nr 65 lub www.21blot.sp.mil.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3294; ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; pokój nr 13 - kancelaria jawna; bud. nr 65.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 : Sekcja Obsługi Infrastruktury Świdwin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lokalizacja obejmuje następujące kompleksy wojskowe: ul. Połczyńska 32,78-301 Świdwin, ul. Wiejska, 78-300 Świdwin, obiekt wojskowy - Dąbrowa Białogardzka - Gmina Rąbino. 2. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych stałych do odbioru wynosi 1.627,80 m3 (w tym: niesegregowane - kod 20 03 01, segregowane: papier i tektura - 15 01 01, szkło - 15 01 07, plastik - 15 01 02, metale (puszki) - 15 01 04, wielkogabarytowe 20 03 07). 3. Szacunkowa ilość nieczystości płynnych do odbioru wynosi 324 m3. Zrzut nieczystości płynnych będzie odbywał się do oczyszczalni Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Sekcja Obsługi Infrastruktury Mrzeżyno i Trzebiatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lokalizacja obejmuje następujące kompleksy wojskowe: ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno; ul. Zagórska 21, 72-321 Trzebiatów; ul. Zagórska 20, 72-321 Trzebiatów; Plac ćwiczeń ul. Łąkowa, 72-321 Trzebiatów; Kłodkowo - Strzelnica Garnizonowa - Gmina Trzebiatów; Pruszcz k/Gryfic - Gmina Brojce. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na zrzut nieczystości płynnych z właściwą terytorialnie oczyszczalnią ścieków i przedstawienie kopii umowy Zamawiającemu, najpóźniej w dniu zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu. 3. Koszt zrzutu nieczystości płynnych leży po stronie Wykonawcy. 4. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych stałych do odbioru wynosi 1.233,88 m3(w tym: niesegregowane - kod 20 03 01, segregowane: papier i tektura - 15 01 01, szkło - 15 01 07, plastik - 15 01 02, metale (puszki) - 15 01 04, wielkogabarytowe 20 03 07). 5. Szacunkowa ilość nieczystości płynnych do odbioru wynosi 1.296 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych
- Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie odpadów, w tym wielkogabarytowych oraz opon w 2025 roku
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni oraz Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego w Czernicy
- "Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Radłów "
- Pielęgnacja zieleni oraz utrzymanie czystości i porządku terenów zarządzanych przez PPK
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI O KODZIE 20 02 01 W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.