Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-20
Konopiska: Dostawa szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakłądu Opieki Zdrowotnej Gminnego Ośrodka Zdrowia w Konopiskach
Numer ogłoszenia: 257733 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Gminny Ośrodek Zdrowia , ul. Lipowa 3, 42-200 Konopiska, woj. śląskie, tel. 034 3282007, faks 034 3282007.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakłądu Opieki Zdrowotnej Gminnego Ośrodka Zdrowia w Konopiskach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminnego Ośrodka Zdrowia w Konopiskach Zakres rzeczowy zamówienia: PAKIET I - szczepionki nr 1: szczepionka skojarzona DTPa + IPV + Hib - sztuk 300 PAKIET II - szczepionki nr 2: szczepionka skojarzona DTPa + IPV + Hib + WZW B - sztuk 140 PAKIET III - szczepionki nr 3 szczepionka przeciwko pneumokokom - sztuk 140 PAKIET IV - szczepionki nr 4 szczepionka przeciwko rota wirusom - sztuk 60 PAKIET V - szczepionki nr 5 szczepionka przeciwko WZW B dla dorosłych - sztuk 160 PAKIET VI - szczepionki nr 6 szczepionka przeciwko ospie wietrznej - sztuk 10 PAKIET VII - szczepionki nr 7 szczepionka przeciwko grypie -150 sztuk dla dorosłych i 50 sztuk dla dzieci PAKIET VIII - szczepionki nr 8 szczepionka przeciwko WZW A dla dorosłych - sztuk 10 PAKIET IX - szczepionki nr 9 szczepionka przeciwko WZW A dla dzieci - sztuk 10 PAKIET X - szczepionki nr 10 szczepionka przeciwko odrze, różyczce, śwince - sztuk 10 PAKIET XI - szczepionki nr 11 szczepionka przeciwko WZW A + B - sztuk 10 PAKIET XII - szczepionki nr 12 szczepionka przeciwko HPV - sztuk 15 PAKIET XIII - szczepionki nr 13 szczepionka przeciwko meningokokom - sztuk 50.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać, że zrealizowali tj. rozpoczęli i zakończyli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - przy czym co najmniej jedna z wykazanych dostaw musi być potwierdzona referencjami
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu w zakresie: - przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Zmiana taka może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi mogą być w szczególności: awarie, katastrofy, akty wandalizmu. - zmiany kluczowego personelu Wykonawcy w przypadku długotrwałej choroby lub śmierci
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozkonopiska.pl, www.konopiska.e-bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gminny Ośrodek Zdrowia, ul. Lipowa 3 42-274 Konopiska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gminny Ośrodek Zdrowia, ul. Lipowa 3 42-274 Konopiska (księgowość).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - szczepionki nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - szczepionki nr 1: szczepionka skojarzona DTPa + IPV + Hib - sztuk 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - szczepionki nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET II - szczepionki nr 2: szczepionka skojarzona DTPa + IPV + Hib + WZW B - sztuk 140.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - szczepionki nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET III - szczepionki nr 3 szczepionka przeciwko pneumokokom - sztuk 140.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - szczepionki nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET IV - szczepionki nr 4 szczepionka przeciwko rota wirusom - sztuk 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - szczepionki nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET V - szczepionki nr 5 szczepionka przeciwko WZW B dla dorosłych - sztuk 160.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - szczepionki nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VI - szczepionki nr 6 szczepionka przeciwko ospie wietrznej - sztuk 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - szczepionki nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VII - szczepionki nr 7 szczepionka przeciwko grypie -150 sztuk dla dorosłych i 50 sztuk dla dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - szczepionki nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VIII - szczepionki nr 8 szczepionka przeciwko WZW A dla dorosłych - sztuk 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX - szczepionki nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET IX - szczepionki nr 9 szczepionka przeciwko WZW A dla dzieci - sztuk 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X - szczepionki nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET X - szczepionki nr 10 szczepionka przeciwko odrze, różyczce, śwince - sztuk 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI - szczepionki nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XI - szczepionki nr 11 szczepionka przeciwko WZW A + B - sztuk 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII - szczepionki nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XII - szczepionki nr 12 szczepionka przeciwko HPV - sztuk 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET XIII - szczepionki nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XIII - szczepionki nr 13 szczepionka przeciwko meningokokom - sztuk 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa leków i szczepionek sygnatura sprawy: 47-W-D-11-2024
- ZP/03/ 2024 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Zakup i dostawa szczepionek-cz3
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.