eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuzinoUsługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej w Nadleśnictwie Strzebielino w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Luzino: Usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej w Nadleśnictwie Strzebielino w roku 2009
Numer ogłoszenia: 25773 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Strzebielino z/s w Luzinie , ul. Ofiar Stuthoffu 43, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782077 w. 116, faks 058 6782077 w. 100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzebielino.gdansk.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej w Nadleśnictwie Strzebielino w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje wykonanie usług szkółkarskich na szkółce leśnej Kochanowo zgodnie z zakresem przedstawionym w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 200 zł Wykonawca może wnieść wadium w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione w terminie jeśli wpłynie na konto Zamawiającego do dnia 30 stycznia 2009 do godz 900. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ o w Gdańsku 34203000451110000000139270 Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty.Wadium w formach innych niż pieniężna należy wnieść w oryginale w kasie Zamawiającego do dnia 29 stycznia 2009 w godz. od 800 do 1400. Kopię wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy złożyć w ofercie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca w okolicznościach przewidzianych w ustawie wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium po terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków 8.1 Opis warunków udziału w postępowaniu. 8.1.1 Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy w szczególności: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie obejmującym usługi leśnictwa. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: wykonanie w okresie 3 ostatnich lat tj. w latach 2005-2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług z zakresu gospodarki leśnej, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000zł w jednym roku c) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. w zakresie stosowania środków chemicznych dysponują co najmniej 1 osobą z kwalifikacjami do pracy ze środkami chemicznymi d) Przedstawią polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 pln. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8.1.2 Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 8.1.1 z. oraz zobowiązani są spełnić warunek dodatkowy tj.: dysponować sprzętem do prac szkółkarskich w ilości: co najmniej , 2 szt. ciągnik rolniczy , posiadające możliwość współpracy z maszynami szkółkarskimi ( zalecany C-360 z biegiem pełzającym oraz C-330), rozrzutnik obornika 1 szt, ładowacz (cyklop) 1 szt, rozdrabniacz do zielonek tzw. orkan 1 szt., 1 przyczepa rolnicza oraz 1 przyczepa objętościowa do zielonek. 8.1.3 Wykonawcy muszą realizować przedmiot zamówienia w oparciu o wytyczne, instrukcje, zasady obowiązujące w PGL LP a w szczególności: Zasady Hodowli Lasu - zarządzenie nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 24 grudnia 2002r, http://www.lp.gov.pl/media/biblioteka/hodowla/ZHL.pdf Instrukcja Ochrony Lasu - zarządzenie nr 43 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 26 czerwca 2004r, http://www.lp.gov.pl/media/biblioteka/ochrona_lasu Instrukcja bhp przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gosp odarki leśnej - zarządzenie nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 14lipca 1997r, Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006r w sprawie bhp przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej Dz U nr 161 poz 1141 Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów Dz U nr 58 poz. 405 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów DZ.U nr 80 poz. 563 Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - http:/www/fsc.pl Zarządzenie 11A Dyrektora Generalnego LP z 1999 r. w sprawie doskonalenia gospodarki leśnej na podstawach ekologicznych 8.2 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 8.2.1 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokółu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o treść oferty. 8.2.2 Niespełnienie warunków udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy i odrzucenia oferty. 8.2.3 Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika nr 4 i załącznika nr 1 do SIWZ) zakres prac, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 9.1 Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 9.1.1 Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 5 do SIWZ, 9.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.1.3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.1.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., 9.1.5 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.1.6 Wykaz wykonanych usług w latach 2005-2007 sporządzony wg Załącznika nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 9.1.7 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 9.1.8 Wykaz narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, sporządzony wg Załącznika nr 7do SIWZ, 9.1.9 Formularz oferty wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 9.1.10 Kosztorys ofertowy, sporządzony wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 9.1.11 Dowód wniesienia wadium, 9.1.12 Parafowany Wzór umowy Załącznik Nr 8 do SIWZ. 9.2 Dokumenty, o których mowa w 9.1.2 do 9.1.5 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 9.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.2, 9.1.4, 9.1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.4 Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. 9.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3 oraz w pkt. 9.1.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.6 Dokumenty o których mowa w pkt 9.3 a i b do 9.5 powinny być wystawione nie wcześniej niż przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym mowa w 9.3.c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzebielino.gdansk.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Strzebielino ul. Ofiar Stutthofu 43 84-242 Luzino.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Strzebielino ul. Ofiar Stutthofu 43 84-242 Luzino Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.