Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Łódź: Remonty cząstkowe na sieci dróg wojewódzkich
administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
Numer ogłoszenia: 25774 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi , ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, faks 042 6162273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na zadania dla poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich.5 zadań..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.53.31.42 - 45.53.31.42 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: 11 000 PLN Zadanie 2: 15 000 PLN Zadanie 3: 12 000 PLN Zadanie 4: 7 500 PLN Zadanie 5: 7 500 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 6.1 Opis sposobu dokonania oceny warunków 6.1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie opisane warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. 6.1.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a)średni przychód za ostatnie dwa lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż; - dla Zadania 1 - 1,5 mln PLN; - dla Zadania 2 - 2,2 mln PLN - dla Zadania 3 - 1,6 mln PLN - dla Zadania 4 i 5 - po 1,0 mln PLN W przypadku ubiegania się o więcej niż jedno zadanie wymagany przychód należy sumować. b)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,7 mln zł. 6.1.2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają łącznie określone wymagania. 6.1.3. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej. Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej. Specjalność drogowa - Kierownik budowy 1 osoba - Jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie prawa do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie: uprawnienia wykonawcze drogowe właściwe dla przedmiotu zamówienia i posiada ubezpieczenie oc w związku z pełnieniem funkcji, o której mowa powyżej. Wykonawca może przedstawić uprawnienia odpowiadające wymaganym wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów w tym zakresie. W przypadku ubiegania się o więcej niż 1 zadanie, ta sama osoba nie może być wskazana na więcej niż 2 zadania. W przypadku, gdy osoba wskazana przez Wykonawcę na dane stanowisko posiada kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa, uprawniające do prowadzenia, zgodnie z prawem, działalności w zakresie tego zawodu w państwie członkowskim (poza Polską) - na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu należy przedstawić: dokument potwierdzający tymczasowy wpis na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa albo decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych, uzyskane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j.: Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 6.1.3.1 Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać że łącznie spełniają wymagania określone w pkt 6.1.3. 6.1.4.Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli: Wyszczególnienie(parametry), Min. liczba jednostek: 1./Przecinarka z diamentowymi tarczami tnącymi o mocy co najmniej 10 kW lub podobnie działające urządzenie do przycięcia krawędzi - (1) 2./Sprężarka o wydajności od 2 do 5 m3 powietrza na minutę przy ciśnieniu od 0,3 do 0,8 MPa - (1) 3./Szczotki mechaniczne o mocy co najmniej 10 kW z wirującymi dyskami z drutów stalowych - (2) 4./Walcowe lub garnkowe szczotki mechaniczne zamocowane na specjalnych pojazdach samochodowych -(1) 5./Lekkie walce wibracyjne lub zagęszczarki płytowe - (1) 6./Wytwórnia mas bitumicznych lub zapewnienie dostawy mieszanki mineralno - bitumicznej - odległość wytwórni musi zapewnić możliwość transportu zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 4.1 SST - (1) 7./Remonter do wykonywania remontów emulsją i grysami - dotyczy Zadania 1 -(1) 8./Samochody lub termosy samowyładowcze - (2) 9./Walce drogowe - dotyczy Zadania 1 - (2) Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określone wymagania 6.1.5. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu remontów cząstkowych w technologii wymaganej zamówieniem, każde w ilości nie mniejszej niż 0,75 powierzchni zamawianych remontów odpowiednio mieszanką mineralno - bitumiczną na gorąco oraz dla Zadania 1 - dodatkowo w technologii remontów emulsją i grysami na drogach klasy technicznej min. Z. W przypadku ubiegania się o więcej niż 1 zadanie wymaganie to będzie sumowane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określone wymagania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 6.1. Instrukcji dla Wykonawców i umożliwienia dokonania ich oceny, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 tej ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Rozdziału. 7.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. 7.1.3. Część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie wymagań, o których mowa w pkt 6.1.2.a). 7.1.4. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż w pkt. 6.1.2.b) instrukcji dla wykonawców. 7.1.5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 i 2 a do niniejszego Rozdziału (dla osób, dla których jest to wymagane) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie wymagań, o których mowa w pkt 6.1.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone kopie stosownych uprawnień. 7.1.6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie wymagań, o którym mowa w pkt 6.1.4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 7.1.7. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie wymagań, o których mowa w pkt 6.1.5 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 7.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, winien przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. 7.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7.1.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z uwzględnieniem terminów, o których mowa powyżej. Dokumenty wymienione w pkt 7 sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7.4.1. oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2 oraz 7.3. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; 7.4.2. oświadczenie wymienione w pkt 7.1.1.w części dotyczącej art.22 ust.1 i art.44 (zgodnie z podziałem wprowadzonym przez Zamawiającego) winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców, z tym że powinno być podpisane przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy, natomiast w części dotyczącej art.24 ust.1 powinno być przedłożone przez każdego wykonawcę odrębnie. 7.4.3. dokumenty wymienione w pkt 7.1.3-7.1.7 powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy potwierdzają spełnianie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3, p. 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3, p. 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przezRejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad.2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przezRejon Dróg Wojewódzkich w Łowiczu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad.3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przezRejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.40-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.40-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Sieradzu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.40-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.