Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Prudnik: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Prudniku.
Numer ogłoszenia: 257786 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Prudniku , ul. Tadeusza Kościuszki 76, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4068175 w. 110, faks 077 4068190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Prudniku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wyszczególnionych w zał. nr 2 od poz. 1 do 10. wykonanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ) . Zamówienie jest podane w ilościach orientacyjnych i będzie realizowane partiami zgodnie z aktualnymi potrzebami zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie realizację zamówienia wg cen ofertowych. 2.Zamówienie będzie realizowane na bieżąco wg potrzeb. 3.Tablice rejestracyjne wykonawca dostarczy na adres: Starostwo Powiatowe Wydział Komunikacji 48-200 Prudnik ul Kościuszki 76 własnym transportem i na własny koszt, oraz na zlecenie zamawiającego odbierze tablice do złomowania i przestrzegając procedury, zezłomuje je na własny koszt. Pełną dokumentację tych czynności Oferent przekaże zamawiającemu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie VII niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg załącznika nr 4 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert. ( zaległości w opłatach składek spowoduje odrzucenie oferty ). 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( zaległości w opłatach spowoduje odrzucenie oferty ). 6.Oświadczenie o gotowości zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia otrzymania pisma o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą , oraz, że projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ został przez nas zaakceptowany. 7.Oświadczenie , że wykonawca udziela gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres 3 lat licząc od dnia wydania zamawiającemu. 8.Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 75a ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm. ) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Wypełniony załącznik nr 5 ( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ceny jednostkowe tablic rejestracyjnych na 2009 r.). 10.Certyfikat o którym mowa w art.75a ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w przepisach. 11. Zezwolenie Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, o których mowa w art. 75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz.908 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Prudniku, ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik, sekretariat biuro nr 102 I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Prudniku, ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik, sekretariat biuro nr 102 I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
więcej: przetargi w Prudniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.