Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-12
Olkusz: Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz
Numer ogłoszenia: 257807 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn. Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz. 1. Zamówienie obejmuje zarządzanie nieruchomościami w podziale na zadania: Zadanie 1 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (lokale mieszkalne, socjalne, użytkowe, grunty przynależne, budowle ochronne) a) w budynkach i ich lokalach mieszkalnych i socjalnych, lokalach użytkowych, o łącznej powierzchni użytkowej lokali 5067,90 m2 oraz terenami przynależnymi o powierzchni 11277 m2 (wykaz budynków, ilość lokali i ich powierzchni użytkowej oraz powierzchni przynależnych określa załącznik nr 1 do umowy) b) budowlami ochronnymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych o powierzchni użytkowej 629,13 m2 (wykaz budowli ochronnych i ich powierzchnia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej umowy) Zadanie 2 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy) a) domem przedpogrzebowym o łącznej powierzchni użytkowej 231,00 m2 oraz terenami przynależnym o powierzchni 4.290,00 m2 (wykaz powierzchni użytkowej oraz powierzchni przynależnych określa załącznik nr 3 do umowy) Podane wielkości zarządzanych powierzchni określone są na dzień 17.11.2014 r. i stanowią podstawę do obliczenia łącznej ceny ofertowej brutto. Powyższe wielkości mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie w następstwie np. sprzedaży nieruchomości, rozbiórki budynku, przekazania budynku. 2. Szczegółowy zakres czynności zawierają zapisy umowy wraz z załącznikami : a) zadania w zakresie wykonywania funkcji wynajmującego lokale -załącznik nr 6 do umowy; b) zadania eksploatacyjne w zakresie zarządzania nieruchomościami - załącznik nr 7 do umowy; c) zadania eksploatacyjne w zakresie zarządzania nieruchomościami (dom przedpogrzebowy) - załącznik nr 9 do umowy; d) zadania z zakresie robót konserwacyjnych, pogotowia technicznego, bieżących napraw drobnych robót remontowych - załącznik nr 8 do umowy; 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Zadanie 1- Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (lokale mieszkalne, socjalne, użytkowe, grunty przynależne, budowle ochronne) - 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100 Zadanie 2 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy) - 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na przedmiot zamówienia zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1- Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (lokale mieszkalne, socjalne, użytkowe, grunty przynależne, budowle ochronne) - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w sposób niebudzący wątpliwości wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu nieruchomościami, o wartości usługi (wynagrodzenia zarządcy) co najmniej 100 000. zł brutto. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nastąpiła realizacja niniejszej usługi na kwotę co najmniej 100 000. zł brutto. Zadanie 2 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy) - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w sposób niebudzący wątpliwości wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu domem przedpogrzebowym lub cmentarzem przez okres co najmniej 12 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwa zadania winien wykazać, iż spełnia warunki dotyczące doświadczenia dla Zadania 1 i Zadania 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1- Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (lokale mieszkalne, socjalne, użytkowe, grunty przynależne, budowle ochronne) - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: - co najmniej dwie osoby, które były zatrudnione jako zarządcy nieruchomości przez okres przynajmniej 3 lat, - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); Zadanie 2 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy) - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: - co najmniej jedna osoba, która była zatrudniona jako zarządca nieruchomości przez okres przynajmniej 3 lat, - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwa zadania winien wykazać, że dysponuje: - co najmniej dwoma osobami, które były zatrudnione jako zarządcy nieruchomości przez okres przynajmniej 3 lat, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na przedmiot zamówienia zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wyliczenie wartości zamówienia dla poszczególnych zadań według załączników 1a,1b i 1c; pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie: a) przedmiotu zamówienia - zmniejszenia wielkości zarządzanych powierzchni wraz z proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, w następstwie np. sprzedaży lokalu, rozbiórki budynku, przekazania lokalu; b) zmiany osób wymienionych w zał. nr 3 do SIWZ, wówczas gdy zaszły okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania oferty np. rozwiązanie stosunku pracy z osobą wyznaczoną na pełnienie określonej funkcji, rozwiązanie umowy cywilno-prawnej z pracownikiem, utrata uprawnień zawodowych;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311 lub pobrać ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno - podawczym.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (lokale mieszkalne, socjalne, użytkowe, grunty przynależne, budowle ochronne).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zarządzanie nieruchomościami: a) w budynkach i ich lokalach mieszkalnych i socjalnych, lokalach użytkowych, o łącznej powierzchni użytkowej lokali 5067,90 m2 oraz terenami przynależnymi o powierzchni 11277 m2 (wykaz budynków, ilość lokali i ich powierzchni użytkowej oraz powierzchni przynależnych określa załącznik nr 1 do umowy) b) budowlami ochronnymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych o powierzchni użytkowej 629,13 m2 (wykaz budowli ochronnych i ich powierzchnia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. dostępność biura obsługi najemców wraz z punktem kasowym - 0.05
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zarządzanie domem przedpogrzebowym o łącznej powierzchni użytkowej 231,00 m2 oraz terenami przynależnym o powierzchni 4.290,00 m2 (wykaz powierzchni użytkowej oraz powierzchni przynależnych określa załącznik nr 3 do umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.95
- 2. dostępność Domu Przedpogrzebowego - 0.05
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Olkuszu.
- Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym.
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność Skarbu Państwa w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowymi obiektami socjalnymi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin w Międzyzdrojach i Zieleniewie w podziale na 2 części (zadania)
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.