Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-20
Pawłowice: Bezwykopowa renowacja kanalizacji w rejonie ul Górniczej w Pawłowicach
Numer ogłoszenia: 257843 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Pawłowicach , ul. Adama Mickiewicza 28a, 43-250 Pawłowice, woj. śląskie, tel. 032 4721119.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezwykopowa renowacja kanalizacji w rejonie ul Górniczej w Pawłowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezwykopowa renowacja kanalizacji w rejonie ul Górniczej w Pawłowicach za pomocą rękawa impregnowanego żywicami utwardzanymi promieniami UV oraz metody crackingu statycznego. Zakres rzeczowy renowacji: a. metoda rękawa impregnowanego żywicami: - kanał sanitarny fi200 - ok. 98,5 mb, - kanał sanitarny fi250 - ok. 36,5mb, - kanał sanitarny fi300 - ok. 115,0 mb, - kanał sanitarny fi400 - ok. 123,5 mb, - kanał sanitarny fi450 - ok. 10,0 mb, - kanał sanitarny fi480 - ok. 27,0mb, b. metoda crackingu statycznego: - kanał sanitarny fi200 - ok. 27,5 mb, - kanał sanitarny fi250 - ok. 12,5 mb, - kanał sanitarny fi300 - ok. 72,0 mb, c. 4 studnie DN 1200, d. przykanaliki w studniach - 20 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, do 50% wartości zamówienia podstawowego (np. renowacja kanałów, studni).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych specyfikacją wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po jednej robocie budowlanej: - w zakresie bezwykopowej renowacji kanalizacji za pomocą rękawa utwardzonego promieniami UV na długości nie mniejszej niż 400 mb o wartości netto nie mniejszej niż 300 000,00 zł netto, - w zakresie bezwykopowej renowacji kanalizacji za metody crackingu statycznego na długości nie mniejszej niż 100 mb o wartości netto nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych specyfikacją wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu, wliczając w to: - urządzenie do czyszczenia kanałów (samochód ciśnieniowy), - zdalnie sterowana kamera do inspekcji kanałów, - zdalnie sterowane urządzenie do frezowania wnętrza kanałów, - zestaw do utwardzania promieniami UV, - urządzenie wciągające (wciągarka), - urządzenie do kalibracji wykładziny rurowej, - urządzenia do by-passu (pompy, węże), - urządzenia do prób ciśnieniowych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych specyfikacją wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: kierownik budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych specyfikacją wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych specyfikacją wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej zawierający cenę jednostkową, przedmiar i wartość pozycji wraz z zestawieniem cen robocizny, materiałów i sprzętu, b) Wypełniony druk oferty, c) Dowód wpłaty wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający w trakcie robót dopuszcza za jego zgodą wprowadzenie zmian w projekcie budowlanym. Zmiany mogą być spowodowane m.in. następującymi przyczynami: - wystąpieniem rozbieżności pomiędzy projektem, a stanem rzeczywistym, - wystąpieniem innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Podstawą zmiany będzie protokół konieczności podpisany przez inspektora nadzoru, przedstawiciela Zamawiającego i kierownika budowy. 2. Zamawiający dopuszcza, za jego zgodą, wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian to w szczególności: - obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; - zmiany projektowe, - poprawienie parametrów technicznych; - aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. Podstawą zmiany będzie protokół konieczności podpisany przez inspektora nadzoru, przedstawiciela Zamawiającego i kierownika budowy. 3. Termin zakończenia robót może ulec przesunięciu za zgodą Zamawiającego w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) konieczności pozyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych, e) powstania potrzeby przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz. Strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót równy będzie uzasadnionemu okresowi przerwy lub postoju. Dodatkowo termin zakończenia robót może ulec przesunięciu za zgodą Zamawiającego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, niezbędnych do wykonania zadania określonego w §1, bądź robót zamiennych, których wykonanie będzie bardziej czasochłonne od robót podstawowych. W takim przypadku strony ustalą nowy terminy realizacji zadania. 4. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób: kierownika budowy, inspektora nadzoru, osoby odpowiedzialnej za wykonanie umowy. Zmiana kierownika budowy jest możliwa jedynie po uprzednim pisemnym poinformowaniu Zamawiającego. W przypadku zmiany kierownika budowy nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla pełnienia danej funkcji. 5. Jeżeli w trakcie realizacji niniejszej umowy zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych wynikających ze zmian w dokumentacji projektowej, bądź wynikających ze zmiany przepisów, bądź też z nowych rozwiązań (np. w wyniku załamania kanału, braku jego drożności, gdy nastąpi konieczność wymiany uszkodzonego odcinka metodą krakingu, czy w przypadku konieczności wymiany kanału w wykopie otwartym, gdy niemożliwe będzie wykonanie renowacji metodą utwardzanego rękawa lub krakingu), rozpoczęcie wykonywania tych robót może nastąpić jedynie na podstawie protokołu konieczności, potwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy i przedstawiciela Zamawiającego. Po zatwierdzeniu protokołu konieczności oraz zmianie niniejszej umowy Wykonawca może rozpocząć wykonywanie robót zamiennych. Wystąpienie takich robót może spowodować zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. Rozliczenie robót zostanie dokonane na podstawie kosztorysu zamiennego z cenami jednostkowymi jak w kosztorysie ofertowym. 6. W przypadku, gdy do całkowitego wykonania przedmiotu zamówienia wystąpi konieczność wykonania tzw. robót dodatkowych, czyli robót nieprzewidzianych w ust. 1 niniejszego paragrafu, a koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, rozpoczęcie wykonywania tych robót może nastąpić jedynie na podstawie protokołu konieczności, potwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy i przedstawiciela Zamawiającego. Po zatwierdzeniu protokołu konieczności oraz zmianie niniejszej umowy lub uzyskaniu dodatkowego zamówienia na podstawie odrębnej umowy Wykonawca może rozpocząć wykonywanie tych robót. Wystąpienie robót dodatkowych może spowodować zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. Rozliczenie robót dodatkowych nastąpi na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym. 7. Za roboty nie wykonane, jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wykonania i odbioru robót, wynagrodzenie nie przysługuje.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pawlowice.pl, www.gzwik.pawlowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji 43-250 Pawłowice ul. A. Mickiewicza 28A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji 43-250 Pawłowice ul. A. Mickiewicza 28A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PAWŁOWICE
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
więcej: przetargi PAWŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług technicznego utrzymania budynków Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- "Budowa sieci wodociągowej przy ul. Partyzantów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łowicz
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.