eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkWYKONANIE SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ NA TRASIE EŁK-BARTOSZE-MOŁDZIE-GUZKI-LEPAKI MAŁE, LEPAKI DUŻE-BIENIE-ROŻYŃSK I ODCINKA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ RELACJI BUNIAKI-BARTOSZE, GM. EŁK WRAZ Z

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Ełk: WYKONANIE SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ NA TRASIE EŁK-BARTOSZE-MOŁDZIE-GUZKI-LEPAKI MAŁE, LEPAKI DUŻE-BIENIE-ROŻYŃSK I ODCINKA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ RELACJI BUNIAKI-BARTOSZE, GM. EŁK WRAZ Z LINIĄ ENERGETYCZNĄ SŁUŻĄCĄ DO ZASILANIA PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW NA TRASIE INWESTYCJI
Numer ogłoszenia: 257868 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ełku , ul. Armii Krajowej 3, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6104437, faks 087 6103762.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ NA TRASIE EŁK-BARTOSZE-MOŁDZIE-GUZKI-LEPAKI MAŁE, LEPAKI DUŻE-BIENIE-ROŻYŃSK I ODCINKA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ RELACJI BUNIAKI-BARTOSZE, GM. EŁK WRAZ Z LINIĄ ENERGETYCZNĄ SŁUŻĄCĄ DO ZASILANIA PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW NA TRASIE INWESTYCJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na trasie Ełk-Bartosze-Mołdzie-Guzki-Lepaki Małe, Lepaki Duże-Bienie-Rożyńsk i odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej relacji Buniaki-Bartosze, gm. Ełk wraz z linią energetyczną służącą do zasilania przepompowni ścieków na trasie inwestycji. 1.) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (zał. nr 15-44 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 7-12 do SIWZ) oraz przedmiar robót (zał. nr 13-14 do SIWZ). 2.)Wykonawca ma obowiązek, działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. 3.)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego. 4.)Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 120 000 zł. /słownie sto dwadzieścia tysięcy złotych/ Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy - Pzp - skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądzu; 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. Gwarancjach bankowych; 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007r.). Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 54 9331 0004 0000 0010 9080 0004 Bank Spółdzielczy w Ełku, z dopiskiem: Wadium w przetargu nr ZP.341-30/2008. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy-Pzp. 2.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2)W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4)Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w pkt. 1 została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5)Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w dziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający w trakcie ww. oceny będzie brał pod uwagę jedynie dokumenty i oświadczenia, których wymagał w SIWZ na potwierdzenie spełniania postawionych warunków. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentu, zawierającego informację, że Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu lub nie złożenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna, że Wykonawca warunku nie spełnia i wykluczy go z udziału w postępowaniu o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę podając uzasadnienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu) 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy). 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy). 4)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy). 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, zgodnie z którym informację składają: 1) osoby fizyczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ustawy; 2) wszyscy wspólnicy spółek jawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5 ustawy; 3) wszyscy partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy; 4) wszyscy komplementariusze spółek komandytowych i spółek komandytowo - akcyjnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 7 ustawy; 5) wszyscy urzędujący członkowie organu zarządzającego w przypadku osób prawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 8 ustawy; (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy; (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy) 7) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - minimum jednego zamówienia - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje (zał. nr 4). Zamawiający przyjmuje, że będzie to realizacja co najmniej: 1 zadania w zakresie wykonania sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z linią energetyczną służącą do zasilnia przepompowni ścieków o wartości min. 1 000 000,00 zł.. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca),którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu). 8) Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że osoby które będą pełnić funkcje kierowników budowy posiadają odpowiednie uprawnienia, tj: a) kierownik robót sanitarnych: osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji i wodociągów. b) kierownik robót elektrycznych: osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych W/w osoba muszą mieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności jak wyżej, muszą być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci wykonawcy(lub Wykonawca), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu) 9)wykonawca dołączy polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 1.000.000,00 zł. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci wykonawcy (lub Wykonawca, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu)) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument wystawiony w terminie i formie określonej w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te maja być składane. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Kopia tłumaczenia musi być poświadczona wg poniższych zasad. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokutemu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Pełnomocnicy działający w imieniu Wykonawcy muszą wykazać swoje umocowanie do działania. Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy zatem jego zakres i okres obowiązywania powinien być wyraźnie i precyzyjnie określony. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Mocodawcę lub notariusza. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz ofertą, z wyłączeniem pełnomocnictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.elk.gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ełku ul. Armii Krajowej 3 19-300 Ełk pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Ełku ul. Armii Krajowej 3 19-300 Ełk pok. nr 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.