Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Białystok: Remonty bieżące nawierzchni jezdni ulic, chodników, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich, wykonywane na terenie miasta Białegostoku - Rejon Północ.
Numer ogłoszenia: 257871 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące nawierzchni jezdni ulic, chodników, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich, wykonywane na terenie miasta Białegostoku - Rejon Północ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ułożenie nawierzchni chodnika z płyt betonowych (nowych) o wymiarach 35x35x5cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 2. ułożenie nawierzchni chodnika z płyt betonowych (nowych) o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 3. ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 8cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 4. ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 5. ustawienie nowego krawężnika betonowego o wymiarach 20x30cm, z wykonaniem ławy betonowej z oporem (B-10) i wykopu pod ławę, 6.ustawienie nowego krawężnika betonowego o wymiarach 15x30cm, z wykonaniem ławy betonowej z oporem (B-10) i wykopu pod ławę, 7.ustawienie nowych obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem, 8. ustawienie nowych obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, 9. remont nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 15 cm i 12 cm układanych na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (płyty nowe), 10.remont nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9x11 cm i 7x9 cm (kostka Zamawiającego), układanej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 11. remont cząstkowym nawierzchni brukowcowych z kamienia narzutowego, łamanego lub obrobionego o wysokości 16-20 cm i 13-17 cm, 12. wykonanie koryta pod nawierzchnię jezdni lub chodnika , 13. wykonanie podbudowy z betonu klasy B-7,5 i B-10, 14. wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - pospółki, 15. wykonanie podbudowy z tłucznia betonowego o 0-40 mm, 16. regulacja wysokościowej studzienek urządzeń podziemnych - włazów kanałowych, studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wpustów deszczowych, włazów studni telefonicznych, zaworów wodociągowych, zaworów gazowych, w nawierzchniach z materiałów brukarskich, 17. remont cząstkowym nawierzchni - naprawa pojedynczych uszkodzeń o powierzchni w jednym miejscu: a/ nawierzchnie kostkowe i klinkierowe o powierzchni do 5 m2; b/ nawierzchnie brukowcowe oraz z płyt betonowych o powierzchni do 12 m2, 18. wywóz i przywóz materiałów pochodzących z rozbiórek. Transport materiałów z rozbiórki będzie się odbywać na średnią odległość do 10 km. Miejsce składowania gruzu wskaże Zamawiający, 19. Szacuje się, że prace rozliczane ceną ofertową stanowią 35% ogólnej wartości zamówienia (a ich planowana wielkość to 4.447 m2 ); pozostała wartość zamówienia jest przeznaczona na inne roboty objęte zakresem zamówienia określonym w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10.000,-PLN Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku KREDYT BANK S.A. II Oddział w Białymstoku, rach. nr 07 1500 1344 1213 4004 9891 0000III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub drogowe) oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej trzy zamówienia z zakresu robót brukarskich o łącznej wartości min. 300.000,00zł -co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 , 3) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień (uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub drogowe), oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 4) ) wykaz zamówień (minimum trzy) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie na roboty brukarskie o łącznej wartości min. 300.000,00 PLN, - zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji (wg załącznika nr 4 do SIWZ), potwierdzony dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością. 5) zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 7) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 4 - 8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 8) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p.9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul. Składowa 11 pok. 206.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 08:45, miejsce: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul. Składowa 11 pok. 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.