eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegiodbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Białobrzegi: odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach.
Numer ogłoszenia: 257872 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2474 , 05-127 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 022 6887331, faks 022 6887460.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w n/w ilościach: 1. odbiór, transport i utylizacja odpadów kuchennych ulegających biodegradacji zaliczanych do kat. 3, kod odpadu 20.01.08 w ilości 71 429 kg. Odpady odbierane będą z terenu Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach trzy razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa i piątek. 2. odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodach odpadu: 16.01.07* w ilości 0,484 Mg, 08.01.11* w ilości 0,25 Mg, 15.02.02* w ilości 2,8 Mg, 16.01.13* w ilości 0,18 Mg, 18.01.03* w ilości 0,15 Mg, 16.02.13* w ilości 20 szt. - termometry lekarskie, 17.02.04* w ilości 0,16 Mg, 18.01.09 w ilości 0,04 Mg, 19.12.04 w ilości 0,18 Mg, 08.03.18 w ilości 0,25 Mg, 15.02.03 w ilości 1,349 Mg, 08.01.11 w ilości 0,015 Mg Odpady odbierane będą z terenu Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach, co najmniej dwa razy w roku, a odpady medyczne, co najmniej raz na kwartał..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli treść dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ będzie potwierdzać następujące okoliczności: 1). złożenie pisemnego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2). posiadanie aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej; 3). posiadanie aktualnej, decyzji powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm., art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcym nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi) - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08, tj. części I postępowania; 4). posiadanie aktualnej decyzji powiatowego lekarza weterynarii na unieszkodliwienie odpadów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii na podst. Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08, tj. części I postępowania; Uwaga: Wykonawcy zobowiązani są przedstawić powyższą decyzję, gdy nie wynika ona z treści dokumentu wymienionego w pkt.3; 5). posiadanie decyzję na odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 w myśl art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 oraz z 2006r. Nr 144, poz. 1042 z późn. zm.) wydaną przez Wójta Gminy Nieporęt - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08, tj. części I postępowania; 6). posiadanie aktualnego zezwolenia wydanego w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami (w zakresie transportu i zbierania lub unieszkodliwiana i odzysku odpadów) o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podst. ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. z późn. zm - dotyczy części I i części II postępowania. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia .przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia, zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną, decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm., art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcym nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi) - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08, tj. części I postępowania; 4. aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na unieszkodliwienie odpadów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii na podst. Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08, tj. części I postępowania; Uwaga: Wykonawcy zobowiązani są przedstawić powyższą decyzję, gdy nie wynika ona z treści dokumentu wymienionego w pkt. 3; 5. decyzję na odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 w myśl art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 oraz z 2006r. Nr 144, poz. 1042 z późn. zm.) wydaną przez Wójta Gminy Nieporęt - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08, tj. części I postępowania; 6. aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami (w zakresie transportu i zbierania lub unieszkodliwiana i odzysku odpadów) o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podst. ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. z późn. zm - dotyczy części I i części II postępowania. Uwaga! Z załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia a także, że ma zezwolenie właściwego organu na odbiór odpadów o odpowiednich kodach oraz: transport i zbieranie odpadów lub odzyskiwanie i unieszkodliwianie odpadów jeżeli działalność ta prowadzona jest łącznie z działalnością związaną z transportem odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie może sam utylizować odpadów zobowiązany jest przedstawić aktualną umowę zawartą z zakładem utylizacyjnym, do którego Wykonawca będzie przekazywał odpady w celu ich odzysku lub utylizacji. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1). oświadczenie, że łącznie wszyscy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2). dokumenty wymienione w pkt 1.2 - 1.6 odrębnie dla każdego z Wykonawców. 2. Ponadto, do oferty należy dołączyć: 1. Wykonawcy ubiegający sie wspólnie: pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu, określające jego zakres (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) - oryginał podpisany przez wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego lub kopia poświadczenia za zgodnością z oryginałem przez notariusza; 2. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, 2.2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem , zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM (każda strona zawierająca informację) przez osobę/y reprezentującą/e Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Wszystkie dokumenty i załączniki w tym kserowane muszą być czytelne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2474 05-127 Białobrzegi, bud. nr 38, pok. 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2474, 05-127 Białobrzegi, budynek nr 29 (sztab), parter - kancelaria jawna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych ulegających biodegradacji zaliczanych do kat. 3, kod odpadu 20.01.08 w ilości 71 429 kg szczegółowo opisanych w Rozdziale III SIWZ. Odpady odbierane będą z terenu Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach trzy razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa i piątek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodach odpadu: 16.01.07* w ilości 0,484 Mg, 08.01.11* w ilości 0,25 Mg, 15.02.02* w ilości 2,8 Mg, 16.01.13* w ilości 0,18 Mg, 18.01.03* w ilości 0,15 Mg, 16.02.13* w ilości 20 szt. - termometry lekarskie, 17.02.04* w ilości 0,16 Mg, 18.01.09 w ilości 0,04 Mg, 19.12.04 w ilości 0,18 Mg, 08.03.18 w ilości 0,25 Mg, 15.02.03 w ilości 1,349 Mg, 08.01.11 w ilości 0,015 Mg szczegółowo opisanych w Rozdziale III SIWZ. Odpady odbierane będą z terenu Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach, co najmniej dwa razy w roku, a odpady medyczne, co najmniej raz na kwartał..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00-6, 90.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.