Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Nowa Ruda: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Publicznych Gimnazjów
Gminy Nowa Ruda na podstawie
zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 257908 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Ruda , ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872-22-63, faks (074) 872-50-83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.nowaruda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Publicznych Gimnazjów Gminy Nowa Ruda na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych z terenu gmina Nowa Ruda w roku szkolnym 2009/2010. Dowozem będą objęci uczniowie zamieszkali w miejscowościach: Przygórze, Nowa Wieś, Jugów: ul. Wysiedleńców i ul. Sitów, Wolibórz, Ludwikowice Kł. ul. Kasprowicza, Sokolec, Świerki, Bartnica, Gorzuchów, Świecko, Czerwieńczyce, Koszyn i Dzikowiec, do szkół : Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kł., Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Ludwikowicach Kł., Szkoły Podstawowej w Woliborzu, Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Jugowie, Przedszkola Samorządowego w Bożkowie, Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Bożkowie. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej, w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zmianami), w okresie od 01 września 2009 r. do 25 czerwca 2010roku, z wyłączeniem przerw świątecznych i ferii zimowych oraz innych dni wolnych od zajęć tj. w szczególności . 01-14 lutego 2010 r. - ferie zimowe, 01-06 kwietnia 2010 r. wiosenna przerwa świąteczna., 03 czerwca 2010 r. Dowóz uczniów będzie odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1-2 i pkt 4 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia , 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do SIWZ oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust.1a ustawy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność gospodarczą. 9) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania dostawy objętej przedmiotem zamówienia. 10) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy . 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz pojazdów samochodowych, którymi Wykonawca zamierza wykonywać przedmiot zamówienia lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia pojazdu w przypadku gdy Wykonawca nie jest jego właścicielem. 3) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie niższą niż 100 000,00 zł. 5) Zezwolenia na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. .U. z 2007, Nr 125, poz. 874 ze zm.) 6) Zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w ramach przewozów regularnych - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 ze zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminanowaruda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Ruda
Ul. Niepodległości 1
57-400 Nowa Ruda.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Ruda Ul. Niepodległości 1 57-400 Nowa Ruda.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- "Wykonanie dokumentacji na termomodernizację budynków A i C Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowej Rudzie (...)
- Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Cmentarnej 3 w Nowej Rudzie wraz z robotami towarzyszącymi (...)
- Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kościelnej 12 w Nowej Rudzie wraz z robotami towarzyszącymi (...).
- Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Piastów 14 w Nowej Rudzie wraz z robotami towarzyszącymi (...)
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Augustów w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026 - usługi
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Usługa publicznego transportu zbiorowego w ramach linii użyteczności publicznej na rzecz Gminy Nowy Targ
- Całodobowa usługa transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.
- Usługi transportu sanitarnego pacjentów
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratora lub przedstawiciela Policji, na obszarze działania Prokuratury Okręgowej w Warszawie.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.