To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Ropczyce: Dostawa wyposażenia do sali gimnastycznej i sali lekcyjnej Zespołu Szkół w Gnojnicy Dolnej, gdzie zastosowano podział na zadania..
Numer ogłoszenia: 257937 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230399 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do sali gimnastycznej i sali lekcyjnej Zespołu Szkół w Gnojnicy Dolnej, gdzie zastosowano podział na zadania...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do sali gimnastycznej i sali lekcyjnej Zespołu Szkół Gnojnicy Dolnej, gdzie zastosowano podział na zadania. 2. Zadanie 1 Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Zadanie 2 Dostawa wyposażenia sali lekcyjnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem w celu uzyskania wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble, pomoce dydaktyczne posiadały certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane wyposażenie spełnia wymagane prawem przepisy i normy. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru. 5. Dostarczone meble oraz wyposażenie winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz spełniać obowiązujące normy oraz przepisy BHP. Dostarczone meble winny posiadać certyfikaty, na potwierdzenie, że wyroby spełniają wymagania norm: PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2007. 6. Zamawiający wymaga, aby sprzęt sportowy spełniał wymagania Polskich Norm i przepisów bezpieczeństwa stosowanych dla tego rodzaju wyrobów. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt sportowy był zgodny z europejskimi normami oraz posiadał wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczenia zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymogi ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003 r., Nr 229, poz. 2275 z późn. Zm.). 7. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone wyposażenie nie spełnia tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości zamówienia, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia wyposażenia wolnego od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 8. Wykonawca zagwarantuje bezpłatny transport zamawianego wyposażenia we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz wniesienie wyposażenia. 9. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 10. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie posiadało certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane wyposażenie spełnia wymagane prawem przepisy i normy. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru. 11. Wszystkie nazwy własne użyte w opisie, określające typ produktu lub producenta, nazwy koloru z konkretnego katalogu czy zdjęcia konkretnego produktu zostały podane przykładowo a ich wskazanie ma na celu określenie minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. 12. Dopuszcza się materiały i technologie równoważne w stosunku do przywołanych. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe niż produkt określony przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 13. W przypadku wystąpienia w szczególnym opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych wskazujących na konkretnych producentów sprzętu, należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający uzna za spełniające jego wymogi opisane w załącznikach nr 6, nr 7 do SIWZ, taki sprzęt, którego równoważność będzie oznaczać zachowanie takich samych osiągnięć (cech funkcjonalnych) jak w przypadku sprzętu we wskazanej konfiguracji. W przypadku złożenia oferty równoważnej, wymaga się aby cechy proponowanego sprzętu były spełnione tak samo lub lepiej jak w przypadku rozwiązania opisanego w SIWZ. Wykonawca, składający ofertę na dostawę sprzętu, który jego zdaniem odpowiada cechom opisanym przez Zamawiającego przy użyciu nazw własnych, lub wskazujących na konkretnego producenta, musi udokumentować równoważność. Zamawiający nie ogranicza w tym względzie rodzaju dowodów przedstawionych przez Wykonawców w celu udokumentowania równoważności. 14. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble i wyposażenie były w stylistyce uzgodnionej z Zamawiającym. 15. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane zamówienie na okres minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.44.29.00 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFI-SPORT BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROFI-SPORT BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
- PROFI - SPORT BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z O.O., ul. Bardowskiego 1,, 35-005 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20048,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17129,00
Oferta z najniższą ceną: 17129,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23375,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa wyposażenia sali lekcyjnej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- MOJE BAMBINO Sp. z o.o. S.K.A. ul. Graniczna 46 93-428 Łódź, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5772,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5586,55
Oferta z najniższą ceną: 5586,55 / Oferta z najwyższą ceną: 6080,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Kawęczyn Sędziszowski, gmina Sędziszów Małopolski, powiat ropczycko - sędziszowski
- Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w ramach realizacji projektu "Autostrada do sukcesu"
- Dostawa sprzętu medycznego dla Przychodni Rejonowej w Ropczycach w ramach projektu FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) ...
- "Remont kompleksu boisk sportowych w Ropczycach na Os. Witkowice"
- Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w ramach realizacji projektu "Nowe perspektywy"
- Remont łazienek i sanitariatów w Domu Pomocy Społecznej w Rudzie
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Zespole Szkół w Straszęcinie.
- Dostawa sprzętu sportowego
- Modernizacja boisk sportowych w ramach kompleksu Orlik w miejscowości Żychlin
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.