Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Chełmek: Prace projektowe
Numer ogłoszenia: 25794 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek , ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace projektowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace projektowe: Części I- projekt budowlany: hali namiotowej nad kortem tenisowym w kompleksie boisk sportowych w Chełmku. Zakres prac obejmuje: -projekt zagospodarowania terenu - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany- adaptacja projektu gotowego - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany instalacji c.o. wraz z kotłownią - 4 egz. -projekt instalacji wewnętrznej oświetlenia hali wraz z zasilaniem - 4 egz. -dokumentację kosztorysową (przedmiary robót - 4 egz. + kosztorysy inwestorskie - 2 egz.) -szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 4 egz. Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego upoważnienia, dokona zgłoszenie właściwemu organowi zamierzenia inwestycyjnego i uzyskania wymaganych prawem decyzji. Forma prawna - zmiana istniejącej decyzji pozwolenia na budowę o inwestycję ja w tytule. Dodatkowo całość dokumentacji zostanie złożona w formie elektronicznej /płyta CD z dokumentacją zapisaną w formacie PDF/ Zamawiający posiada i udostępni prawomocną decyzję lokalizacji celu publicznego dla w/w inwestycji. Załączniki: Plansza zagospodarowania terenu posiadanego pozwolenia na budowę. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe do 70% po złożeniu dokumentacji w organie wydającym decyzję. Część :II, Projekt budowlany parkingów, prostopadłych do ulicy Szkolnej w Gorzowie w rejonie Samorządowego Zespołu Szkół w Gorzowie, na długości ok. 105 mb. Działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa należy uzyskać wymagane prawem decyzje administracyjne. Projektant pozyska swoim kosztem i staraniem konieczne materiały, badania, zgody i opracowania dodatkowe. Zakres prac obejmuje: -projekt zagospodarowania terenu - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany - 4 egz. -dokumentację kosztorysową (przedmiary robót - 4 egz. + kosztorysy inwestorskie - 2 egz.) -szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 4 egz. Dodatkowo całość dokumentacji zostanie złożona w formie elektronicznej /płyta CD z dokumentacją zapisaną w formacie PDF/ Załączniki: orientacja na mapie sytuacyjno-wysokościowej. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. Części III- Budowa ulicy prostopadłej do ul. Przemysłowej wg orientacji przedstawionej na tle mapy syt-wysokościowej. Działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa należy uzyskać wymagane prawem decyzje administracyjne. Projektant pozyska swoim kosztem i staraniem konieczne materiały, badania, zgody i opracowania dodatkowe. Zakres prac obejmuje: -projekt zagospodarowania terenu - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany - 4 egz. -dokumentację kosztorysową (przedmiary robót - 4 egz. + kosztorysy inwestorskie - 2 egz.) -szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 4 egz. Dodatkowo całość dokumentacji zostanie złożona w formie elektronicznej /płyta CD z dokumentacją zapisaną w formacie PDF/ Załączniki: orientacja na mapie sytuacyjno-wysokościowej. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, jak również musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych. b) oferta winna być sporządzona na piśmie w języku polskim, c) oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 3. Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków realizacji zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia ofert - zgodności ze specyfikacją jak i ustawą Prawo zamówień publicznych metodą spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: / dokumenty potwierdzające ważność ofert/ a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu warunków w niej zawartych, e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (wspólnicy spółki cywilnej składają wymagane dokumenty na spółkę jak i na wspólników spółki), f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju potwierdzające , że jest: uprawniony do występowania w obrocie prawnym nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). (Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4f zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). g) wykaz (ważniejszych) wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje. Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę, minimum 1 referencji. h) w przypadku podmiotów występujących wspólnie określenie zakresu robót poszczególnych podmiotów lub jednostek organizacyjnych, i) zaświadczenia stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA! W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyszczególnione w części VI specyfikacji, warunki oraz dokumenty uwiarygadniające dotyczą wszystkich występujących w ofercie podmiotów. Wykonawcy składający oferty na kilka części zamówienia, składają dokumenty wymienione w części VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia wspólnie dla wszystkich części, za wyjątkiem formularza oferty, który powinien być złożony dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek w pokoju 102 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części I- projekt budowlany: hali namiotowej nad kortem tenisowym w kompleksie boisk sportowych w Chełmku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: -projekt zagospodarowania terenu - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany- adaptacja projektu gotowego - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany instalacji c.o. wraz z kotłownią - 4 egz. -projekt instalacji wewnętrznej oświetlenia hali wraz z zasilaniem - 4 egz. -dokumentację kosztorysową (przedmiary robót - 4 egz. + kosztorysy inwestorskie - 2 egz.) -szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 4 egz. Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego upoważnienia, dokona zgłoszenie właściwemu organowi zamierzenia inwestycyjnego i uzyskania wymaganych prawem decyzji. Forma prawna - zmiana istniejącej decyzji pozwolenia na budowę o inwestycję ja w tytule. Dodatkowo całość dokumentacji zostanie złożona w formie elektronicznej /płyta CD z dokumentacją zapisaną w formacie PDF/ Zamawiający posiada i udostępni prawomocną decyzję lokalizacji celu publicznego dla w/w inwestycji. Załączniki: Plansza zagospodarowania terenu posiadanego pozwolenia na budowę. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe do 70% po złożeniu dokumentacji w organie wydającym decyzję..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część :II, Projekt budowlany parkingów, prostopadłych do ulicy Szkolnej w Gorzowie w rejonie Samorządowego Zespołu Szkół w Gorzowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlany parkingów, prostopadłych do ulicy Szkolnej w Gorzowie w rejonie Samorządowego Zespołu Szkół w Gorzowie, na długości ok. 105 mb. Działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa należy uzyskać wymagane prawem decyzje administracyjne. Projektant pozyska swoim kosztem i staraniem konieczne materiały, badania, zgody i opracowania dodatkowe. Zakres prac obejmuje: -projekt zagospodarowania terenu - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany - 4 egz. -dokumentację kosztorysową (przedmiary robót - 4 egz. + kosztorysy inwestorskie - 2 egz.) -szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 4 egz. Dodatkowo całość dokumentacji zostanie złożona w formie elektronicznej /płyta CD z dokumentacją zapisaną w formacie PDF/ Załączniki: orientacja na mapie sytuacyjno-wysokościowej. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części III- Budowa ulicy prostopadłej do ul. Przemysłowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy prostopadłej do ul. Przemysłowej wg orientacji przedstawionej na tle mapy syt-wysokościowej. Działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa należy uzyskać wymagane prawem decyzje administracyjne. Projektant pozyska swoim kosztem i staraniem konieczne materiały, badania, zgody i opracowania dodatkowe. Zakres prac obejmuje: -projekt zagospodarowania terenu - 4 egz. -projekt architektoniczno budowlany - 4 egz. -dokumentację kosztorysową (przedmiary robót - 4 egz. + kosztorysy inwestorskie - 2 egz.) -szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 4 egz. Dodatkowo całość dokumentacji zostanie złożona w formie elektronicznej /płyta CD z dokumentacją zapisaną w formacie PDF/ Załączniki: orientacja na mapie sytuacyjno-wysokościowej. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI CHEŁMEK
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Budowa drogi gminnej łączącej ul. Poziomkową z ul. Tuwima w km od 0+014,86 do km 0+723,64 w miejscowości Chełmek, Gmina Chełmek
więcej: przetargi CHEŁMEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach przedsięwzięcia pn. Optymalizacja świadczeń SP ZOZ w Międzyrzecu Podl. poprzez utworzenie oddziału geriatrycznego i powiązaną modyfikację innych świadczeń
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja oświetlenia Hali Sportowej AWF, ul. Droga Dębińska 10c, 61-555 Poznań, w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Instalacja klimatyzacji w budynkach Politechniki Lubelskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na części.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zad. "Modernizacja zespołu budynków zlokalizowanych przy ul. Metalowców z przeznaczeniem na siedzibę CIS oraz Dębickiego Inkubatora Przedsiębiorczości" 2
- Wykonanie dokumentacji na "Przebudowa węzła cieplnego c.o, c.w.u, wewn. inst. c.o, c.w.u, gazu i instalacji elektr., klatki schodowej wraz z rob. tow. w budynku przy ul. Skłodowskiej 42 w Katowicach"
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.