Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Warszawa: Dostawę urządzeń komputerowych dla Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie
Numer ogłoszenia: 257952 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych , ul. Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8353041 w. 407.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.itme.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka rozwojowo - badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę urządzeń komputerowych dla Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w /szczegółowej charakterystyce przedmiotu zamówienia/ stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, co potwierdzą stosownym oświadczeniem; spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; wypełnią i złożą druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami i zaświadczeniami. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawców stosując kryterium /spełnia - nie spełnia/. Wykonawca powinien zapoznać się z całością specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty leżą wyłącznie po stronie Wykonawcy. Niniejsza specyfikację można wykorzystywać wyłącznie zgodnie z jej przeznaczeniem i nie wolno udostępniać jej osobom trzecim..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami składającymi się na ofertę są: 1.Wypełniony odpowiednio do oferowanego asortymentu i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Rubryki, które dotyczą asortymentów nie oferowanych przez wykonawce należy skreślić. 2.Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (wypis z Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej). Za aktualny uznany będzie wypis lub zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne uznane będą zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia on warunki art. 22 i art. 24 Ustawy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji). 5.Parafowany na każdej stronie na znak akceptacji wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. 6.Wypełniona we właściwych polach dla oferowanego asortymentu /Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia/ zawierająca dane potwierdzające zgodność urządzeń z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - długość okresu gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itme.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.itme.edu.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:45, miejsce: Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych ul.Wólczyńska 133 01-919 Warszawa budynek nr 2, pok. nr 162.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery stacjonarne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w /szczegółowej charakterystyce przedmiotu zamówienia/ stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. długość oktresu gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: monitory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów zgodnych z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w /szczegółowej charakterystyce przedmiotu zamówienia/ stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. długość okresu gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: drukarka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki zgodnej z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w /szczegółowej charakterystyce przedmiotu zamówienia/ stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. długość okresu gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: notebook.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooka zgodnego z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w /szczegółowej charakterystyce przedmiotu zamówienia/ stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. długość okresu gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: serwer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera zgodnego z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w /szczegółowej charakterystyce przedmiotu zamówienia/ stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. długość okresu gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż zestawu monitorów scenicznych i wzmacniaczy z procesorem zarządzającym i strojeniem systemu
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.