To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-27
Wrocław: Zakup komputerów, notebooków oraz sprzętu peryferyjnego na potrzeby
Zarządu i Oddziałów Rejonowych.
Numer ogłoszenia: 257956 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 223231 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438788, 3417659, fax 071 3418172.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup komputerów, notebooków oraz sprzętu peryferyjnego na potrzeby Zarządu i Oddziałów Rejonowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup komputerów, notebooków oraz sprzętu peryferyjnego na potrzeby Zarządu i Oddziałów Rejonowych. CPV 30213000-5, CPV 30213300-8. 2. Czas reakcji na zgłoszoną usterkę: max 48 godzin liczone od daty pisemnego zgłoszenia za pośrednictwem faksu, ( telefonicznie, faksem lub mailem ). 3. Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4. W przypadku materiałów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny Produkt równoważny należy opisać poprzez parametry - pamięć, prędkość itp. Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne. 5. Wykaz sprzętu: 5.1. Zestawy komputerowe 5.3.Notebooki 5.4.Drukarki 5.5. Skanery 5.6. Serwer. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.13.00 - Platformy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.13.00 - Platformy komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 206353 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TELEKOMP Jerzy Słaboszewski, ul. Św. Kingi 3, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 206353.00
- Oferta z najniższą ceną: 206353.00 / oferta z najwyższą ceną: 252487.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa AGD wyposażenie kuchni ( talerze, kubki, salaterki, sztućce, chochle, deski, sitka, dzbanki itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- BZP.2711.22.2025.MP Usługa restauracyjna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przesz Instytut Filologii Angielskiej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Wrocławskiego
- DOSTAWA PIECZYWA I CIASTA CUKIERNICZEGO
- Dostawa i montaż szaf metalowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla modernizacji Oddz.nr VII Gastroenterologii, Hepatologii z Pododdziałem Leczenia Nieswoistych Chorób Zapalnych Jelit na 2 piętro w bud. A1 "(...)
- TP 35/25 DZIERŻAWA SORTERA materiału do badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego"
- Komputery 2025
więcej: Platformy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.