To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-05
Węgorzewo: Ochrona, dozór obiektów i mienia bazy drogowej Wydziału Drogownictwa w Ogonkach wraz z utrzymaniem czystości na terenie bazy.
Numer ogłoszenia: 25795 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252517 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, 4270962, faks 087 4270961.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona, dozór obiektów i mienia bazy drogowej Wydziału Drogownictwa w Ogonkach wraz z utrzymaniem czystości na terenie bazy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony,dozoru obiektów i mienia bazy drogowej Wydziału Drogownictwa w Ogonkach wraz z utrzymaniem czystości na terenie bazy. 2. Ochrona, dozór obiektów i mienia wymienionych w umowie i objętych zamówieniem odbywać się będzie przez przeszkolone do świadczenia niniejszych usług osoby a dodatkowo wyposażone w odpowiednie środki łączności (telefon komórkowy). 3. Wykonawca zapewni wsparcie dozorujących przez grupę interwencyjną w razie wystąpienia takiej konieczności i która podejmie czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniach 4. Wymagania dotyczące usług w zakresie ochrony, dozoru: a) ochrona, dozór, realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, polegającej na stałej ochronie obiektu przez jednego z min. dwóch pracownika ochrony zgodnie z zawartą umową, mającej na celu działania zapobiegające przestępstwu i wykroczeniu przeciwko mieniu a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń: b) ochrona, dozór, obejmuje niedopuszczenie do wejścia (wjazdu) osób postronnych i pojazdów na teren bazy, c) ochrona, dozór obejmuje budynki, pojazdy samochodowe, maszyny, sprzęt, urządzenia i materiały znajdujące się na terenie otwartym i wewnątrz budynku przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem, pożarem itp. Ochrona, dozór mienia będzie realizowany: w dni robocze od godziny 15. 00 do 7. 00 (16 godz.) w dni świąteczne i wolne od pracy całodobowo (24 godz.). Służbę pełnią pracownicy Wykonawcy, na zmianę. W przypadku nieobecności pracownika ochrony (dozoru) z powodu choroby, urlopu, Wykonawca zapewni zastępstwo. W przypadku nieprzybycia zmiany, pracownik ochrony, dozoru, nie możne opuścić swojego stanowiska pracy. 4.1 Obowiązkiem pracownika Wykonawcy obejmującego dyżur jest : a) przyjęcie ewentualnych uwag i poleceń przedstawiciela Zamawiającego, dotyczących ochrony, dozorowania; b) sprawdzenie stanu dozorowanych obiektów; c) sprawdzenie zwrotu wszystkich kluczy i właściwego zamknięcia poszczególnych obiektów i pomieszczeń. 4.2. Obowiązkiem pracownika Wykonawcy w czasie pełnienia dyżuru jest: a) prowadzenie dziennika przebiegu służby, gdzie odnotowywane są m. in. dane personalne pracownika, czas pracy, zdarzenia zaistniałe w czasie służby, fakt przekazania obiektu kolejnej zmianie; b) odbieranie telefonów oraz sporządzanie notatek a następnie przekazanie ich w trybie roboczym pracownikowi wydziału Drogownictwa. c) rejestrowanie w książce dyżurów pobytu osób poza godzinami pracy; d) otwieranie i zamykanie bram wjazdowych na teren obiektu; e) dokonywanie systematycznych kontroli obchodowych, co 2 godziny, obiektów i mienia ze szczególnym uwzględnieniem stanu ogrodzenia zewnętrznego, bram, drzwi, okien, szyb oraz stanu wszelkich zamknięć i zabezpieczeń; f) włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego w celu umożliwienia obserwacji terenu w nocy i w warunkach niedostatecznej widoczności; g) odnotowywanie w rejestrze przebiegu dyżuru wszelkich uwag dotyczących przebiegu służby, a w razie potrzeby powiadomienie upoważnionego przez Zamawiającego, pracownika Wydziały Drogownictwa; h) w przypadku wystąpienia szczególnego zagrożenia (włamanie, kradzież, pożar, awaria sieci wodno kanalizacyjnej, elektrycznej, ciepłowniczej lub innych zdarzeń losowych) należy niezwłocznie powiadomić odpowiednią jednostkę (policję, straż pożarną, pogotowie ratunkowe, pogotowie energetyczne) oraz upoważnionego przez Zamawiającego, pracownika Wydziału Drogownictwa. 4.3 Obowiązkiem pracownika Wykonawcy kończącego dyżur jest: a) poinformowanie o przebiegu służby i ewentualnych przypadkach, które miały miejsce w czasie pełnienia dyżuru (odnotowanych w rejestrze dyżurów), b) przekazanie kluczy obiektów i pomieszczeń pracownikowi kontynuującemu dyżur na kolejnej zmianie, 5. Wymagania dotyczące usług w zakresie utrzymania czystości: a) sprzątanie i zamiatanie pomieszczeń: sekretariatu, portierni (pomieszczenie pracownika ochrony), korytarza, pomieszczenia socjalnego, o łącznej powierzchni 64,8 m2; b) sprzątanie i zamiatanie wydzielonego terenu bazy, placu w pobliżu budynków o powierzchni 1430 m2 (powierzchnia całej działki w granicach bazy wynosi około 14.737,08 m2); c) grabienie liści i gromadzenie ich w workach dostarczonych przez pracownika Wydziału Drogownictwa; d) koszenie trawy na wydzielonym terenie bazy; e) odśnieżanie i posypywanie materiałem dostarczonym przez zamawiającego, wydzielonego terenu bazy, placu w pobliżu budynków o powierzchni 1430 m2 (powierzchnia całej działki w granicach bazy wynosi około 14.737,08 m2) oraz stopnia przed wejściem do budynku o powierzchni 3,3 m2 w okresie zimowym; f) obsługa kotłowni (palenie w piecu centralnego ogrzewania, według ustaleń roboczych). 6. Wykonawca odpowiada za przekazane mienie tzn. ponosi koszty z tytułu uzupełnienia skradzionego mienia w okresie wykonywania nadzoru. Wszelkie akty kradzieży, wandalizmu, Wykonawca zgłasza właściwej terenowo komendzie policji i Zamawiającemu. 7. Klucze do pomieszczeń i budynków objętych dozorem będą przechowywane w przeznaczonej do tego celu skrzynce na portierni. 8. Wykonawca zatrudniać będzie stały skład osobowy zespołu ochrony, dozoru, min. 2 osoby. Zmiany składu mogą mieć miejsce wyłącznie w przypadku urlopu lub choroby pracownika i należy o tych zmianach powiadomić niezwłocznie Zamawiającego. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zmieni skład osobowy, jeśli Zamawiający uzna, że pracownik ochrony nienależycie wykonuje swoje obowiązki umowne. 9. Wykonawca zobowiązuje się do 29 dnia każdego miesiąca dostarczyć Zamawiającemu harmonogram osobowy pracowników ochrony, dozoru, na następny miesiąc. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do Wykonawcy o odwołanie pracownika ochrony, dozoru, nie stosującego się do niniejszych warunków. 11. Zamawiający przekazuje do dyspozycji pracownikom ochrony, dozoru pomieszczenie portierni wraz z niezbędnym wyposażeniem, oraz zapewnia możliwość korzystania z sanitariatu, toalety. 12. Zatrudnieni pracownicy ochrony, dozoru, mogą bezpłatnie korzystać z telefonu służbowego wyłącznie w sprawach służbowych związanych z pełnieniem dyżuru. W innych przypadkach Wykonawca będzie pokrywał koszty wykonanych połączeń (rozmów telefonicznych). Koszt tych połączeń obliczany będzie w oparciu o taryfy połączeń operatora obsługującego połączenie i wydruki rozmów z centrali telefonicznej obowiązujące w danym okresie rozliczeniowym. 13. Wszystkie przeprowadzane rozmowy telefoniczne winny być odnotowane w rejestrze rozmów znajdującym się na portierni. 14. Wykaz obiektów podlegających ochronie, dozorowi: a) budynek biurowo - gospodarczy o szacunkowej pow.: 487,5 m2 b) budynek magazynowy o szacunkowej pow.:324 m2 c) budynek - magazyn paliw o szacunkowej pow.:19 m2 15. Wykaz pojazdów samochodowych, maszyn, sprzętu, urządzeń: a) samochód osobowy Seicento nr rejestracyjny NWE H117 b) samochód osobowo ciężarowy IVECO DAILY nr rejestracyjny NWE S570 c) samochód osobowo ciężarowy LUBLIN nr rejestracyjny NWE A696 d) ciągnik rolniczy URSUS 1224 nr rejestracyjny NWE T409 e) ciągnik rolniczy MTZ 320 nr rejestracyjny NWE T280 f) przyczepa rolnicza nr rejestracyjny NWE P731 g) przyczepa rolnicza nr rejestracyjny NWE P732 h) przyczepa rolnicza nr rejestracyjny NWE P506 i) przyczepa nr rejestracyjny NWE P650 j) przyczepa nr rejestracyjny NWE P056 k) remonter drogowy l) rębak 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu pojazdów samochodowych, maszyn, sprzętu, urządzeń (mienia) objętych ochroną, dozorem, w przypadku nabycia dodatkowego mienia. 17. Szacunkowa, łączna ilość godzin pełnienia służby w ramach ochrony, dozoru, utrzymania czystości na terenie bazy: 6720 godzin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KU-4 Spółka z o. o ., ul. Pływacka 25, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50064,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50064,00
Oferta z najniższą ceną: 50064,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.