eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłakowicePrzebudowa odcinka ul. Daszyńskiego ( droga gminna ) w Mysłakowicach; Etap 1 - Częściowa przebudowa odcinka od km 0+000,00 do km 0+502,55

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Mysłakowice: Przebudowa odcinka ul. Daszyńskiego ( droga gminna ) w Mysłakowicach; Etap 1 - Częściowa przebudowa odcinka od km 0+000,00 do km 0+502,55
Numer ogłoszenia: 257968 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mysłakowice , ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, tel. 075 6439986.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka ul. Daszyńskiego ( droga gminna ) w Mysłakowicach; Etap 1 - Częściowa przebudowa odcinka od km 0+000,00 do km 0+502,55.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na przebudowie drogi na odcinku od km 0+000,00 do 0+502,55 na działkach nr 1294/2, 1300, 1293, 1288, 1280/28 w Mysłakowicach, ułożenie krawężników drogowych na ławie betonowej z oporem, ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego ( korytowanie na gł. 45 cm).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp to znaczy:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to znaczy prowadzą działalność gospodarczą w zrozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalno0ści gospodarczej ( Dz. U. z 2004 r. nr 173 poz. 1807 z późn. zm. ) , zgodną z przedmiotem zamówienia;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się aby wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych drogowych; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, w myśl zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.; - wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem wartości robót, daty wykonania i odbiorców robót a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie oraz że roboty zostały wykonane należycie. Z wykazu musi wynikać, że zostały wykonane co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł - dokumentów osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi, potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień budowlanych i aktualne dokumenty potwierdzające członkowstwo w odpowiedniej Izbie, - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl/BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mysłakowicach ul. Szkolna 5 58-533 Mysłakowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Mysłakowicach ul. Szkolna 5 58-533 Mysłakowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.