eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obornikizakup urządzeń komputerowych i oprogramowania oraz klimatyzacji wraz z dostawą i montażem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-18

Oborniki: zakup urządzeń komputerowych i oprogramowania oraz klimatyzacji wraz z dostawą i montażem
Numer ogłoszenia: 257976 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach , ul. Sądowa 5, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 653 66 36, faks 0-61 653 66 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup urządzeń komputerowych i oprogramowania oraz klimatyzacji wraz z dostawą i montażem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Nazwa zamawianego towaru Kod i opis wg wspólnego słownika zamówień Zasilacz awaryjny 30200000-1 - 1 szt Komputery przenośne - Laptopy 30213100-6 - 3 szt Komputery PC 30213000-5 - 4 szt Monitor LCD 48820000-2 - 1 szt Drukarki laserowe 30232110-8 - 2 szt. Serwer 30231300-0 - 1 szt. Oprogramowanie antywirusowe 48760000-3 - 1 szt ( 35 licencji) Tonery 30125110-5 - 53 szt. Tusze 22600000-6 - 16 szt. Bębny do drukarek laserowych 30124300-7 - 4 szt. Przedłużenie licencji Fortianalyzer 100B 72210000-0 - 1 lic Przedłużenie licencji Fortigate 30B 72210000-0 - 1 lic Przedłużenie licencji Fortigate 60B 72210000-0 - 1 lic Część II Nazwa zamawianego towaru Kod i opis wg wspólnego słownika zamówień Urządzenia klimatyzacyjne 39717200-3 - 1 szt. Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45331220-4 - 1 usługa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formuły spełnia , nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w pkt 7 musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formuły spełnia , nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w pkt 7 musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formuły spełnia ,nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w pkt 7 musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formuły spełnia , nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w pkt 7 musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formuły spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w pkt 7 musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Zamawiającego lub firmy serwisującej, przejmuje na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.oborniki.info , http://pup.obornikiwlkp.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup.oborniki.info http://pup.obornikiwlkp.ibip.pl/public/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach ul. Sądowa 5 , 64-600 Oborniki , pokój 19, piętro I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 01.09.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.