Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Oborniki: zakup urządzeń komputerowych i oprogramowania oraz klimatyzacji wraz z dostawą i montażem
Numer ogłoszenia: 257976 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach , ul. Sądowa 5, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 653 66 36, faks 0-61 653 66 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup urządzeń komputerowych i oprogramowania oraz klimatyzacji wraz z dostawą i montażem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Nazwa zamawianego towaru Kod i opis wg wspólnego słownika zamówień Zasilacz awaryjny 30200000-1 - 1 szt Komputery przenośne - Laptopy 30213100-6 - 3 szt Komputery PC 30213000-5 - 4 szt Monitor LCD 48820000-2 - 1 szt Drukarki laserowe 30232110-8 - 2 szt. Serwer 30231300-0 - 1 szt. Oprogramowanie antywirusowe 48760000-3 - 1 szt ( 35 licencji) Tonery 30125110-5 - 53 szt. Tusze 22600000-6 - 16 szt. Bębny do drukarek laserowych 30124300-7 - 4 szt. Przedłużenie licencji Fortianalyzer 100B 72210000-0 - 1 lic Przedłużenie licencji Fortigate 30B 72210000-0 - 1 lic Przedłużenie licencji Fortigate 60B 72210000-0 - 1 lic Część II Nazwa zamawianego towaru Kod i opis wg wspólnego słownika zamówień Urządzenia klimatyzacyjne 39717200-3 - 1 szt. Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45331220-4 - 1 usługa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formuły spełnia , nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w pkt 7 musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formuły spełnia , nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w pkt 7 musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formuły spełnia ,nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w pkt 7 musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formuły spełnia , nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w pkt 7 musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji zgodnie z formuły spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w pkt 7 musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Zamawiającego lub firmy serwisującej, przejmuje na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.oborniki.info , http://pup.obornikiwlkp.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup.oborniki.info
http://pup.obornikiwlkp.ibip.pl/public/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach ul. Sądowa 5 , 64-600 Oborniki , pokój 19, piętro I.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 01.09.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Przebudowa ulicy Dobrzyckiego oraz Żwirki i Wigury w Obornikach wraz z odwodnieniem.
- na bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych SP ZOZ w Obornikach dokonywany na podstawie identyfikacyjnych kart paliwowych- powtórka
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Świadczenie usług sprzątania krytej pływalni w Obornikach
- Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Obornikach (ETAP-2)
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
- Umowa ramowa na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.