Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Drygały: Przebudowa drogi leśnej długości 2,200 km w leśnictwie Kaliszki na terenie Nadleśnictwa Drygały .
Numer ogłoszenia: 257981 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drygały , ul. Grunwaldzka 22, 12-230 Drygały, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4240560, 4240573, fax. 087 4240570.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/drygaly/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej długości 2,200 km w leśnictwie Kaliszki na terenie Nadleśnictwa Drygały ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi leśnej długości 2,200 km o nawierzchni gruntowej z wykonaniem poszerzenia korony drogi , wykonaniem mijanek , zjazdów na drogi boczne oraz rowów odcinkowych . Zakres robót obejmuje roboty pomiarowe , karczowanie drzew na trasie pasa drogowego , roboty ziemne oraz roboty drogowe ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty : W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. 04.19.177 z późn. zmianami ) , i spełniający warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ustawy pzp. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót budowlanych w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : a)wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , polegających na budowie , naprawie , przebudowie dróg o nawierzchni nie ulepszonej ( żwirowej , żużlowej lub gruntowo-żwirowej ) o wartości nie mniejszej niż 300 tys. PLN ( brutto ), z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówień , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , iż zamówienia te zostały wykonane należycie . b)wykaz osób i podmiotów , które wykonywać będą zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami w zakresie kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia to jest : 1.wykaz osób posiadających uprawnienia do obsługi ciężkiego sprzętu : a) równiarka drogowa samojezdna , b) walec statyczny lub wibracyjny , c*) ładowarka o pojemności łyżki do 1,2 m3 , d*) urządzenie do przesiewania kruszywa wraz taśmociągami transportującymi , * zakres informacji wymagany przy wariantowym sposobie wykonania zamówienia , 2. wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia , posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z dokumentami potwierdzającymi : posiadanie uprawnień , aktualnie opłacone składki wynikające z przynależności do właściwej izby budowlanej c)wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy , niezbędnego dla wykonania całego zamówienia lub jego części wg rodzaju i ilości nie mniejszej niż wymieniona niżej : 1) koparka o poj. łyżki do 0,60 m3 - 1 szt 2) samochód samowyładowczy - 5 szt 3) walec statyczny lub wibracyjny - 1 szt 4) równiarka drogowa samojezdna - 1 szt 5) beczkowóz do wody - 1 szt 6*) urządzenie do przesiewania kruszywa wraz z taśmociągami transportującymi - 1 kpl 7*) urządzenie do mieszania kruszywa - 1 kpl 8*) ładowarka - 1 szt * zakres informacji wymagany przy wariantowym sposobie wykonania zamówienia , Zestawienie będącego w dyspozycji wykonawcy sprzętu powinno zawierać co najmniej następujące informacje : opis sprzętu , liczba jednostek , rok produkcji , rodzaj własności , wielkość -wydajność W przypadku dysponowania sprzętem obcym do wykazu powinno być dołączone oświadczenie właściciela sprzętu o zgodzie na oddanie go w dyspozycję Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia . W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , wykonawca dostarczy : a)polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości jednorazowej szkody - 100 tys. PLN . Ocena spełnienia wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów dołączonych do oferty , na zasadzie spełnia /nie spełnia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiazany jest dołączyć do oferty dokumenty : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę art. 22 ust. 1 ustawy pzp e) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp f) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy pzp g)wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , polegających na budowie , naprawie , przebudowie dróg o nawierzchni nie ulepszonej ( żwirowej , żużlowej lub gruntowo-żwirowej ) o wartości nie mniejszej niż 300 tys. PLN ( brutto ), z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówień , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , iż zamówienia te zostały wykonane należycie . h)wykaz osób i podmiotów , które wykonywać będą zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami w zakresie kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia to jest : 1.wykaz osób posiadających uprawnienia do obsługi ciężkiego sprzętu : a) równiarka drogowa samojezdna , b) walec statyczny lub wibracyjny , c*) ładowarka o pojemności łyżki do 1,2 m3 , d*) urządzenie do przesiewania kruszywa wraz taśmociągami transportującymi , * zakres informacji wymagany przy wariantowym sposobie wykonania zamówienia , 2. wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia , posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z dokumentami potwierdzającymi : posiadanie uprawnień , aktualnie opłacone składki wynikające z przynależności do właściwej izby budowlanej i) wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy , niezbędnego dla wykonania całego zamówienia lub jego części wg rodzaju i ilości nie mniejszej niż wymieniona niżej : a) koparka o poj. łyżki do 0,60 m3 - 1 szt b) samochód samowyładowczy - 5 szt c) walec statyczny lub wibracyjny - 1 szt d) równiarka drogowa samojezdna - 1 szt e) beczkowóz do wody - 1 szt f*) urządzenie do przesiewania kruszywa wraz z taśmociągami transportującymi - 1 kpl g*) urządzenie do mieszania kruszywa - 1 kpl h*) ładowarka - 1 szt * zakres informacji wymagany przy wariantowym sposobie wykonania zamówienia , j ) polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości jednorazowej szkody - 100 tys. PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/drygaly/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Drygały , ul. Grunwaldzka 22 , 12-230 Biała Piska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Nadleśnictwa Drygały , Drygały ul. Grunwaldzka 22 , 12-230 Biała Piska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.