eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynDostawa i montaż dźwigu szpitalnego



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Kwidzyn: Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego
Numer ogłoszenia: 257993 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Hallera 31, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6458300, faks 055 6458310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Wymiana istniejącego wyeksploatowanego dźwigu szpitalnego na dostarczony nowy dźwig osobowy w istniejącym szybie windy. Celem wymiany jest zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników oraz poprawa komfortu jazdy i wyglądu estetycznego. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wyszczególniony w załączniku Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zakres czynności niezbędnych do wykonania: a) Dostawa nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich oraz posiadanie autoryzacji producenta oferowanych dźwigów, udzielonej Wykonawcy; b) Zapewnienie transportu dostarczonego dźwigu, załadunku, rozładunku, umieszczenia dźwigu w szybie windy; c) Demontaż istniejącego i montaż nowego dźwigu windy wraz z wywozem i utylizacją odpadów. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania istniejących prowadnic i przeciwwagi pod warunkiem, iż nie wpłynie to negatywnie na jakość i sprawność funkcjonowania urządzenia i udzieloną gwarancję przez Wykonawcę; d) Prowadzenie robót pod kierownictwem osoby uprawnionej, oraz pod stałym nadzorem technicznym z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i przeciwpożarowych dla tego rodzaju robót; e) Udział oraz przebadanie urządzenia przez Jednostkę Notyfikowaną; f) Nadanie znaku CE oraz wystawienie Deklaracji Zgodności; g) Dostarczenie dokumentacji rejestracyjnej do właściwej jednostki UDT; h) Udział w badaniach i próbach dźwigu wymaganych przez UDT do wydania decyzji zezwalającej na eksploatację, a także uiszczenie wszelkich opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi przepisami; i) Zarejestrowanie oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów i decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu; j) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazanie jej Zamawiającemu; k) Uwzględnienie kosztu konserwacji i wymaganych przeglądów technicznych w okresie gwarancji; l) Uwzględnienie kosztu zabezpieczenia urządzeń i pomieszczeń niemodernizowanych, przenoszenie, odizolowanie ich przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem (w przypadku powstania uszkodzeń np. konieczność wykonania otworów montażowych w przegrodach budowlanych w celu montażu urządzenia, obróbka przy drzwiach wejściowych przystankowych - likwidacja powstałych zanieczyszczeń w celu doprowadzenia do stanu pierwotnego na koszt Wykonawcy); Przedmiotem niniejszego zamówienia jest również dokonanie prac adaptacyjnych już istniejącego szybu windy oraz nadszybia w celu zamontowania nowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Parametry techniczne oferowanego przez Wykonawcę dźwigu szpitalnego muszą być dostosowane do wymiarów szybu windy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej szybu windy oraz nadszybia w celu złożenia oświadczenia, iż istniejący szyb i nadszybie są w stanie niewymagającym prac adaptacyjnych. W przypadku jednak, gdy szyb windy i/lub nadszybie będą wymagały przeprowadzenia prac adaptacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji dotyczącej przeprowadzenia prac adaptacyjnych w istniejącym szybie windy i lub nadszybiu. Koszty związane z ewentualnym opracowaniem powyższej dokumentacji Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia. Wymagania Zamawiającego: - przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy; - dźwig po wymianie musi zostać dopuszczony do eksploatacji przez Urząd Dozoru technicznego (UDT), powinien spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz spełniać wymagania dyrektywy dźwigowej nr 95-16-WE; - modernizacja dźwigu nie powinna skutkować zmianą układu pomieszczeń w budynku ani zmianą przeznaczenia pomieszczeń wymagającą uzyskania decyzji administracyjnej. Nie powinna prowadzić do zmiany parametrów budynku, takich jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość i długość. Niedopuszczalne jest dokonywanie przez Wykonawcę zmian w konstrukcji budynku. W czasie planowania, wyceny, organizacji, realizacji i przekazania robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione warunki wykonania zamówienia, wynikające z realizacji zamówienia: a) w ZDROWIE Sp. z o.o. NZOZ w Kwidzynie realizowane są funkcje z zakresu opieki medycznej - budynek będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji niniejszego zamówienia; b) roboty wewnątrz budynku mogą być realizowane codziennie w godzinach od 08:00 do 19:00; c) gruz, demontowane materiały, urządzenia i elementy urządzeń technicznych pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować zgodnie z właściwymi przepisami; d) Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania; e) miejsce prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych; f) Wykonawca będzie zobowiązany do wskazywania Zamawiającemu dni, w których zamierza wykonywać roboty powodujące hałas z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Inne postanowienia: - Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt: zapewnić przeprowadzenie badania odbiorczego dźwigu po wymianie przez Urząd Dozoru Technicznego oraz zrealizować uwagi i zalecenia UDT wymienione w protokołach z tego badania, a także uzyskać stosowną decyzję UDT zezwalającą na eksploatację dźwigu przez użytkownika; - Zamawiający upoważni Wykonawcę do reprezentowania Zamawiającego przed UDT w sprawach związanych z przeprowadzeniem badania i uzyskaniem decyzji, o której mowa powyżej, z zastrzeżeniem, że koszty czynności dokonywanych przez UDT ponosić będzie Wykonawca; - Wydanie przez UDT decyzji, o której mowa powyżej, będzie warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do uznania zamówienia za zrealizowane. Zamawiający uzna zamówienie za zrealizowane po ostatecznym odbiorze robót w formie protokołu; - Wykonawca zobowiązany jest również do dostarczenia Zamawiającemu: a) kompletu osprzętu i oznakowań; b) kart gwarancyjnych oraz książki przeglądów i konserwacji - przy odbiorze końcowym; c) egzemplarza instrukcji obsługi dźwigu, opracowanej w języku polskim oraz zorganizowania przeszkolenia pracowników użytkownika w zakresie obsługi i bezpieczeństwa w użytkowaniu zainstalowanego dźwigu; - Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w ogólnodostępnym, widocznym miejscu informacji o dofinansowaniu niniejszego zamówienia ze środków PFRON likwidacji barier (metalowa tablica). - Po dokonaniu prac adaptacyjnych związanych z przystosowaniem szybu windy i nadszybia do zamontowania nowego dźwigu szpitalnego będącego przedmiotem niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. - Wykonawca jest odpowiedzialny za terminowe wykonanie zamówienia; - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego. - Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prac w okresie trwania realizacji zamówienia aż do zakończenia odbioru ostatecznego robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Dźwigowych REMDŹWIG, M. Bąkowski, M. Gumiński, J. Krężoch Sp. jawna, ul. Grunwaldzka 205/209, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228267,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 270600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 270600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 270600,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno było w trybie przetargu nieograniczonego lub przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził dwa następujące po sobie postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, w których nie została złożona żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.