To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-24
Warszawa: Obsługa finansowa dotacji oraz bieżące i końcowe rozliczenie projektu unijnego pn. Zwiększenie dostępności do infrastruktury kultury poprzez modernizację budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet VI: Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, Działanie 6.1 - Kultura oraz ze środków budżetu województwa mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 258006 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135337 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie, ul. Kredytowa 1, 00-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8276669, 8268178, faks 22 8276669.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa finansowa dotacji oraz bieżące i końcowe rozliczenie projektu unijnego pn. Zwiększenie dostępności do infrastruktury kultury poprzez modernizację budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet VI: Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, Działanie 6.1 - Kultura oraz ze środków budżetu województwa mazowieckiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest do:1. Zapoznania się z dokumentacją projektu, zakresem robót, umowami zawartymi z wykonawcami i innymi dokumentami regulującymi realizację inwestycji,2. Analizy i uszczegółowienia obowiązujących harmonogramów na potrzeby prawidłowych rozliczeń,3. Opracowania projektu Cash flow dla inwestycji w oparciu o harmonogram wykonania robót, dostaw itp.,4. Oceny ryzyka dla inwestycji z punktu widzenia prawidłowego wydatkowania i rozliczania dotacji,5. Monitorowania realizacji Projektu poprzez:a. opiniowanie planowanych działań: zakresów i terminów, b. analizę budżetu,c. bieżące aktualizacje harmonogramu rzeczowo- finansowego, wydatków i zamówień publicznych,d. analizę możliwości i ewentualne przesunięcia kwotowe w ramach projektu,e. analizę wydatków, dowodów zakupu, opisywanie dokumentów,f. rozliczanie wydatków na kwoty kwalifikowalne i niekwalifikowalne, monitorowanie poziomu wykorzystania środków i zgodności z harmonogramami wydatków6. Konsultowania z Zamawiającym kolejnych etapów inwestycji,7. Opracowywania i składania rozliczeń okresowych projektu z raportem i rozliczeniem końcowym, 8. Prowadzenia równoległej ewidencji wydatków i wpływów dla wszystkich grup kosztowych,9. Przygotowywania prognozy wydatków na bieżący kwartał, rok budżetowy oraz na rok następny, opracowywania niezbędnych aktualizacji,10. Zweryfikowania pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym dokumentów związanych z realizacją projektu, w tym dokonywania stosownych adnotacji na opisie tych dokumentów ze wskazaniem konta, z którego należy wykonać płatność,11. Sporządzania niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją finansową Projektu oraz sporządzania zestawień, raportów oraz analiz finansowych niezbędnych do prawidłowej jego realizacji, 12. Przygotowywania harmonogramu składania wniosków o płatność i opracowywania wniosków o płatność,13. Kontroli zgodności postępowania z zapisami umów o dofinansowanie,14. Kontroli realizacji zadań oraz ustaleń finansowych określonych w umowach z Wykonawcami robót i dostaw w ramach projektu,15. Udziału w spotkaniach monitorujących inwestycję inicjowanych przez Zamawiającego, inicjowania spotkań w przypadkach tego wymagających,16. Udziału w kontaktach i konsultacjach z podmiotami finansującymi projekt, negocjowania sytuacji trudnych, inicjowania działań naprawczych,17.Współpracy z organami kontrolującymi oraz przygotowywania dokumentów dla potrzeb przeprowadzanych u Zamawiającego kontroli i audytów inwestycji, a także wykonywania innych czynności niezbędnych w związku z przeprowadzanymi kontrolami,18. Realizowania zaleceń pokontrolnych,19. Miejscem wykonywania zamówienia jest siedziba Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do oddelegowania pracownika do wykonywania czynności objętych umową w siedzibie Zamawiającego w wymiarze czasu nie mniejszym niż 8 (osiem) godzin tygodniowo. Oddelegowana osoba zobowiązana będzie do przestrzegania procedur oraz obiegu dokumentów obowiązujących u Zamawiającego,20.Prowadzenia dokumentacji podjętych działań,21.Wykonania innych czynności, niezbędnych do prawidłowego, zgodnego z wymaganiami RPO wypełnienia zobowiązań wobec Zamawiającego i instytucji finansujących.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 66.17.00.00 - (3) Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet VI: Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, Działanie 6.1 - Kultura.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUK Invest Sp. z o.o., ul. Nuszkiewicza 19/29, 31-422 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72433,47
Oferta z najniższą ceną: 63522,12 / Oferta z najwyższą ceną: 147600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji menadżera w projekcie pn. ,,Porozumienie branżowe na rzecz kształcenia i szkolenia zawodowego. Zwiększanie udziału przedstawicieli i przedstawicielek branż (...)
- Świadczenie usług Inżyniera Projektu w projekcie pn. "Rozbudowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Wielkopolskiego (SIPWW)"
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.