Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-12
Warszawa: Usługi doradcza w zakresie przygotowania i wdrożenia rozwiązań niezbędnych do realizacji zadań związanych z prowadzeniem Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji przez wskazany podmiot. Znak sprawy: IBE/101/M/2014
Numer ogłoszenia: 258013 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibe.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradcza w zakresie przygotowania i wdrożenia rozwiązań niezbędnych do realizacji zadań związanych z prowadzeniem Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji przez wskazany podmiot. Znak sprawy: IBE/101/M/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza w zakresie przygotowania i wdrożenia we wskazanym podmiocie publicznym niezbędnych rozwiązań umożliwiających realizację przez ten podmiot zadań związanych z prowadzeniem Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji. Usługa doradcza ma stanowić merytoryczne wsparcie członków zespołu Zamawiającego (dalej Zespołu ZRK) w przygotowaniu projektów szczegółowych rozwiązań formalnych, organizacyjnych i technicznych, umożliwiające ich uruchomienie przez wskazany podmiot. Wsparcie to ma doprowadzić do wypracowania przez Zamawiającego we współpracy z Wykonawcą następujących produktów: A) Modelu organizacyjnego podmiotu prowadzącego Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji w części zadań związanych z prowadzeniem tego rejestru. B) Studium wdrożenia we wskazanym podmiocie rozwiązań niezbędnych do realizacji zadań związanych z prowadzeniem Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji, z wykorzystaniem >Modelu organizacyjnego podmiotu prowadzącego Zintegrowany Rejestr- Kwalifikacji w części zadań związanych z prowadzeniem tego rejestru<. C) Scenariusza wdrożenia we wskazanym podmiocie rozwiązań niezbędnych do realizacji zadań związanych z prowadzeniem Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji, na podstawie >Studium wdrożenia we wskazanym podmiocie rozwiązań niezbędnych do realizacji zadań związanych z prowadzeniem Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji<. Przez zadania podmiotu prowadzącego związane z prowadzeniem ZRK rozumie się tu wszystkie zadania wskazane w projekcie założeń (załącznik nr 2 do OPZ). Przez wsparcie merytoryczne rozumie się tu wszystkie formy działań Wykonawcy na rzecz Zamawiającego, z wykorzystaniem jego wiedzy i doświadczenia, które doprowadzą do wypracowania przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy produktów A, B i C wymienionych w punkcie 2.1. Rozwiązania wypracowywane w ramach zamówienia będą uwzględniać najnowsze ustalenia dotyczące ZRK podejmowane w toku prowadzonych równolegle prac nad ustawą o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji. W studium wdrożenia i w scenariuszu wdrożenia będzie uwzględniony przygotowany przez IBE system informatyczny dla ZRK i portalu internetowego wraz ze scenariuszem jego wdrożenia w podmiocie wskazanym do prowadzenia rejestru. Podmiot ten zostanie wskazany przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, przed rozpoczęciem prac nad studium wdrożenia. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje maksymalnie 360 roboczogodzin (45 roboczodni) (8 roboczogodzin = 1 roboczodzień) dodatkowego doradztwa w zakresie wdrożenia we wskazanym podmiocie rozwiązań umożliwiających realizację zadań związanych z prowadzeniem ZRK, wychodzącego poza zakres prac wymienionych w punkcie 2.2. - do wykorzystania przez Zamawiającego w zależności od potrzeb projektu, w wymiarze określonym przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, po spełnieniu warunków określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 40% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem - Usługa doradcza ZRK -. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi być złożone w oryginale i musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą należyte wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług o wartości przekraczającej 300 000 zł netto każda, - obejmujących stworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii rozwoju organizacji, w tym realizacji projektów doradczych w zakresie projektowania i wdrażania w organizacji rozwiązań organizacyjnych, instytucjonalnych i finansowych - w tym jedną usługę dotycząca organizacji (instytucji) niekomercyjnej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonania usługi (zespołem eksperckim): 1) kierownik zespołu Wykonawcy, który: -posiada wykształcenie wyższe, -posiada co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w podmiotach realizujących projekty doradcze w obszarze reorganizacji, restrukturyzacji, w tym dedykowanych rozwiązań IT, - w okresie ostatnich 4 lat zarządzał realizacją co najmniej 4 projektów doradczych w obszarze restrukturyzacji lub reorganizacji o średniej wartości co najmniej 300 000 zł netto, -posiada wiedzę z zakresu metodyki zarządzania projektami lub programami potwierdzoną certyfikatem PRINCE2 Foundation lub PMP lub PgMP lub MSP (Managing Successful Programmes - MSP) lub równoważnym z zakresu zarządzania projektami lub programami, Przez certyfikat równoważny do PRINCE2 rozumie się powszechnie dostępny certyfikat potwierdzający znajomość metod zarządzania projektem, zapewniających skuteczne podejście do organizacji, zarządzania i kontroli projektów zarówno w sferze operacyjnej jak i osiągania celów projektu. Przez certyfikaty równoważne do PgMP, MSP rozumie się powszechnie dostępne certyfikaty potwierdzające znajomość metod zarządzania programem, oparte o skoordynowaną organizację, kierowanie i wdrażanie zestawu projektów oraz związaną z tym transformację, w celu osiągnięcia wyników i realizacji korzyści o strategicznym znaczeniu dla organizacji. -posługuje się językiem polskim w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia. 2) pozostali członkowie zespołu Wykonawcy (nie mniej niż 3 ekspertów) , którzy łącznie będą posiadali co najmniej następujące kompetencje: -doświadczenie w sporządzaniu modelu finansowego lub realizacji budżetu co najmniej 3 przedsięwzięć nie związanych z infrastrukturą o wartości co najmniej 1 milion zł każde, w ciągu ostatnich 7 lat, -doświadczenie w realizacji co najmniej 3 projektów, których zakres obejmował tworzenie strategii rozwoju organizacji, w tym projektowanie i wdrażanie w organizacji rozwiązań organizacyjnych, instytucjonalnych i finansowych o średniej wartości co najmniej 300 tys. zł. -realizacja co najmniej 2 projektów dotyczących projektowania i wdrożenia lub utrzymania i rozwoju systemów IT klasy ERP (ang. enterprise resource planning) -zrealizowanie przynajmniej 1 projektu obejmującego przygotowanie wymagań systemu lub architektury korporacyjnej rozwiązania IT oraz nadzór nad wdrożeniem rozwiązania IT -minimum 5-letnie doświadczenie w dziale realizującym projekty doradcze w obszarze reorganizacji lub restrukturyzacji przedsiębiorstw -co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej lub kierowania realizacją co najmniej 3 projektów związanych z rozwojem kompetencji w administracji publicznej Propozycja składu zespołu zostanie przedstawiona przez Wykonawcę na etapie składania ofert. Ostateczny skład zespołu Wykonawcy zostanie ustalony przez Wykonawcę i Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Co najmniej jedna z osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będzie pozostawać w stałej współpracy z Zamawiającym (zgodnie z ustalonym harmonogramem działań, a także każdorazowo na życzenie Zamawiającego, po uzgodnieniu z Wykonawcą z jednodniowym wyprzedzeniem), w ciągu całego okresu realizacji zamówienia. Wykonawca zagwarantuje ciągłość merytoryczną w ramach utworzonego zespołu projektowego przez cały okres realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymaga się aby wykonawcy posiadali środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
przynajmniej te wymagane w pkt. III.3.2.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Plan realizacji zamówienia - 30
- 3 - Ocena roli kluczowych interesariuszy pod kątem powodzenia uruchomienia Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a inną niż WYKONAWCA stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest Zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikała z istotnych zmian w zakresie merytorycznej realizacji projektu, niezależnych od ZAMAWIAJĄCEGO, w szczególności wynikających z przyjętego ustawodawstwa lub zmiany jego założeń w trakcie procesu legislacyjnego, w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia. Konsekwencją tych zmian może być redukcja zakresu zamówienia - w tym wypadku nie przysługuje WYKONAWCY odszkodowanie, a wynagrodzenie ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu. 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
01-180 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Badanie jest realizowane w ramach projektów systemowych pn. a) Budowa krajowego systemu kwalifikacji - wdrożenie Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji w zakresie organizacyjno-prawnym (projekt KRK-ZRK) oraz b) Budowa krajowego systemu kwalifikacji - pilotażowe wdrożenie krajowego systemu kwalifikacji oraz kampania informacyjna dotycząca jego funkcjonowania (projekt KRK-pilotaż). - współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty. 2.W ofercie, poza wyceną swych usług Wykonawca zawrze: a. Plan realizacji zamówienia Wykonawca, na podstawie analizy dokumentów stanowiących dorobek projektów KRK prowadzonych przez IBE, o których mowa w pkt. 1 stanowiących załącznik do OPZ lub udostępnionych, przygotuje Plan realizacji zamówienia, który jako jeden z elementów oferty będzie podlegać ocenie przez Zamawiającego. Plan realizacji zamówienia powinien uwzględniać m.in. następujące elementy: a) wyodrębnienie kolejnych etapów realizacji zamówienia, b) określenie działań wymaganych na poszczególnych etapach, c) planowane produkty poszczególnych etapów, d) harmonogram działań planowanych do realizacji w ramach zamówienia w ujęciu tygodniowym, e) określenie potrzebnych zasobów ludzkich ze wskazaniem kompetencji potrzebnych do realizacji zamówienia - po stronie Wykonawcy i Zamawiającego - na poszczególnych etapach prac, f) zasady współpracy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym na poszczególnych etapach prac (komunikacja, ścieżki decyzyjne, zakresy odpowiedzialności, nadzór, itp.), g) monitorowania postępów realizacji zamówienia (w tym poszczególnych etapów), h) analizę i zarządzanie ryzykiem w realizacji zamówienia. Treść tego dokumentu musi być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia. Plan realizacji zamówienia przygotowany na etapie składania ofert zostanie zweryfikowany po podpisaniu umowy w początkowej fazie realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami kreślonymi w pkt. 3 OPZ. b. Ocenę roli kluczowych interesariuszy Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji w procesie jego uruchamiania, Dokument ten również będzie podlegać ocenie przez Zamawiającego. Dokument ten powinien być przygotowany w oparciu o analizę materiałów przedstawiających dorobek projektów KRK w pracach nad modernizacją krajowego systemu kwalifikacji, o których mowa w pkt. 1.3 OPZ. Jako moment uruchomienia ZRK przyjmuje się tu stan, w którym uchwalona przez Sejm ustawa o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji weszła w życie oraz podmiot wskazany w aktach normatywnych do prowadzenia ZRK jest przygotowany do realizacji zadań związanych z prowadzeniem Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (wdrożył niezbędne narzędzia). Dokument ten musi zawierać co najmniej: a) identyfikację kluczowych, w procesie uruchamiania, interesariuszy Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji wraz z uzasadnieniem ich wyboru, b) określenie ich roli oraz sposobu odziaływania na proces uruchamiania Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji c) identyfikację i opis związanych z tym ryzyk. Brak jakiegokolwiek elementu opisanego w pkt a - b z zastrzeżeniem art. 87 upzp może skutkować uznaniem oferty za niezgodną z treścią SIWZ i powodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 upzp..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
- Dostawa licencji Microsoft Office 365 lub równoważnych subskrypcji pakietu usług hostowanych - subskrypcja na użytkownika wraz usługą wdrożenia
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
- Dostawa mięsa i wędlin
- Wymiana istniejącego okna wystawowego (stalowego) na nową stolarkę aluminiową w Kielcach przy ul. Petyhorskiej 15
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.