Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Opole: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku ZOZ MSWiA w opolu
Numer ogłoszenia: 258022 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA , ul. Krakowska 44, 45-075 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4011100, 4011116, faks 0-77 4011121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zoz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku ZOZ MSWiA w opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku podzielona na pakiety, z których każdy stanowi ofertę częściową. Pakiet nr 1 Kaniule Pakiet nr 2 Dreny, sondy, kanki, maski, cewniki, inne Pakiet nr 3 Maski, czepki, fartuchy, serwety, inne Pakiet nr 4 Baseny, kaczki, inne Pakiet nr 5 Sterylizacja Pakiet nr 6 Pozostałe materiały jednorazowego użytku Pakiet nr 7 Filtry i obwody oddechowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w. warunki Wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłyną termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA(załącznik nr 1 do SIWZ); wraz z załącznikami nr 1-7 do oferty, które stanowią jej integralną część. Wykonawca wypełnia załącznik w zależności na który z pakietów składa ofertę; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 8 do oferty); 1.Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że sprzęt medyczny jednorazowego użytku, zaoferowany do wykonania przedmiotu umowy, odpowiada co do jakości wymogom dla wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Dokumentami potwierdzającymi jak wyżej są ważne i aktualne: deklaracja zgodności, certyfikat CE. W razie konieczności na pisemne żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty. 2.Opis danych technicznych oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, potwierdzający spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim (w przypadku załączenia w ofercie kopii katalogów - potwierdzenie za zgodność z oryginałem plus podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy). Wskazane jest, aby Wykonawca czytelnie oznakował w katalogach oferowane wyroby (nr pozycji danego wyrobu w pakiecie) 9. W celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia po 2 szt. próbek oferowanych wyrobów. Wskazane jest, aby Wykonawca czytelnie oznakował przesłane próbki (nr pozycji danego wyrobu w pakiecie). Próbki należy złożyć najpóźniej w dniu i godzinie w której upływa termin składania ofert. Próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcom. Próbki składa się w pakietach nr: 1, 2, 3, 4, 5 10.Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Załącznikiem do umowy w składanej ofercie jest odpowiedni przedmiotowy załącznik do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA
ul. Krakowska 44
45-075 opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 09:00, miejsce: ZOZ MSWiA ul. Krakowska 44 45-075 Opole Sekretariat pokój 364.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kaniule.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dreny, sondy, kanki, maski, cewniki, inne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny, sondy, kanki, maski, cewniki, inne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maski, czepki, fartuchy, serwety, inne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski, czepki, fartuchy, serwety, inne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Baseny, kaczki, inne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baseny, kaczki,inne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sterylizacja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizacja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pozostałe materiały jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozostałe materiały jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Filtry i obwody oddechowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry i obwody oddechowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. "Przebudowa i remont obiektów mostowych na terenie zespołu pałacowo - parkowego w Mosznej" oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- [D/92/2024] Dostawa kalendarzy z logo UO dla pracowników.
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, implantów, rękawic, produktów do sterylizacji, obłożenia, materiały opatrunkowe II
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.