eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubońZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W CHEŁMNIE NAD NEREM I LESIE RZUCHOWSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Luboń: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W CHEŁMNIE NAD NEREM I LESIE RZUCHOWSKIM
Numer ogłoszenia: 258047 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie , ul. Niezłomnych 2, 62-030 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 61 8130-681, faks 61 8103411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabikowo.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W CHEŁMNIE NAD NEREM I LESIE RZUCHOWSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w Chełmnie nad Nerem i Lesie Rzuchowskim dot. realizacji Projektu pn. >Zachowanie europejskiego i światowego dziedzictwa kulturowego. Projekt inwestycyjny dotyczący byłego niemieckiego Obozu Zagłady Kulmhof w Chełmnie nad Nerem, podnoszący jego wartość muzealną i turystyczną<, w tym: Część 1 - Muzeum w Chełmnie na Nerem. Etap 1 > Wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej (zawierającej pełno branżowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) dot. obiektu opisanego w Części 1 zamówienia, a po jej zatwierdzeniu przez zamawiającego uzyskanie niezbędnych decyzji z właściwych organów, zezwalających na wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane. Etap 2 > Wykonanie robót budowlanych na terenie Muzeum w Chełmnie nad Nerem, w tym m. innymi: A. Muzeum (budynek dawnej wagi) - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. B. Rozbiórka trzech budynków gospodarczych po GS (łączna kubatura ok. 7000 m3) wraz z uporządkowaniem terenu. C. Budowa pawilonu obsługi historycznej (powierzchnia użytkowa minimum 160 m2) wraz z szambem. D. Ogrodzenie wraz z wjazdem - 2 bramy systemowe (1 szt. automatyczna) i furtka z domofonem, ogrodzenie (wys. 2,0 m, dł. ok. 840 mb) systemowe z siatki na słupkach. E. Ogrodzenie tymczasowe (drewniane) w obrębie terenu nie przebadanego archeologicznie (ok. 150 mb). F. Mała architektura - trzy ławki bez oparć, cztery systemowe śmietniki, chodniki i powierzchnie utwardzone typu ziemnego z łamanego kruszywa granitowego o zmiennej granulacji z krawężnikami (pow. ok. 1000 m2). G. System antywłamaniowy - sieć monitoringu, min. 2 kamery skierowane na Spichlerz, Pawilon, ruiny Pałacu, główną bramę wjazdową i parking. H. Oznakowanie i informacja wizualna. Etap 3 > Wyposażenie nowego pawilonu w sprzęt audiowizualny oraz w niezbędny sprzęt biurowy. A. Pięćdziesiąt krzeseł konferencyjnych z rozkładaną półeczką do pisania. B. Stół konferencyjny wraz z czterema krzesłami. C. Sprzęt audiowizualny 1 kpl. E. Regały magazynowe 26 szt. F. Trzy biurka z pomocnikami wraz z fotelami. G. Trzy szafy biurowe dwudrzwiowe. H. Trzy regały biurowe. Część 2 - Kwatera IV - Las Rzuchowski Etap 1 > Wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej (zawierającej pełno branżowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) dot. obiektu opisanego w Części 2 zamówienia, a po jej zatwierdzeniu przez zamawiającego, uzyskanie niezbędnych decyzji z właściwych organów, zezwalających na wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane. Etap 2 > Wykonanie robót budowlanych na terenie Lasu Rzuchowskiego, w tym m. innymi: A. Mogiły 3 i 4 (pow. ok. 1376 i 1.456 m2) - wygrodzenie (ok. 740 mb) łupanym kamieniem granitowym na podkładzie betonowym, demontaż istniejących krawężników (ok. 586 mb), wykonanie nowej górnej warstwy nawierzchni z żwiru płukanego (ok. 2832 m2). B. Doły popielnicowe - wygrodzenie (ok. 296 mb) łupanym kamieniem granitowym na podkładzie betonowym, wykonanie nowej górnej warstwy nawierzchni z żwiru płukanego (ok. 1063 m2). C. Krematoria - zasypanie (ok. 869 m3) i wygrodzenie (ok. 428 mb) łupanym kamieniem granitowym na podkładzie betonowym, wykonanie nowej górnej warstwy nawierzchni z żwiru płukanego (ok. 1448 m2). D. Młyn (do mielenia kości, pow. ok. 6 m2) - wygrodzenie (ok. 10 mb) łupanym kamieniem granitowym na podkładzie betonowym, wykonanie nowej górnej warstwy nawierzchni z żwiru płukanego (ok. 6 m2). E. Mostek - kładka drewniana z drewna egzotycznego w obrębie kwatery I nad istniejącą mogiłą 1/03. F. Translokacja pomników (5 szt.). G. Remont toalet w istniejącym budynku muzealnym (wc damskie, wc męskie, wc dla osób niepełnosprawnych i dwie umywalki). H. Wykonanie - montaż szczelnego zbiornika bezodpływowego, szamba o pojemności 10 m2. I. Wykonanie nowego układu ścieżek z nowych nawierzchni z łamanego kruszywa granitowego o zmiennej granulacji wraz z krawężnikami (pow. ok. 1148 m2). J. Mała architektura - cztery ławki zlokalizowane w zatokach wzdłuż ciągów pieszych, dwie ławki na parkingu, ławki bez oparć, dziesięć systemowych śmietników. K. System antywłamaniowy - sieć monitoringu, min. 2 kamery z bezprzewodowym przekazem obrazu do Muzeum w Chełmnie nad Nerem, skierowane z budynku muzeum na parking. L. Oznakowanie i informacja wizualna. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia zawarte w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.14 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 56500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny i uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli A). wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał: - co najmniej dwa zamówienia polegające na realizacji robót budowlanych na terenach objętych opieką konserwatorską, a łączny koszt netto każdego z tych zamówień był nie mniejszy niż 300,0 tys. PLN, załączając dowód/ody/ określający/e/, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący/e/, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, B) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu projektów budowlanych dotyczących budowy, przebudowy lub remontu obiektu zlokalizowanego na terenach objętych opieką konserwatorską, załączając dowód/ody/ określający/ce/, czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, C) przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny i uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli A) wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. 2010, nr 243, poz. 1623 z późn.zm) zgodnie z art. 14 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z art. 104 ustawy Prawo budowlane) lub przepisów odrębnych (art. 12 ustawy Prawo budowlane) tj.: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane (lub dla osób które uzyskały uprawnienia przed 1994r., równoważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi) oraz posiada co najmniej 2-letnią praktykę zawodową w kierowaniu robotami budowlanymi zlokalizowanymi na terenach objetych opieką konserwatorską, - zespołem projektowym którego członkowie posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub dla osób które uzyskały uprawnienia przed 1994r., równoważne uprawnienia do projektowania, B) przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli A) wykaże, że dysponuje środkami finansowymi /gotówka lub gotówka + kredyt w rachunku bankowym/ lub posiada zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 300 tys. PLN oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej /kontrakt+delikt/ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. PLN; B) przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1). Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia, umówionego terminu wykonania zamówienia lub łącznie przedmiotu zamówienia i terminu jego wykonania - warunkiem takich zmian może być wystąpienie, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: a)Z powodu zaistnienia konieczności zmiany osób pełniacych funkcję Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru inwestorskiego.b)Z powodu zaistnienia przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby tego warunku rozumieć należy zdarzenie losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron oraz którego strony nie mogły przewidzieć z całą pewnością i którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności - za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia.c)Z powodu działań lub zaniechań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót/usług/dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. d)Z powodu konieczności wprowadzenia zmian w zwiazku z zaistnieniem potrzeby przeprowadzenia ratowniczych badań wykopaliskowych lub z przyczyn takich jak niezawinione przez Wykonawcę opóźnienie związane z uzyskiwaniem niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów bądź wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ. 2). Zmiany umowy będą mogły dotyczyć w szczególności postanowień kształtujących treść stosunku prawnego nawiązanego umową, na które dana, zindywidualizowana przyczyna, określona powyżej wywarła wpływ. 3). Oprócz zmian, o których mowa powyżej, dopuszcza się dokonanie nieistotnych zmian w warunkach umowy. Przyjmuje się, iż zmiany nieistotne to takie, które nie powodują zwiększenia wynagrodzenia oraz nie powodują wyłączenia zobowiązań wykonawcy wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabikowo.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, ul. Niezłomnych 2, 62-030 Luboń, pok. sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 09:55, miejsce: Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, ul. Niezłomnych 2, 62-030 Luboń, pok. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać poszczególne etapy realizacji w terminach: A. do dnia 30.04.2014r. - sukcesywnie wykonywać usługi objęte zakresem Etapu 1 w Części 1 i 2 zamówienia. B. do dnia 30.09.2014r. - sukcesywnie wykonać roboty budowlane objęte zakresem Etapu 2 w Części 1 i 2 zamówienia. C. od dnia 01.01.2015r. do 10.03.2015r. - wykonać dostawy objęte zakresem Etapu 3 w Części 1 zamówienia. 2. Finansowanie w ramach Programu nr RPWP >Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013<. Tytuł projektu >Zachowanie europejskiego i światowego dziedzictwa kulturowego. Projekt inwestycyjny dotyczący byłego niemieckiego Obozu Zagłady Kulmhof w Chełmnie nad Nerem, podnoszący jego wartość muzealną i turystyczną<..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.