eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębicePrzedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa okablowania teledacyjnego oraz szaf teledacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Poddębicach z siedzibą 99-200 Poddębice, ul. Narutowicza 12, obejmująca projekt techniczny i wykonawstwo



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Poddębice: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa okablowania teledacyjnego oraz szaf teledacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Poddębicach z siedzibą 99-200 Poddębice, ul. Narutowicza 12, obejmująca projekt techniczny i wykonawstwo
Numer ogłoszenia: 258057 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Poddębicach , ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 0-43 678 77 00, fax. 0-43 678 77 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uspoddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa okablowania teledacyjnego oraz szaf teledacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Poddębicach z siedzibą 99-200 Poddębice, ul. Narutowicza 12, obejmująca projekt techniczny i wykonawstwo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa okablowania teledacyjnego oraz szaf teledacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Poddębicach z siedzibą 99-200 Poddębice, ul. Narutowicza 12, obejmująca projekt techniczny i wykonawstwo. Przedmiot zamówienia szczegółowo jest określony w pkt III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wartość zamówienia - poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00 - Modernizacja sieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) (załącznik nr 4 do SIWZ), -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie (załącznik nr 5 do SIWZ), - kserokopia certyfikatu standardu producenta okablowania na wykonywanie instalacji okablowania strukturalnego przyznanego firmie/pracownikom firmy, - kserokopia uprawnień SEP, Inne: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b)oferta cenowa (załącznik nr 2 do SIWZ), c)elementy infrastruktury IT, parametry techniczne (załącznik nr 3 do SIWZ), d)projekt umowy zaakceptowany poprzez podpisanie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uspoddebice.pl (zakładka Ogłoszenia/Zamówienia publiczne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice, pokój nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 99-200 Poddębice, ul. Narutowicza 12, pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.