Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-27
Bielsk Podlaski: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gruntowych w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 258086 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, fax 085 7318150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gruntowych w 2008 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mechaniczne profilowanie dróg gruntowych wraz z zagęszczeniem walcem ogumionym nadając spadki podłużne i poprzeczne w koronie drogi - 370.000 m2 2. Mechaniczne profilowanie dróg gruntowych - bez zagęszczenia walcem nadając spadki podłużne i poprzeczne w koronie drogi - 30.000 m2 3. Mechaniczne ścięcie poboczy gruntowych, grunt III kat. gr. warstwy 25 cm wraz z wywozem urobku na odległość 5,0 km - 2.000 m2 4. Wykonanie koryta w jezdni gr. III kat. na głębokości 0,3 m wraz z wywozem urobku na odległość 5,0 km - 3100 m2 5. Uzupełnienie ubytków w nawierzchni jezdni gruntowej pospółką wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem - 800 m3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia, że: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - tekst jednolity Dz. U. Nr 82, poz. 560 z 2007 r., 2. Zapoznali się z miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ oraz umowie i przyjmą je bez zastrzeżeń, 3. Uzyskali wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. 4.Wyrażą zgodę na zapłatę faktur w terminie do 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: 1. Dysponują pracownikami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierownik z doświadczeniem zawodowym i uprawnieniami budowlanymi - odpisy uprawnień i przynależność do właściwej izby budowlanej, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 inwestycję odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) 3. Dysponują następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: - równiarka samojezdna, - walec statyczny samojezdny, - samochód samowyładowczy o tonażu 10 ton, - koparka o pojemności łyżki 0,6 m3, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - tekst jednolity Dz. U. Nr 82, poz. 560 z 2007 r., 3. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi ryczałtowymi oraz wartością zamówienia /netto + podatek VAT/. 4.Wskaźniki cenotwórcze - R, Ko, Kz, Z użyte do wyliczenia wartości ofertowej, do rozliczenia robót, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające brak zaległości podatkowych i opłat związanych z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 inwestycję odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 9. Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, który posiada lub którym dysponuje Wykonawca, 10. Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierownik z doświadczeniem zawodowym i uprawnieniami budowlanymi - odpisy uprawnień i przynależność do właściwej izby budowlanej , 11. Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni, 12. Oświadczenie, że wykonawca jest/ nie jest płatnikiem podatku VAT, Brak wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzuceniu oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, pokój Nr 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1 17-100 Bielsk Podlaski, pok. Nr 33- sekretariat Urzędu..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa kruszywa naturalnego dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski w 2025 r.
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO MIASTA BIELSK PODLASKI
- Bieżące utrzymanie dróg miejskich w 2025 roku
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty bieżące dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2025 r. - część 1
- Remont ulicy Św. Józefa w Toruniu na odcinku od ulicy Klemensa do ulicy Gagarina
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3918E odc. Silnica-Kozie Pole
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3464 D w Starych Bogaczowicach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.