Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Łęczyca: Zakup ciągnika rolniczego nowego fabrycznie z wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 258094 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" , ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7210347, faks 024 7210347.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika rolniczego nowego fabrycznie z wyposażeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ciągnik rolniczy - fabrycznie nowy, - liczba cylindrów nie mniejsza niż 4 - moc znamionowa nie mniejsza niż 79 KM - rodzaj chłodzenia cieczą, - skrzynia przekładniowa mechaniczna, synchronizowana, - liczba biegów przód/tył nie mniejsza niż 8/4 - mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu, - WOM niezależny, włączany sprzęgłem głównym, - sprzęgło główne dwustopniowe, tarczowe, - funkcja podnośnika z trzypunktowym układem zawieszenia narzędzi, - hydraulika zewnętrzna: min. 4 szybkozłącza, - układ kierowniczy hydrostatyczny, - hamulec roboczy tarczowy, - przedni TUZ z trzypunktowym układem zawieszenia, - kabina kierowcy ogrzewana, wyposażona w lusterka boczne - rama ciągnika z przednim zaczepem, - górny zaczep transportowy - dolny zaczep automatyczny, 2.Przyczepa - fabrycznie nowa - dwuosiowa - ładowność nie mniejsza niż 4000 kg, - wysokość ścian skrzyni nie mniejsza niż 500 mm - wywrót trójstronny 3.Piaskarka - fabrycznie nowa, - ładowność nie mniejsza niż 2500 kg, - szerokość rozrzutu nie mniejsza niż 1,5 m - przenośnik taśmowy z płynną regulacją prędkości posuwu - tarcze rozsiewające w ilości nie mniejszej niż 2 szt. 4.Pług do odśnieżania - fabrycznie nowy - szerokość robocza nie mniejsza niż 2600 mm - listwy zgarniające gumowe, wychylne, - sterowanie hydrauliczne, 5.Ładowacz czołowy - fabrycznie nowy, - udźwig nominalny nie mniejszy niż 1200 kg, - wysokość podnoszenia nie mniejsza niż 3,3 m - wysokość wyładunku nie mniejsza niż 22,8 m, - głębokość czerpania nie mniejsza niż 16 cm - łyżka do materiałów sypkich nie mniejsza niż 1,1 m Uwaga: wyżej wymieniony sprzęt powinien być wyposażony w elementy umożliwiające dowolna konfigurację z ciągnikiem bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Dostarczony pojazd musi posiadać kompletne dokumenty konieczne do jego rejestracji. Pojazd musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 16.50.00.00 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych 34.14.44.40 - Piaskarki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 43.25.00.00 - Ładowarki czołowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunki wpłaty i zwrotu wadium 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000,00PLN (słownie: dwa tysiące zł 00/100) 2.Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia przetargu tj 16.12.2008r. do godz. 10.00. 3.Wykonawca może wnieść wadium w: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek PKO BP S.A. Oddział Zgierz - 77 1020 3440 0000 7202 0058 0159 (ksero przelewu dołączyć do oferty). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy oryginał załączyć do oferty. 7.Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenia oferenta. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 11.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 5.pobiorą ze strony internetowej SIWZ, spełnią i zaakceptują warunki w niej zawarte. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Oferent składający ofertę musi spełnić następujące warunki (przedmiotowe): 1. Gwarancja wykonania i serwisu 1 zapewnić co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienie, jako rozszerzenie zakresu uprawnień wynikających z tytułu rękojmi 2 zobowiązać się do podjęcia napraw gwarancyjnych w terminie co najwyżej 7 dni od momentu powiadomienia o ujawnionej wadzie 3 określić w załączniku do oferty pn. Oferowane warunki gwarancji warunki udzielanej gwarancji w stosunku dostaw, urządzeń mając na uwadze: zakres udzielanej gwarancji co jest objęte gwarancją a co nie i w jakim zakresie, termin, terminy gwarancji, warunki napraw gwarancyjnych wykonywanych przez siebie, dostawcę termin, terminy podjęcia napraw zobowiązania własne, dostawców dotyczące udzielanych gwarancji, przeglądów, serwisowania urządzeń warunki eksploatacji i inne istotne warunki dla przedmiotu zamówienia. 2. Warunki płatności 1 płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia - fakturowanie jednorazowo po dostarczeniu przedmiotu zamówienia, termin płatności 30 dni 3. Warunki realizacji 1 zaakceptować warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy. 4. Kosztorys ofertowy 1 zachować formę i zawartość kosztorysu ujętą w opisie sposobu obliczenia ceny 5. Oferowane warunki wykonania zamówienia winny być zgodne ze wszystkimi innymi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 5) dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Dokumenty dodatkowe, które należy dołączyć do oferty: 6) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 7)oferowane warunki gwarancji - zał. Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.leczyca.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska
ul. Marii Konopnickiej14
99-100 Łęczyca pok. 51.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska ul. Marii Konopnickiej14 99-100 Łęczyca pok. 51.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ Z ZAKRSU ALERGOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy"
- "DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ Z ZAKRSU SEROLOGII GRUP KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z zamontowanym ładowaczem czołowym
- Zakup ciągnika dla ZGKiM Gołańcz
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu,
- Zakup ciągnika rolniczego do utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Zakup i dostawa "Zestawu komunalnego sztuk 1"
więcej: Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.