eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Nowogard: 6/bud/08
Numer ogłoszenia: 258119 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nowogard , ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4326600, fax. 091 4326604.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zaklad Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 6/bud/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 31122000-7 Agregat prądotwórczy PARAMETRY: OPIS KONSTRUKCJI - bazą zespołu jest sztywna rama stalowa z wbudowanym zbiornikiem paliwa o pojemności 350 dm3 na której osadzony jest silnik z prądnicą, instalacją elektryczną 12v i panelem sterowania z kompletem wskaźników i układem wyłączającym zespól w stanach awaryjnych. Agregat powinien pracować w układzie przedstawionym na schemacie nr 1 stanowiącym załącznik do siwz i powinien zapewnić - moc ciągłą 125 - 130 kVA - moc maksymalną 135 - 145 kVA - napięcie nominalne 230V/400V - częstotliwość 50 Hz DANE TECHNICZNE SILNIKA : - rodzaj silnika wysokoprężny, czterosuwowy, turbodoładowany -ilość cylindrów 6 rzedowy - moc silnika 110 - 120 kW - 1500 obr/min - pojemność skokowa 6 - 8 dm3 - rozruch elektryczny - chłodzenie wymuszone cieczą - regulator obrotów mechaniczny DANE TECHNICZNE PRĄDNICY: - synchroniczna - ilość przewodów 3+N+ PE - współczynnik mocy cosfi 0,8 - połączenie uzwojeń gwiazda - regulator napięcia elektroniczny - stabilność napięcia +/- 1,5% - klasa izolacji H - stopień zabezpieczeń IP 21 - chłodzenie wentylator wewnętrzny WYMIARY I MASA ZESPOŁU - Długość ok. 2400 mm - Szerokość ok. 800 mm - Wysokość ok. 1410 mm WYPOSAŻENIE DODATKOWE: - Panel automatyki z wyświetlaczem LCD wskazującym parametry sieci i pracy zespołu prądotwórczego i podwójnym układem SZR uruchamiającym zespół przy zaniku napięcia w sieci. Układ automatyki i podwójnego SZR powinien pracować w układzie przedstawionym na Rys Nr 1 stanowiącym załącznik Nr 1 do siwz, - grzałka cieczy chłodzącej z termostatem 230V - ułatwiająca rozruch zespołu w niskich temperaturach - żaluzje wraz ze sterownikiem (do zabudowy w ścianach pomieszczenia agregatorowni ) - układ zdalnej kontroli pracy zespołu przeznaczony do współpracy z komputerem, Zasilacz buforowy podtrzymujący akumulatory rozruchowe w stanie naładowania - układ odprowadzania spalin ZAMONTOWANIE I URUCHOMIENIE ZESPOŁU Zamawiający przewiduje wykonanie prac przygotowawczych - wykonanie fundamentu i przygotowanie pomieszczenia - we własnym zakresie wg. wskazań i uzgodnień z dostawcą agregatu - wymagana wizja lokalna po wyborze oferenta Zamawiający przewiduje wykonanie robót dodatkowych związanych z wykonaniem instalacji elektrycznej i sterowniczej DOSTARCZENIE I WBUDOWANIE ROZDZIELNICY NISKIEGO NAPIECIA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta zł 00/100). Wadium należy wpłacać na rachunek bankowy zamawiającego NBP o/Sz-n 20101015990058871391200000 z takim wyprzedzeniem żeby do składanej oferty dołączy dowód przelewu bankowego lub przedstawić go w chwili otwarcia ofert. Zastosowanie mają postanowienia Art. 45 ust 6 PZP

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Art. 26 ust 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia przez oferentów dokumentów ustalonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 07,04,2004 dotyczącego rodzaju dokumentów których zamawiający może żądać w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez oferenta: 1). Żąda złożenia pisemnego oświadczenia którego formularz jest dodatkiem Nr. 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2). Przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie o udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, 3). Przedstawienia wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 4). Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Nowogardzie ul. Zamkowa 7 72-200 Nowogard.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakład Karny w Nowogardzie ul. Zamkowa 7 72-200 Nowogard.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.