eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkZakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku - II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Ełk: Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku - II
Numer ogłoszenia: 258154 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku - II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Ełku Wspólny Słownik Zamówień : Kod CPV 39130000 - 2, 39143110 - 0 2. Meble biurowe muszą spełniać następujące wymagania: 2.1. Parametry techniczne - Opis mebli a). Biurko na nogach szklanych z podkładką z imitacji skóry - 1 szt. Wymiar biurka - szer. 1600 mm x głęb. 1100 mm x wys. 730 mm Blat wykonany z płyty wiórowej o gr. 45 mm, gęstości 650 kg/m3, wykończonej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Krawędzie z litego drewna - długie krawędzie o wym. 45 x 30 mm, fazowane w kształcie klinowym. Krótkie krawędzie blatu - o wym. 45x10 mm - wyoblone. Blat misi być wyposażony w centralny kanał (do okablowania) przykryty zdejmowanym panelem wykonanym z siatki aluminiowej w kolorze czarnym. Część robocza biurka pokryta imitacją skóry. W blat misi być wbudowana szuflada - piórnik, wykonana z MDF, przód lite drewno w kolorze blatu. Nogi biurka mają być wykonane z 22 mm szkła w kształcie odwróconego pucharu, połączonych stalową rurą chromowaną o przekroju 50x30 mm. Dolna część nóg opierać się na chromowej podstawie z mosiężnymi stopkami regulacyjnymi w kolorze chrom, o śr. 58mm. b) Pomocnik do biurka na nogach szklanych - 1 szt. Wymiar pomocnika - szer. 2000 mm. x głęb. 550 mm x wys. 7300 mm Blat wykonany z płyty wiórowej o gr. 45 mm, gęstości 650 kg/m3, wykończonej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Krawędzie z litego drewna - długie krawędzie o wym. 45x30 mm, fazowane w kształcie klinowym w wewnętrznej części. Krótkie krawędzie blatu o wym. 45x10 mm wyoblone. Nogi pomocnika są wykonane z 22 mm szkła w kształcie odwróconego pucharu. Dolna część nóg opiera się na chromowej podstawie z mosiężnymi stopkami regulacyjnymi w kolorze chrom, o śr. 58mm. c) Stół konferencyjny okrągły na szklanych nogach - 1 szt. Wymiar stołu - średnica 1300 mm x wys. 730 mm Blat wykonany z płyty wiórowej o gr. 45 mm, gęstości 650 kg/m3, wykończonej okleina naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Nogi stołu - w formie krzyżakowej - są wykonane z 22 mm szkła w kształcie odwróconego pucharu. Dolna część nóg ma się opierać na chromowej podstawie z mosiężnymi stopkami regulacyjnymi w kolorze chrom, o śr. 58mm. d) Kontener mobilny - 1 szt. Wymiar kontenera - szer. 405 mm x głęb. 600 mm x wys. 570 mm. Konstrukcja wykonana z 19 mm płyty wiórowej pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Top wykonany z płyty wiórowej 25 mm w tym samym kolorze, wykończony od strony frontowej i tylnej 10 mm wyoblona doklejką z litego drewna, boki wykończone 6 mm doklejką z litego drewna. Fronty szuflad wykonane z płyty wiórowej o gr 19 mm pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Krótkie boki frontów zaokrąglone. Uchwyty - wyfrezowane w bocznej krawędzi frontów szuflad.. Prowadnice szuflad poruszają się na nylonowych łożyskach kulkowych. Zamek centralny, klucz z łamaną główką. Kontener wyposażony w 4 kółka. e) Szafka szeroka niska zamykana z chłodziarką - 1 szt. Wymiar szafki - szer. 800 mm x głęb. 450 mm x wys. 730 mm. Konstrukcja wykonana z 20 mm płyty wiórowej pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Top wykonany z płyty wiórowej 25 mm w tym samym kolorze, wykończony od strony frontowej i tylnej 10 mm wyoblona doklejką z litego drewna, boki wykończone 6 mm doklejką z litego drewna. Drzwi szafki wykonane z MDF o gr 19 mm pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Uchwyty - w kształcie klinowym - wyfrezowane w dłuższym boku drzwi. Zamek centralny, klucz z łamaną główką. Szafka wyposażona w chłodziarkę do zabudowy - poj. 23 l. f) Daszek - blat do szafki - 1 szt. Wymiar daszka - szer. 800 mm x głęb. 450 mm. Wykonany z płyty wiórowej 25 mm w kolorze mahoniu honduraskiego, wykończony od strony frontowej i tylnej 10 mm wyoblona doklejką z litego drewna. g) Komoda z szufladami łukowymi - 1 szt. Wymiar komody - szer. 1600 mm x głęb. 500 mm x wys. 1150 mm. Część dolna - 2 szafki o szer. 800 mm zamykane, część górna - 2 x 4 szuflady łukowe (po prawej i lewej stronie komody) o szer. 400 mm, w części środkowej dwie półki szklane. Konstrukcja wykonana z 20 mm płyty wiórowej pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Top wykonany z płyty wiórowej 25 mm w tym samym kolorze, wykończony od strony frontowej i tylnej 10 mm wyoblona doklejką z litego drewna, boki wykończone 6 mm doklejką z litego drewna. Fronty szuflad - w kształcie łukowym - wykonane z płyty wiórowej o gr 19 mm pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Krótkie boki frontów zaokrąglone. Uchwyty - wyfrezowane w bocznej krawędzi frontów szuflad Szuflady posiadają zamek centralny. Drzwi szafki wykonane z MDF o gr 19 mm pokrytej okleiną naturalną w kolorze mahoniu honduraskiego. Uchwyty -w kształcie klinowym - wyfrezowane w dłuższym boku drzwi. Zamek centralny posiada klucz z łamaną główką. h) Lada prosta - 1 szt. - kol. orzech Wymiar lady: szer. 2000 mm x głęb. 798 mm x wys. 740 mm. Blat roboczy wykonany z płyty melaminowanej o grubości 28 mm. Krawędzie płyty oklejone obrzeżem PCV 2 mm. Boki lady wykonane jako monolit o grubości 52 mm oklejonej szerokim PCV 2 mm. Front lady wykonany z 2 paneli płytowych o grubości 12 mm i wysokości 328 mm, okleinowanych PCV 2 mm, przedzielonych listwą w kolorze aluminiowym. i) Lada łukowa ze szklanym blatem - 1 szt. - kol. orzech Wymiar lady: szer. 2263 mm (1600 mm x 1600 mm) x głęb. 800 mm x wys. 1057 mm. kąt 90 st. (promień R 1600). Blat góry wykonany ze szkła hartowanego satynowanego o grubości 12 mm. Blat roboczy wykonany z płyty melaminowanej o grubości 28 mm. Krawędzie płyty oklejone obrzeżem PCV 2 mm. Boki lady wykonane jako monolit o grubości 52 mm oklejonej szerokim PCV 2 mm. Front lady wykonany z 3 paneli płytowych o grubości 12 mm i wysokości 328 mm, okleinowanych PCV 2 mm, przedzielonych listwą w kolorze aluminiowym. W blacie roboczym 2 x przelot fi 80 mm. na kable. j) Kontener mobilny - 2 szt. - kol. orzech Wymiar kontenera: szer. 434 mm. x głęb. 600 mm. x wys. 580 mm. Front, korpus i blat wykonany z płyty melaminowanej o grubości 18 mm. oklejonej PCV 2 mm. Szuflady wykonane z tworzywa z możliwością organizacji przestrzeni. 1 x piórnik nakładany na szufladę. Szuflady na prowadnicach kulkowych o nośności 35 kg. Kontener zamykany zamkiem centralnym z blokadą wysuwu drugiej szuflady; łamany klucz. W kontenerach kółka fi 50 (w tym 2 x z hamulcem) k) Szafka niska szeroka z drzwiami przesuwnymi - 1 szt. - kol. orzech Wymiar szafki: szer. 800 mm x głęb. 434 mm. x wys. 740 mm. Wieniec górny wykonany z płyty melaminowanej o grubości 28 mm. - front wieńca okleinowany PCV 2 mm, pozostałe boki wieńca okleinowane PCV 0,5 mm. Korpus szafki wykonany z płyty melaminowanej o grubości 18 mm. okleinowanej PCV 0,5 m. Ściana tylna wykonana z płyty o grubości 18 mm. Drzwi przesuwne wykonane z płyty o grubości 18 mm. okleinowane PCV 2 mm. W drzwiach zamontowany zamek. Półka, wykonana z płyty o grubości 18 mm, okleinowana PCV 0,5 mm, mocowana do korpusu szafy za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem. Szafa wyposażona w okrągłe stopki z możliwością regulacji od wewnątrz szafy. l) Szafa wysoka szeroka zamykana - 2 szt. - kol. orzech Wymiar szafy: szer. 802 mm. x głęb. 432 mm. x wys. 1833 mm. Wieniec górny wykonany z płyty melaminowanej o grubości 28 mm. - front wieńca okleinowany PCV 2 mm, pozostałe boki wieńca okleinowane PCV 0,5 mm. Korpus szafy wykonany z płyty melaminowanej o grubości 18 mm. okleinowanej PCV 0,5 m. Ściana tylna wykonana z płyty o grubości 18 mm. 2 górne i 2 dolne półki zamykane drzwiami wykonanymi z płyty o grubości 18 mm. okleinowane PCV 2 mm. Lewe skrzydło drzwi uzbrojone w elastyczną listwę przymykową. Środkowa półka odkryta. W drzwiach zamontowane zamki. Półki, wykonane z płyty o grubości 18 mm, okleinowane PCV 0,5 mm, mocowane do korpusu szafy za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem. Szafa wyposażona w okrągłe stopki z możliwością regulacji od wewnątrz szafy. ł) Stolik okolicznościowy - 1 szt. Wymiar stolika: szer. 550 mm x głęb. 550 mm. wys. 450 mm. Blat wykonany ze szkła hartowanego matowego o grubości 12 mm. 4 nogi metalowe - chrom matowy. m) Fotel do stolika okolicznościowego - 2 szt. Fotel o wymiarze szer. 550 mm x głęb. 550 mm x wys. 815 mm. Wysokość do siedziska od ziemi - 460 mm. W całości tapicerowany skórą w kolorze pomarańczowym 4 nogi metalowe - chrom matowy. n) Fotel obrotowy skórzany - 2 szt. Fotel obrotowy z podłokietnikami na podnośniku pneumatycznym. Siedzisko i wysokie oparcie wykonane z ukształtowanej ergonomicznie pianki poliuretanowej, pokryte skórą. Podstawa - pięcioramienna, chromowana podstawą z kółkami fi 65 mm z automatycznym hamulcem (zapobiega odjechaniu fotela w momencie wstawania). Szerokość siedziska 660 mm, regulacja wysokości fotela 430 mm - 565 mm, regulacja wysokości podłokietnika 210mm - 285 mm. Podłokietnik wykonany z miękkiego poliuretanu (w kolorze czarnym). Fotel z mechanizmem synchronicznym: pozwala na synchroniczne odchylane oparcia w zakresie 20 stopni i siedziska w zakresie 11 stopni, możliwość blokady oparcia w 5 pozycjach. Całość tapicerowana skórą w kolorze ciemny beż. o) Stolik okolicznościowy - 1 szt. Wymiar stolika: szer. 1100 mm x głęb. 550 mm. wys. 450 mm. Blat wykonany ze szkła hartowanego matowego o grubości 12 mm. 4 nogi metalowe - chrom matowy p) Kanapa trzy osobowa do stolika okolicznościowego - 2 szt. Kanapa o wymiarze szer. 1600 mm x głęb. 550 mm x wys. 815 mm. Wysokość do siedziska od ziemi - 460 mm. W całości tapicerowana skórą w kolorze pomarańczowym, 4 nogi metalowe - chrom matowy. 2.2.Gwarancja a) Okres gwarancji - min 24 -m-ce b) Warunki gwarancji: b.1) jeżeli wada nie będzie możliwa do usunięcia na miejscu, Wykonawcę obciążają koszty dostarczenia wadliwych mebli biurowych do serwisu. W przypadku określonym w pkt. b.1 po wykonaniu naprawy lub wymiany Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu meble biurowe wolne od wad na swój koszt do miejsca wskazanego w gwarancji lub miejsca wydania mebli biurowych przy udzieleniu gwarancji. b.2) w ramach przysługującej gwarancji przewiduje się zarówno naprawę wad fabrycznych występujących w meblach biurowych jak i wymianę wadliwych mebli na nowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA: Dokumenty winny być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, (za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które winno zostać złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty: 1.1. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wstawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminu składania ofert, 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) - wg wzoru jak w zał. Nr 2 do SIWZ, 1.4. wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ, 1.5. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. 2. Inne dokumenty 2.1 Parafowany projekt umowy- zał Nr 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk Pokój nr 14 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.