Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-07-03
¦wiebodzin: us³uga w zakresie ca³odziennego ¿ywienia pacjentów LORO SP ZOZ w ¦wiebodzinie
Numer og³oszenia: 258154 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski O¶rodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w ¦webodzinie , ul. Zamkowa 1, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750600, faks 068 4750603.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.loro.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: us³uga w zakresie ca³odziennego ¿ywienia pacjentów LORO SP ZOZ w ¦wiebodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: us³uga w zakresie ca³odziennego ¿ywienia (¶niadanie, 2 ¶niadanie dla dzieci do 18 roku ¿ycia, obiad, kolacja) pacjentów Lubuskiego O¶rodka Rehabilitacyjno - Ortopedycznego im. Dr Lecha Wierusza, ul. Zamkowa 1, 66-200 ¦wiebodzin. 2. Zakres ¶wiadczenia us³ugi ca³odziennego ¿ywienia: a) przygotowywanie, gotowanie posi³ków wg norm i zasad ¿ywienia przypisanym placówkom s³u¿by zdrowia z uwzglêdnieniem diet, ¶ci¶le wg potrzeb Zamawiaj±cego, wed³ug systemu HACCP. b) dostarczanie gotowych posi³ków do siedziby Zamawiaj±cego, c) podawanie posi³ków do ³ó¿ka pacjenta. d) sprz±tanie naczyñ po posi³kach d) mycie i dezynfekcja naczyñ e) odbieranie odpadów. f) wywóz odpadów.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.32.10.00 - Us³ugi przygotowywania posi³ków 55.52.00.00 - Us³ugi dostarczania posi³ków 55.32.00.00 - Us³ugi podawania posi³ków .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na potwierdzenie spe³nienia niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia przez Wykonawcê o¶wiadczenia - za³±cznik nr 2 do SIWZ. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostan± dokonane zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w przed³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na potwierdzenie spe³nienia niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga udokumentowania przez Wykonawcê: - wykonania lub w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonywania co najmniej 2 us³ug w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cej swoim rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia, tj. us³ug ca³odziennego ¿ywienia pacjentów szpitala o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000 z³ brutto ka¿da. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostan± dokonane zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w przed³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na potwierdzenie spe³nienia niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia przez Wykonawcê: - kserokopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em, umowy dzier¿awy na kuchniê, z której bêd± dowo¿one posi³ki do Zamawiaj±cego lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, i¿ Wykonawca jest w posiadaniu kuchni produkcyjnej zabezpieczaj±cej okres realizacji umowy u Zamawiaj±cego, tj. minimum do 31.08.2014 r. - kserokopiê certyfikatu potwierdzaj±cego wdro¿enie systemu HACCP w kuchni, z której bêd± dostarczane posi³ki do Zamawiaj±cego, wydany przez zewnêtrzny podmiot uprawniony do przeprowadzania certyfikacji. - kserokopiê decyzji/zezwolenia w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego wydan± na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z pó¼n. zm.) potwierdzaj±c±, ¿e kuchnia, w której bêd± przygotowywane posi³ki spe³nia konieczne wymagania higieniczno-sanitarne w zakresie produkcji posi³ków. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostan± dokonane zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w przed³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na potwierdzenie spe³nienia niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia przez Wykonawcê o¶wiadczenia - za³±cznik nr 2 do SIWZ. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostan± dokonane zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w przed³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Na potwierdzenie spe³nienia niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia przez Wykonawcê: - op³aconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia do wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000 z³ Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostan± dokonane zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w przed³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Przyk³adowy jad³ospis na okres 21 dni z wyliczeniem kaloryczno¶ci z rozbiciem na wêglowodany, bia³ka oraz t³uszcze z zachowaniem norm ¿ywieniowych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kserokopia, potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em, umowy dzier¿awy na kuchniê, z której bêd± dowo¿one posi³ki do Zamawiaj±cego lub inny dokument potwierdzaj±cy, i¿ Wykonawca jest w posiadaniu kuchni produkcyjnej zabezpieczaj±cej okres realizacji umowy u Zamawiaj±cego, tj. minimum do 31.08.2014 r. 2. Kserokopia certyfikatu potwierdzaj±cego wdro¿enie systemu HACCP w kuchni, z której bêd± dostarczane posi³ki do Zamawiaj±cego, wydany przez zewnêtrzny podmiot uprawniony do przeprowadzania certyfikacji. 3. Kserokopia decyzji/zezwolenia w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego wydan± na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z pó¼n. zm. ) potwierdzaj±c±, ¿e kuchnia, w której bêd± przygotowywane posi³ki spe³nia konieczne wymagania higieniczno-sanitarne w zakresie produkcji posi³ków. 4. Parafowany przez wykonawcê projekt umowy (projekt stanowi za³. nr 4 do SIWZ). 5. Pe³nomocnictwo osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z prawa lub innych dokumentów (je¿eli dotyczy). 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy w przypadku zmian ustawowych stawek podatku od towarów i us³ug, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loro.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzia³ zamówieñ publicznych LORO SP ZOZ. 66-200 ¦wiebodzin, ul. Zamkowa 1.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat LORO - 1 piêtro, 66-200 ¦wiebodzin, ul. Zamkowa 1.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w ¦wiebodzinie
- Budowa drogi gminnej wraz z budow± o¶wietlenia w Chociulach
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug noclegowych w ramach projektu RID"
- Us³uga cateringowa na szkoleniu po³±czonym z warsztatami polowymi pn. "Warsztaty polowe - innowacje w produkcji ro¶linnej"
- Us³uga cateringowa na 13 jednodniowych spotkañ z osobami bezrobotnymi i poszukuj±cymi pracy dot. informowania na temat warunków ¿ycia i pracy w UE/EOG i Szwajcarii oraz spotkania org. dla pracodawców
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na eventach i zjazdach programów Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej (w wiêkszo¶ci poza budynkiem Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- Zapewnienie us³ug cateringowych ( 2 czê¶ci).
- Us³ugi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
wiêcej: Us³ugi podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.