Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Bielsk Podlaski: Meble biurowe
Numer ogłoszenia: 258156 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Meble biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pokój Dyrektora w kolorze wiśnia Pensylwania R5738 -stół konferencyjny 1 szt. 330/ 85/100 -szafka wysoka z witryna 1 szt. 70/40/195 -szafka gablotka 1szt; 80/25/195 -biurko narożne 4 szuflady jednostronne szer. 40 1 szt. 120/160/100 -szafka niska 1 szt. 80/30/40 -witryna wisząca 1 szt. 80/40/100 -krzesło tapicerskie gięte 13 szt. Pokój Z-cy Dyrektora w kolorze wiśnia portofino R 4991 -biurko narożne 4 szuflady jednostronnie 140/150/100 1 szt. -szafa ubraniowa 2 drzwi 2 szuflady 60/55/210 1 szt. -witryny wiszące 80/55x40 2 szt.; -barek 80/55/110 1 szt. -szafka stojąca 80/55/100 1 szt. Pokój Głównego Księgowego w kolorze legno ciemne R3080/ legno jasne R3082 -biurko narożne 140/150/100 1 szt. -półka 120/40 1szt -słupek góra półki, dół szuflady 50/40/210 1 szt. -witryny wiszące 60/40/40 2 szt. -biurko dł. 120 pod komputer 1 szt. -słupek półki 50/45/250 1szt. -szafa 145/60/250 1 szt. -szafka socjalna 60/60/85 1 szt. -stolik 60/60 1 szt. Pokój księgowości w kolorze calvados R4966 -biurko narożne 180/80/100 z podstawką na monitor 1 szt. -biurko podwójne dwustronne 160/180/100 1 szt. -szafka socjalna 60/6085/ 1 szt. -szafa z półkami 230/60/250 1 szt. -szafa ubraniowa 9060/308 1 szt. -półki 40/40/120 2 szt. -podstawka pod monitor 2 szt. Sekretariat w kolorze calvados R4966 -szafa z lustrem (zabudowa narożnika, drzwi przesuwne) 110/60/250 1 szt. -biurko narożne z nadstawka na monitor 210/160/100 1szt -zestaw kuchenny (dół z blatem 3 szafki) 1 zest.. -szafka na ksero 60/60/80 1szt. -słupek, półki, szafka dół 40/30/210 1 szt. -witryny wiszące 70x30/40 2 szt. -zlew jednokomorowy len 1 szt. -bateria wysoka 1 szt. -lodówka AC1104ZP Amica 1 szt. -krzesło biurowe standard 2 szt. Pokój kadr w kolorze klon vancouver R 5706 -półka 140/40/60 1 szt. -biurko narożne 190/130/100 1 szt. -szafka socjalna 60/56/85 1 szt. -szafa ubraniowa 60/75/250 1 szt. -szafka pod zlew 60/85/60 1szt. -zlew jednokomorowy 1 szt. -bateria sztorcowa 1 szt. -podstawka pod monitor 1 szt. Pokój płac w kolorze calvados R 4966 -półki 120/60/40 2 szt. -biurko podwójne obustronne 180/160/100 1 szt. -szafa wysoka z półkami 296/60/308 1 szt. -szafka socjalna 60/85 100 1 szt. -podstawka pod monitor 2 szt. -zlew jednokomorowy 1 szt. -bateria sztorcowa 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 3. O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 3.1. Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 pzp. 3.5. Wnieśli w sposób zgodny z wymogami art. 45 Prawa zamówień publicznych i zapisami niniejszej SIWZ wymaganą kwotę wadium. 3.6. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w tej specyfikacji oraz jej załącznikach, łącznie z treścią dołączonego wzoru umowy. 3.7. Zaakceptują 30 dniowy termin płatności liczony od daty otrzymania faktury VAT. 3.8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Pełnomocnictwo do podpisania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą jest osoba inna niż wymieniona w KRS. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 4.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego wynikać będzie, że Wykonawca: 4.2.1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a jego zakres działalności obejmuje swoim zakresem przedmiot zamówienia. Powyższe potwierdzić, dołączając odpis właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest dołączenie do oferty kopii umowy spółki z ewentualnymi aneksami wskazujący-mi sposób reprezentacji Wykonawcy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostar-czyć indywidualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej wydany przez odpowiedni urząd po 31.12.2000r. 4.2.2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dołączy: koncesję na prowadzenie działalności handlowej lub ustawowej w zakresie przedmiotu zamówienia objętego niniejszą SIWZ. 4.3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4.4. Do oferty należy dołączyć także stosowne certyfikaty lub inne pozwolenia właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości dopuszczające jego stosowanie na terytorium Polski, że odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 4.5. Oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z treścią i wymogami SIWZ oraz jej załączników i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków i postanowień łącznie z treścią wzoru umowy. 4.6. Potwierdzenie wniesienia wadium. (nie wymagane) 4.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust 1 punkcie 2, 3 i 5 RPRM z dnia 19 maja 2006 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. a/. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. b/. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego -zamówienia publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiajacego sekretariat pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Przebudowa istniejącej sali konferencyjnej na pomieszczenia biurowe w budynku Starostwa Powiatowego w Bielsku Podlaskim przy ul. 11 Listopada 4
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie Klubu Seniora przy ul. Sportowej w Gnieźnie
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Sępólnie Krajeńskim
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych na potrzeby PZPW w Rzeszowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.