Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-24
Brzeziny: PRZEBUDOWA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH WARUNKIEM POPRAWY JAKOŚCI I ZWIĘKSZENIA DOSTĘPNOŚCI USŁUG POMOCY SPOŁECZNEJ- PRACE TERMOMODERNIZACYJNE
- ETAP I- DOKOŃCZENIE INWESTYCJI
Numer ogłoszenia: 258156 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH WARUNKIEM POPRAWY JAKOŚCI I ZWIĘKSZENIA DOSTĘPNOŚCI USŁUG POMOCY SPOŁECZNEJ- PRACE TERMOMODERNIZACYJNE - ETAP I- DOKOŃCZENIE INWESTYCJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Główny: 1. Rozbiórki polegające między innymi na : usunięciu istniejącego ocieplenia z supremy z wylewką cementową o grubości ok. 7 cm (50% rzutu poddasza), rozbiórka ścian maszynowni, wycięcie otworu w płycie żelbetowej stropu maszynowni, rozbiórka ścianek murowanych oddzielających klatki schodowe od strychu, demontaż drzwi . 2.Wzmocnienie więźby drewnianej i przeróbki - prace polegające między innymi na: - uzupełnieniu brakujących kleszczy do mocowania sufitu podwieszonego, - przybiciu nakładek dwustronnie drewnianych do krokwi, - podparciu płatwi dodatkowymi słupami drewnianymi, - przemieszczeniu wskazanych słupów drewnianych, - wzmocnieniu łączenia płatwi pośrednich , - wzmocnieniu krokwi w miejscach oznaczonych przez przybicie jednostronnie desek, - wzmocnieniu nieodpartych styków płyt podkładowych pod papę przez mocowanie deski do krokwi symetrycznie pod stykami . 3. Roboty murarskie: murowanie ścian zewn. z przesunięciem okien w górę. Wykonanie nowego stropu. Wykonanie nowego dodatkowego stropu na stropem Kleina . 4. Murowanie ścian wewnętrznych ( korytarza) na poddaszu . 5. Położenie brakującej wierzchniej warstwy papy zgrzewalnej na połowie dachu, zamontowanie opierzeń z blachy i wykonanie uszczelnień, mocowanie ram kolektorów słonecznych wg. projektu branżowego. 7.Montaże na dachu: okien połaciowych, świetlików rurowych, klap dymowych, przejść instalacyjnych, instalacji odgromowej, ław i stałych drabin kominiarskich, kratek zabezp. wylotów kominów, kolektorów słonecznych. 8. Ocieplenie połaci dachowych poddasza w tym między innymi: dachowych i pomieszczeń użytkowych, ocieplenie sufitów ukośnych i poziomych nad korytarzem i wykonanie sufitu podwieszonego nad korytarzem . 9. Wylewki posadzek- szlichty cementowej zbrojonej po wykonaniu wyprowadzeń instalacyjnych, w tym także pod oknami. 10.Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów , odkopanie fundamentów w celu ich osuszenia ,wykonanie izolacji poziomej ścian zewnętrznych i przeciwwilgociowej i wykonanie ocieplenia ścian nadziemia z wykonaniem tynków cienkowarstwowych, akrylowych. 11. Modernizacja kotłowni, wymiana instalacji c.o., pieców w kotłowni , montaż i podłączenie instalacji solarnej, wymiana rury doprowadzającej ciepło, prace elektryczne związane z modernizacją kotłowni. 12. Prace malarskie i wykończeniowe wewnątrz budynku. 13. Zabezpieczenia pożarowe bierne i aktywne. 14. Roboty budowlane branży elektrycznej i teletechnicznej: wykonanie rozbudowy istniejącej rozdzielni głównej DPS, wyprowadzenie wewnętrznej linii zasilającej, dla rozdzielnicy (TOS) i jej wykonanie - na modernizowanym poddaszu, , wykonanie orurowania pod instalacje elektryczne i teletechniczne w pomieszczeniach użytkowych poddasza, wykonane w II etapie modernizacji budynku, ułożenie korytek kablowych pod instalacje elektryczne i teletechniczne, wykonywane w II etapie modernizacji budynku, wykonanie tymczasowej instalacji oświetlenia na korytarzu poddasza, wykonanie instalacji ochrony , odgromowej, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej zgodnie wymaganiami norm. Budynek oficyna: 1.Ocieplenie ścian fundamentowych i dachu oraz stropodachu, przykrycie papą, wymiana zwodów instalacji odgromowej wraz ze skrzynkami dostępu, umocowanie rur spustowych, do wykonania zostało położenie kleju z siatką i wykonanie tynków zgodnie z dokumentacją. 2.Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów i izolacji poziomej ścian metodą iniekcji. 3. Ocieplenie stropu nad I piętrem. 4. Wykonanie opierzeń. 5. Wymiana rynien i rur spustowych ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), które należy wpłacić do dnia 25 sierpnia 2011r. do godz 10:00 w wybranej postaci określonej w art. 45 ust.6 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zadania- roboty budowlane polegające na termomodernizacji w zakresie tożsamym lub podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia w obiektach użyteczności publicznej, w tym roboty konstrukcyjne stropu i więźby dachowej, na kwotę co najmniej 1.200.000,00 PLN brutto i którzy wykażą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy przedstawią wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane, w tym uprawnienia konstrukcyjne do budynków. Przedłożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o prawie do dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od jednego jak i od wszystkich zdarzeń na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych oraz przedstawią część sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy- za ten okres. Ponadto wykonawcy przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których posiadają rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą, niż 500.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach
ul. Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny sekretariat-pok. 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Zakup sprzętu sport. dla szkół pow. w ramach zadania "Zakup wirtualnej strzelnicy sportowej dla LO im. Iwaszkiewicza w Brzezinach wraz z zakupem sprzętu sport. dla szkół powiatowych" - ZADANIE I
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do szkół z terenu Gminy Brzeziny
- Usługi społeczne na świadczenie podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.