Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-25
Tarnów: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z garażami dwupoziomowymi Etap I (segment A), z instalacjami wewnętrznymi, z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu zlokalizowana na działce nr 10/103 obręb 274 przy ul. Sportowa-Prusa-Reja w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 25815 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Graniczna 8A, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. (14) 688 99 80, faks (14) 688 99 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowskietbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo BUdownictwa Społecznego Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z garażami dwupoziomowymi Etap I (segment A), z instalacjami wewnętrznymi, z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu zlokalizowana na działce nr 10/103 obręb 274 przy ul. Sportowa-Prusa-Reja w Tarnowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z garażami dwupoziomowymi Etap I segment A, z instalacjami wewnętrznymi, z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu o pow. zabudowy 1243,24 m2, pow. użytkowej 4458,40 m2, pow. użytkowej mieszkań 2223,70 m2, kubaturze 17973,00 m3, ilości mieszkań 50, ilości miejsc postojowych w garażach - 48, zlokalizowana na działce nr 10 103 obręb 274 przy ul. Sportowa, Prusa, Reja w Tarnowie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 23.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w kwocie 200000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymogów a spełnienie warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie dokona oceny na podstawie samego oświadczenia wykonawcy z art. 22 ust 1 PZP. Ocena będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
co do warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna jego spełnienie na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających, że wykonawca wykonał już; minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia tj. zadania o podobnych cechach i parametrach i o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzonych przez Zamawiających, że roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
co do warunku potencjał techniczny, Zamawiający wymaga żeby Wykonawca wykonał wszystkie roboty żelbetowe, a w szczególności elementy stanu zerowego i garażu dwupoziomowego, w systemie deskowań wielkogabarytowych np. typu PERII, DOKA itp., celem uzyskania jednolitej gładkiej powierzchni ścian, słupów, podciągów i stropów nie wymagających dalszego wykończenia. Wymóg zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada lub będzie posiadał min. 1000 m2 takiego typu deskowań oraz potwierdzi stosownymi dokumentami. Ocena będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
co do warunku osoby zdolne do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca udowodni, że dysponuje osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonawstwa (po jednej osobie w specjalnościach architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wod-kan. co. gaz., wentylacji mechanicznej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz teletechnicznych), wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946). Należy załączyć dokumenty potwierdzone przez Zamawiających, iż w ostatnich pięciu latach osoby te kierowały robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. o podobnych cechach, parametrach i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia oraz że roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
co do warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że posiada na rachunku bankowym zgromadzone środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości wartości przedmiotu zamówienia po odliczeniu innych zobowiązań i przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz oświadczenie, że dokona ubezpieczenia od ryzyk budowlanych (ubezpieczenie kontraktu) na sumę nie mniejszą niż wartość zamówienia o której mowa we wzorze umowy załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Takie same jak Wykonawca, dotyczący zakresu na który powołuje się na ten podmiot.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin wykonania - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnych zmian postanowień zawartej umowy (art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) wystąpienia odmiennych warunków geologicznych, terenowych, archeologicznych, wodnych itp. w tym w szczególności: a) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, skał, itp.), b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, c) niewypały i niewybuchy; d) wykopaliska archeologiczne, 3) wystąpienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie realizacji umowy przez zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń, c) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie obliczone w stosunku odpowiednim do zaawansowania prac, d) powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych. 4) wystąpienia warunków atmosferycznych (mróz, temperatura, długotrwałe intensywne opady śniegu, deszczu) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 5) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i organów kontroli, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, c) konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, d) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy (realizacji zamówienia). 6) Zmniejszenia lub zwiększenia zakresu świadczenia i zakresu wynagrodzenia z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 7) Zmiany wskutek wystąpienia okoliczności, których zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 8) Wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9) Zmiany dotyczące nazwy, siedziby wykonawcy lub zamawiającego, w tym ich formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych. 10) Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 11) Zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad przedmiotem umowy, pod warunkiem, iż osoby które zastępują osoby zmieniane posiadają odpowiednie i wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia. 12) Zmiany w szczegółowym harmonogramie rzeczowo finansowym stanowiącym załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo - finansowego, zmiany terminu lub zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 do 7 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy także w przypadkach wprowadzenia zmian technologicznych, w tym w szczególności: 1) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej bądź ofercie Wykonawcy spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, 2) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie pierwotnie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu (dzieła), 3) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 6. Wynikające z tego tytułu roboty zamienne będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu udokumentowanym kosztom. Wynikające z tego tytułu roboty zamienne zostaną rozliczone na podstawie minimalnych cen i narzutów określonych w wydawnictwie Sekocenbud obowiązującym w dniu ich realizowania. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonego w umowie wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 do 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 8. Zmiany wysokości wynagrodzenia, o których mowa w ust. 7 dokonuje się według następujących zasad: 1) Zmiana wysokości wynagrodzenia z przyczyny określonej w ust. 7 pkt 1 następuje w drodze aneksu, który wejdzie w życie w dacie w jakiej zmieniona zostanie stawka podatku, 2) Zmiana wysokości wynagrodzenia z przyczyn określonych w ust. 7 pkt 2 i 3 może nastąpić tylko na pisemny wniosek wykonawcy zgłoszony w ciągu 30 dni od dnia zmiany przepisów wprowadzających zmiany i tylko w przypadku gdy a) wykonawca zawierając umowę przedstawił informację w której podał: - ile osób zatrudnia dla realizacji zamówienia, - ile z osób zatrudnionych dla realizacji zamówienia związanych jest z nim umową o pracę a ile osób zatrudnionych jest na umowach cywilnoprawnych, - ile z osób które zatrudnił dla realizacji zamówienia otrzymuje minimalne wynagrodzenie za pracę, - jakiej wysokości składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne odprowadza od osób zatrudnionych dla realizacji zamówienia. b) wykonawca przedstawił do porównania analogiczne dane jak dane wymienione w lit. a według stanu na dzień złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia. W takim przypadku wynagrodzenie brutto może być skorygowane o wynegocjowaną różnicę w wynagrodzeniu umownym brutto w oparciu o przedłożone informacje oraz opartą na nich kalkulację przygotowaną przez wykonawcę. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców wykazanych w umowie (lub w wykazie), które mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego lub z inicjatywy Zamawiającego, w szczególności w przypadku; 1) niewywiązywania się podwykonawcy z obowiązków wynikających z umowy, 2) jeżeli zmiana podwykonawcy stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku wskazany kolejny podwykonawca przyjmujący niewykonany zakres robót przez poprzedniego podwykonawcę, musi spełniać takie same warunki jak poprzedni podwykonawca. 10. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 do 7 jest nieważna.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowkietbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. ul. Graniczna 8A 33 100 Tarnów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2015 godzina 08:30, miejsce: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. ul. Graniczna 8A, 33 100 Tarnów biuro Ip..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Piotra Skargi w Tarnowie w zakresie budowy chodnika, przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą"
- "Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu al. Piaskowej z ul. Przybyłkiewicza" w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych w mieście Tarnowie"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
- SZP/242-262/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wrocławskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.