eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-21

Kielce: Wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych
Numer ogłoszenia: 258181 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238509 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu materiałów informacyjno - promocyjnych. Przedmiot zamówienia: Nazwa zamawianego produktu - usługi: 1. Wydruk papieru firmowego - 20.000 szt.; 2. Wydruk i falcowanie ulotek informacyjno-promocyjnych (3 rodzaje ulotek po 6.000 szt.) 18.000 szt.; 3. Wykonanie zestawu informacyjno-promocyjnego zawierającego zestaw ulotek oraz folder 3.000 szt. Ad 1. Wydruk papieru firmowego - 20.000 sztuk: - Format A4, papier biały gramatura 80 gram na m2, - Zadruk jednostronny, pełen kolor wg dostarczonego przez Zamawiającego projektu graficznego. Ad 2. Wydruk i falcowanie ulotek informacyjno-promocyjnych (3 rodzaje ulotek po 6.000 sztuk) - 18.000 sztuk, w tym 3 rodzaje ulotek po 3.000 szt. jako wkładka do teczki opisanej w pkt 3 (Wykonanie zestawu informacyjno-promocyjnego zawierającego zestaw ulotek oraz folder) oraz 3 rodzaje ulotek po 3.000 szt. (luzem): - Format A4 falcowany (łamany) na 3, - Zadruk dwustronny wg dostarczonych przez Zamawiającego projektów graficznych, - Lakier UV wybiórczo na obu stronach każdego wzoru, - Kolorowość: 4+4 kolory, - Papier kreda o gramaturze 170 gram na m2. Ad 3. Wykonanie zestawu informacyjno-promocyjnego zawierającego zestaw ulotek oraz folder. Zadanie to obejmuje: a) Wydruk i złożenie folderu - 3.000 szt. - Folder jako wkładka do teczki, - Objętość: 24 strony w tym okładka, - Format: 210x210 mm, - Oprawa zeszytowa, 2 zszywki, - Zadruk wg dostarczonego przez Zamawiającego projektu, - Kolorowość: 4+4 kolory, - Papier kreda o gramaturze 200 gram na m2, - Lakier UV wybiórczo na każdej stronie. b) Wykonanie i zadruk teczki- 3.000 szt. - Format: A4 poziomo, - Wykrojenie teczki z wykrojnika wg wzorca zawartego w Załączniku Nr 7 do SIWZ, lub rozwiązanie równoważne nie wpływające na efekt końcowy gotowego wyrobu, - Zadruk wg projektu Zamawiającego, - Kolorowość: 4+4 kolory, - Papier kreda o gramaturze 250 gram na m2, - Laminat + lakier UV wybiórczo, c) Skompletowanie zestawu wg załączonego wzorca. Kompletny zestaw powinien zawierać teczkę w której znajduje się 1 szt. folderu i po 1 szt. każdego rodzaju ulotek (razem 3 szt. ulotek). UWAGA Wszelkie materiały zostaną dostarczone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia, w formie kompletnego opracowania w pliku zamkniętym PDF. Wraz z pilikami zostanie dostarczona kompletna makieta gotowego wyrobu oraz komplet wydruków wzorcowych (proofy cyfrowe). Zamawiający wymaga, aby wydruk finalny był zgodny z dostarczonymi wydrukami wzorcowymi. W przypadku istotnych różnic w jakości wydruku pomiędzy dostarczonymi wydrukami wzorcowymi, a finalnym produktem, Zamawiający może zażądać ponownego wykonania zlecenia zgodnie z wymaganiami. Wzór wykrojnika teczki stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 22.14.00.00 - Ulotki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Pomoc Techniczna Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GM GADGETS Grzegorz Majewski, ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17226,40

  • Oferta z najniższą ceną: 17226,40 / Oferta z najwyższą ceną: 33049,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.