eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówDostawa oleju opałowego lekkiego do szkół w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Sianów: Dostawa oleju opałowego lekkiego do szkół w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 258184 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Sianów , ul. Armii Polskiej 30/13, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3185281, faks 094 3185320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do szkół w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z sukcesywną dostawą oleju opałowego lekkiego spełniającego polskie normy ( PN-C-96024:2001 ) do szkół, dla których gmina Sianów jest organem prowadzącym, tj.: Gimnazjum Gminnego w Sianowie, Zespołu Szkół w Dąbrowie, Szkoły Podstawowej w Suchej Koszalińskiej i Szkoły Podstawowej w Szczeglinie. maksymalna wielkość dostaw: 100.000 l..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: - wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat należycie wykonał min. 3 dostawy oleju opałowego, z których wartość każdej z nich w stosunku do jednego odbiorcy i w skali 12 miesięcy wynosiła min. połowę wartości niniejszego zamówienia, czyli 132.500 zł; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podst. art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie w oparciu o złożone oświadczenia i wymagane dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia wymaganego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, wykonawca składa następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także nie podlega wykluczeniu z postępowania, wykonawca składa: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W wykazie należy podać co najmniej 3 dostawy wykonane we wskazanym okresie, z których wartość każdej z nich w stosunku do jednego odbiorcy i w skali 12 miesięcy wynosiła min. połowę wartości niniejszego zamówienia, czyli 132.500 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że przedmiot dostawy odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca składa: a) dokument potwierdzający jakość oleju opałowego lekkiego oferowanego przez wykonawcę w zakresie jego zgodności z polską normą PN-C-96024:2001..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.eurzad.sianow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie, ul. Armii Polskiej 30, 76 - 004 Sianów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie, ul. Armii Polskiej 30, 76 - 004 Sianów, pok. Nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.