Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-30
Wrocław: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 8 W CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH WE WROCŁAWIU PRZY UL. OBORNICKIEJ 108.
Numer ogłoszenia: 258197 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 8 W CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH WE WROCŁAWIU PRZY UL. OBORNICKIEJ 108..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Demontaż, utylizacja, odzysk. Wykonać demontaż starej stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz krat okiennych. Demontaż krat okiennych przeznaczonych do ponownego montażu (6 szt.) wykonać tak, aby możliwe było ich ponowne zamontowanie. Zdemontowane elementy metalowe należy przekazać do WAK Opole. 2 Wymagania dotyczące robót budowlanych Stolarka okienna: Po zdemontowaniu istniejącej stolarki okiennej drewnianej w ilościach: - okna skrzynkowe o wym. 1,88x1,33 - szt. 105 - okna skrzynkowe o wym. 1,85x1,86 - szt. 6 - okna drewniane pojedyncze 1,33x0,70 - szt. 26 zamontować okna z PCW o wymiarach i ilościach jak na załączniku nr 1 i 2. Okna z PCV winny być 5-co komorowe na bazie konstrukcji stalowej, cynkowanej, współczynnik przenikania ciepła dla szyb podwójnych Uo < 0,75 W/m2 K, dla okien w ścianach - 1,8 W/m2K, izolacyjność akustyczna Rw = 30÷32 dB, współczynnik infiltracji powietrza a = 0,3 m3 /m x h x da x Pa 2/3. W ramach okiennych planować nawiewniki umożliwiające przepływ powietrza minimum 21 m3/h - 10 Pa. Okucia obwiedniowe. Okna z mikrowentylacją (nawietrzaki higrosterowne lub przewietrzaki regulowane we wręgu) oraz możliwością rozszczelniania. Jednokomorowy zestaw szyb niskoemisyjnych 4 + 16 + 4, przepuszczalność promieniowania Uv < 20 %, przepuszczalności światła > 80 %, kolory z palety RAL. Uszczelki na bazie kauczuku syntetycznego EPDM. We wskazanych oknach zastosować szyby mleczne. Po zamontowaniu stolarki obrobić ościeża oraz pomalować. Kraty. Zdemontować kraty okienne w ilościach: - 1,88x1,33 m - szt. 105 - 1,33x0,7 m - szt. 22 Uzupełnić ewentualne ubytki tynków. Wskazane przez użytkownika kraty (6 szt. o wym. 1,88x1,33) zdemontować w sposób umożliwiający ich ponowny montaż. Po wykonaniu osadzenia okien pomalowane kraty i ponownie osadzić. Pozostałe kraty przekazać do magazynu WAK. W miejscach po zdemontowanej wcześniej kracie uzupełnić brakujące ubytki w murze z cegły - 6 szt. Parapety. Zdemontować istniejące parapety wewnętrzne lastricowe w ilościach 177,3 mb (105 szt.). W oknach na korytarzach podmurować powierzchnię ościeża o wym. 1,86x0,35 m gr. 0,15 cm - 6 szt.; na klatach schodowych wykonać podmurówkę z cegły 15 cm na powierzchni 1,86x0,35 m - 4 szt. Uzupełnić tynki oraz uzupełnić malowanie farbą olejną. Osadzić parapety wewnętrzne z konglomeratu marmurowego gr. 30cm w ilościach: - 1,69x0,30 m - szt. 105 - 2,28x0,30 m - szt. 6 - 1,65x0,30 m - szt. 4 Po zdemontowaniu parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej osadzić parapety z blachy stalowej powlekanej gr. 0,6mm w ilościach: - długości 1,33 m - szt. 105 - długości 2,30 m - szt. 4.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5 944,00 zł 2.Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 17.10.2011 r. do godz. 10.00. 3.Wadium w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia 17.10.2011 r. do godz.10.00. Nie spełnienie w/w warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art.24.2 pkt 2 Ustawy). 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wymianę stolarki okiennej w budynku nr 8 w Centrum Szkolenia Wojsk Inżynieryjnych i Chemicznych we Wrocławiu przy ul. Obornickiej 108. 5.Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7. SIWZ. 6.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy z zastrzeżeniem pkt 3.6.7:, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 3.6.12. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1 i 1 a, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2, 3.propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz Nr 3, 4.tabela elementów scalonych - Formularz nr 5.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1)ustalonego terminu umowy w przypadku zaistnienia niezależnych od Wykonawcy przeszkód, w szczególności działanie siły wyższej (np. katastrofalne działania przyrody); 2)ustalonej ceny umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego, 3)ustalonego terminu umowy, w przypadku gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie przedmiotu umowy, 4)ustalonego terminu, w przypadku gdy zlecenie przez Zamawiającego robót dodatkowych, których termin, rodzaj i zakres uniemożliwiają dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, 5)ustalonego terminu oraz ceny umowy z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU
ul. Obornicka 126, 50 - 984 Wrocław
pokój 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU ul. Obornicka 126, 50 - 984 Wrocław KANCELARIA POKOJ 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
- 83570 Remont placu Wolności i zwiększenie ilości zieleni w ul. Zamkowej we Wrocławiu
- Rozbiórka budynku nr 147 w K-7795 w Duninowie wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
- 39.2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa ubytków w jezdniach asfaltowych na drogach zlokalizowanych w gminie Blachownia
- Remont drogi wojewódzkiej nr 632 od km 47+550 do km 51+800 (od Dębe do Skrzeszewa) na terenie gminy Wieliszew, powiat legionowski - nr postępowania 070/25
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Oświęcimskiej- Etap II
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Kamień Pomorski
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice, gm. Strzyżewice
- Bieżący remont dróg gminnych i lokalnych na terenie gminy Bieliny w 2025 roku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.