Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-01
Zamość: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu na terenie miasta Zamościa
Numer ogłoszenia: 258216 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu , ul. Lwowska 57, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 639 33 74, 627 06 76, faks 0-84 639 33 74.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mcpr.zamosc.pl/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu na terenie miasta Zamościa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach realizowanego przez Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu projektu systemowego pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu na terenie miasta Zamościa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający podzielił zamówienie na 20 części Część nr 1 Organizacja kursu Barman kelner dla 2 osób. Część nr 2 Organizacja kursu Florystyka i bukieciarstwo dla 3 osób. Część nr 3 Organizacja kursu Fryzjer dla 2 osób. Część nr 4 Organizacja kursu Grafika komputerowa poziom zaawansowany dla 1 osoby. Część nr 5 Organizacja kursu Handlowiec/przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej dla 2 osób. Część nr 6 Organizacja kursu Operator koparko ładowarki w zakresie III klasy uprawnień dla 5 osób. Część nr 7 Organizacja kursu Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci dla 4 osób. Część nr 8 Organizacja kursu Kosztorysowanie w budownictwie dla 1 osoby. Część nr 9 Organizacja kursów komputerowych w miejscu zamieszkania dla 3 osób. Część nr 10 Organizacja kursu Palacz CO dla 1 osoby. Część nr 11 Organizacja kursu Kucharz dla 4 osób. Część nr 12 Organizacja kursu Kurs kadrowo-płacowy z praktycznym wykorzystaniem programów komputerowych (kurs dla osób z podstawami obsługi komputera) dla 1 osoby. Część nr 13 Organizacja kursu Praktyczna obsługa komputera z Internetem i podstawowych programów komputerowych (pakiet Microsoft Office) - kurs od podstaw dla 4 osób. Część nr 14 Organizacja kursu Magazynier z obsługą wózków o napędzie silnikowym dla 3 osób. Część nr 15 Organizacja kursu Opiekun osób starszych, chorych, dzieci i niepełnosprawnych dla 6 osób. Część nr 16 Organizacja kursu prawa jazdy kategorii B dla 5 osób, C dla 6 osób, D dla 1 osoby, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy dla 6 osób oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz osób dla 1 osoby. Część nr 17 Organizacja kursu Spawacz metodą TIG i MAG dla 2 osób. Część nr 18 Organizacja kursu Technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 1 osoby. Część nr 19 Organizacja kursu Sprzedawca fakturzysta z obsługą komputera i kas fiskalnych dla 5 osób. Część nr 20 Organizacja kursu Masaż klasyczny dla 1 osoby..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników szkolenia/kursu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu dla poniższych części (Zamawiający przewiduje możliwość udzielanie ewentualnych zamówień uzupełniających, w takim samym zakresie jak zamówienie podstawowe w późniejszym lub tym samym terminie) zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6, ustawy PZP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stawia warunek szczegółowy - Wykonawcy wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi dla minimum 2 osób każda w zakresie części na jaką składana jest dana oferta oraz załączą dokument potwierdzający że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: złożenie przez Wykonawcę wykazu (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia oraz dokument potwierdzający że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawca załącza do każdej części oddzielny wykaz wykonanych usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stawia warunek szczegółowy. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg Załącznika nr 7 do SIWZ. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, przy czym zmiany istotnych jej postanowień mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej. 4) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany jej postanowień dotyczących terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadkach niezależnych od niego i niedających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Zamawiający zobowiązany jest powiadomić drugą stronę o zaistnieniu okoliczności, których nie można było przewidzieć na piśmie wraz z podaniem terminu zakończenia realizacji umowy, b) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia/kursu wywołanej w szczególności nieskompletowaniem na czas grupy szkoleniowej, c) zmiany harmonogramu zajęć przez Wykonawcę w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego, po złożeniu przez Wykonawcę wniosku z uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mcpr.zamosc.pl/index.php?co=zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu, ul. Lwowska 57 pok. 15 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu, ul. Lwowska 57 pok. 14 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie przetargowe jest prowadzone w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu na terenie miasta Zamościa realizowanego przez Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja kursu Barman kelner.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Barman kelner dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja kursu Florystyka i bukieciarstwo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Florystyka i bukieciarstwo dla 3 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja kursu Fryzjer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Fryzjer dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja kursu Grafika komputerowa poziom zaawansowany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Grafika komputerowa poziom zaawansowany dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja kursu Handlowiec/przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Handlowiec/przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja kursu Operator koparko ładowarki w zakresie III klasy uprawnień.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Operator koparko ładowarki w zakresie III klasy uprawnień dla 5 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja kursu Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci dla 4 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Organizacja kursu Kosztorysowanie w budownictwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Kosztorysowanie w budownictwie dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Organizacja kursów komputerowych w miejscu zamieszkania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grafika użytkowa i prezentacyjna w miejscu zamieszkania dla 1 osoby. Projektowanie stron www. od podstaw w miejscu zamieszkania dla 1 osoby Obsługa pakietu MS office w miejscu zamieszkania dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Organizacja kursu Palacz CO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Palacz CO dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Organizacja kursu Kucharz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Kucharz dla 4 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Organizacja kursu Kurs kadrowo-płacowy z praktycznym wykorzystaniem programów komputerowych (kurs dla osób z podstawami obsługi komputera).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Kurs kadrowo-płacowy z praktycznym wykorzystaniem programów komputerowych (kurs dla osób z podstawami obsługi komputera) dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Organizacja kursu Praktyczna obsługa komputera z Internetem i podstawowych programów komputerowych (pakiet Microsoft Office) - kurs od podstaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Praktyczna obsługa komputera z Internetem i podstawowych programów komputerowych (pakiet Microsoft Office) - kurs od podstaw dla 4 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Organizacja kursu Magazynier z obsługą wózków o napędzie silnikowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Magazynier z obsługą wózków o napędzie silnikowym dla 3 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Organizacja kursu Opiekun osób starszych, chorych, dzieci i niepełnosprawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Opiekun osób starszych, chorych, dzieci i niepełnosprawnych dla 6 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Organizacja kursu prawa jazdy kategorii B, C, D, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Organizacja kursu prawa jazdy kategorii B dla 5 osób, C dla 6 osób, D dla 1 osoby, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy dla 6 osób oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz osób dla 1 osoby..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Organizacja kursu Spawacz metodą TIG i MAG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Spawacz metodą TIG i MAG dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Organizacja kursu Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Organizacja kursu Sprzedawca fakturzysta z obsługą komputera i kas fiskalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Sprzedawca fakturzysta z obsługą komputera i kas fiskalnych dla 5 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Organizacja kursu Masaż klasyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu Masaż klasyczny dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa sprzętu do zamknięcia wad strukturalnych serca i zamknięcia uszka lewego przedsionka
- Dostawa testów alergologicznych i autoimmunologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa odzieży roboczej i branżowej w zakresie 2 części.
- Budowa placu zabaw w m. Chyża - etap II.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie " III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.