Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Opole: Przetarg nieograniczony na Remont ciągów komunikacyjnych w budynkach Politechniki Opolskiej w Opolu (nr sprawy ZP/B/50/2009)
Numer ogłoszenia: 258218 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, faks 077 4006294, 4556080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Remont ciągów komunikacyjnych w budynkach Politechniki Opolskiej w Opolu (nr sprawy ZP/B/50/2009).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ciągów komunikacyjnych w budynkach Politechniki Opolskiej CPV 45453000-7, 45315300-1: - w budynku przy ul. Ozimskiej 75 - remont korytarzy parteru, I i II piętra, - w budynku przy ul. Luboszyckiej 7 - remont korytarza I piętra, - w budynku przy ul. Sosnkowskiego 31 - remont wejścia dla niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, składająca się z: a) przedmiaru robót nr 1 - (CPV 45453000-7) Roboty remontowe i renowacyjne Malowanie korytarzy parter, I i II piętro, Opole ul. Ozimska 75 - Załącznik nr 1a do SIWZ b) przedmiaru robót nr 2 - (CPV 45315300-1) Instalacje zasilania elektrycznego Remont korytarza parteru I i II piętro, Opole ul. Ozimska 75- Załącznik nr 1b do SIWZ c) przedmiaru robót nr 3 - (CPV 45453000-7) Roboty remontowe i renowacyjne (CPV 45315300-1) Instalacje zasilania elektrycznego Malowanie korytarza I piętro, Opole ul. Luboszycka 7- Załącznik nr 1c do SIWZ d) przedmiaru robót nr 4 - (CPV 45453000-7) Roboty remontowe i renowacyjne (CPV 45315300-1) Instalacje zasilania elektrycznego Wejście dla niepełnosprawnych w budynku Lipsk, Opole ul. Sosnkowskiego 31 - Załącznik nr 1d do SIWZ e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr 1 - Remont korytarzy parteru I i II piętra budynku przy ul. Ozimska 75 - Załącznik nr 2a do SIWZ f) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr 2 - Remont korytarzy parteru I i II piętra budynku przy ul. Ozimska 75 - instalacje elektryczne - Załącznik nr 2b do SIWZ g) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr 3 - Remont korytarza I piętra w budynku przy ul. Luboszyckiej 7 - Załącznik nr 2c do SIWZ h) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr 4 Wejście dla niepełnosprawnych do budynku przy ul. Sosnkowskiego 31 - Załącznik nr 2d do SIWZ 2. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia każda o wartości minimum 200 000 zł (brutto), oraz udokumentują, że robota ta została wykonana należycie. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się robotę polegająca na budowie lub remoncie obiektu budowlanego. 4. Posiadają ubezpieczenie lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych, o których mowa w pkt 9.3 SIWZ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 6 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 6 zostały wykonane należycie. 5. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska
Sekcja Zamówień Publicznych , pok. A 203
45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 13:30, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych Politechniki Opolskiej, 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5, pokój 203 A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.09.2009.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/99/2024] Zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- [D/88/2024] Sukcesywna dostawa zestawów komputerów stacjonarnych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Usługa przeprowadzenia kursów języka angielskiego.
- Przeprowadzenie pomiaru ruchu w roku 2025 na odcinkach pomiarowych dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 7 w Opolu
- Dostawa różnych produktów spożywczych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 7.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Przebudowa, rozbudowa o schody zewnętrzne i zmiana sposobu użytkowania parteru pawilonu "C" Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego przy ul. Mieszka I 4 na Klub Seniora
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum (postępowanie powtórzone)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.