eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoDostawa krzeseł, foteli, taboretów, wersalek, ławek do poczekalni, poduszek, kołder i koców oraz materacy zmiennociśnieniowych, łóżka rehabilitacyjnego, pojemników do transportu art. do sterylizacji oraz wyposażenia na Oddział Chemioterapii do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Jaworzno: Dostawa krzeseł, foteli, taboretów, wersalek, ławek do poczekalni, poduszek, kołder i koców oraz materacy zmiennociśnieniowych, łóżka rehabilitacyjnego, pojemników do transportu art. do sterylizacji oraz wyposażenia na Oddział Chemioterapii do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 258223 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł, foteli, taboretów, wersalek, ławek do poczekalni, poduszek, kołder i koców oraz materacy zmiennociśnieniowych, łóżka rehabilitacyjnego, pojemników do transportu art. do sterylizacji oraz wyposażenia na Oddział Chemioterapii do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa krzeseł, foteli, taboretów, wersalek, ławek do poczekalni, poduszek, kołder i koców oraz materacy zmiennociśnieniowych, łóżka rehabilitacyjnego, pojemników do transportu art. do sterylizacji oraz wyposażenia na Oddział Chemioterapii do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie Przedmiot zamówienia podzielony został na 19 pakietów: Pakiet 1 Krzesła, fotele Pakiet 2 Taborety Pakiet 3 Wersalki Pakiet 4 Ławki do poczekalni Pakiet 5 Poduszki i kołdry Pakiet 6 Koce Pakiet 7 Materace zmiennociśnieniowe, pompa do materaca zmiennociśnieniowego Pakiet 8 Łóżko rehabilitacyjne, Pakiet 9 Pojemniki do transportu art. do sterylizacji Pakiet 10 Stolik zabiegowy, kozetka lekarska, stojaki na kroplówki, wieszak na podkłady higieniczne Pakiet 11 Fotel do podawania cytostatyków i wózek wielofunkcyjny Pakiet 12 Parawan teleskopowy Pakiet 13 Fotel do pobierania krwi Pakiet 14 Wózek laboratoryjny koszowy Pakiet 15 Waga medyczna ze wzrostomierzem Pakiet 16 Wózek inwalidzki oraz wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej Pakiet 17 Chłodziarko zamrażarka Pakiet 18 Dozowniki i kosze plastikowe Pakiet 19 Witryna (szafa) chłodnicza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna asortymentowo -cenowa stanowiąca załączniki nr 3.1 - 3.19 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7, 39.11.32.00-9, 39.51.61.00-3, 39.11.36.00-3, 39.51.61.20-9, 39.51.24.00-8, 39.51.11.00-8, 39.14.31.12-4, 42.12.00.00-6, 33.19.21.20-9, 44.61.90.00-2, 33.19.20.00-2, 39.71.11.30-9, 34.91.21.00-4, 33.10.00.00-1, 33.19.31.00-0, 39.71.11.10-3, 39.83.17.00-3, 39.51.44.00-2, 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.19). 2. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (zał. 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) -zał .1 do SIWZ. 3. Katalogi lub karty katalogowe, lub inne materiały informacyjne, np. opisy, zdjęcia lub ulotki informacyjne itp. w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Stosownie do Art. 26 ust.2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Stosownie do art. 44 ustawy Pzp, Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Specyfikacji wymaga złożenia oświadczenia, stwierdzającego, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp- wzór stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ. W SIWZ w Rozdziale VI Zamawiający określił: 3. 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r Poz. 231 § 3.1. zamawiający żąda: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 ustawy, zamawiający żąda zgodnie z art. 26 ust. 2d Ustawy PZP złożenia: Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. pkt.5 Ustawy PZP albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w formie oświadczenia (wzór załącznik nr 5 do SIWZ) 3.3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3.1. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3.1.ppkt.2: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 11. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w Rozdz. VI pkt. 3.1 i pkt.3.2 SIWZ dla wszystkich podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności i warunki zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik 4 do SIWZ i jest jej integralną częścią: 1. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie na piśmie w formie aneksów podpisanych przez obie strony i opatrzonych datą - pod rygorem ich nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. 3. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 paragrafu nr 14 wzoru umowy, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: - zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 5 umowy. - zmiany danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Szpitala tel. 32 616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 20 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie (sekretariat I piętro, ul. Chełmońskiego 28; 43 600 Jaworzno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1- krzesła, fotele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1- krzesła, fotele; w szczególności: Krzesła biurowe do pracy przy komputerze; Krzesła biurowe obrotowe do pracy przy komputerze; Krzesła typu ISO; Krzesła plastikowe, obrotowe; Fotele. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.1 do SIWZ. Wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 -Taborety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2 -Taborety- metalowy stelaż, szczegółowy opis w załączniku nr 3.2 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - Wersalki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3 - Wersalki; na drewnianej ramie- szczegółowy opis w załączniku nr 3.3 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4- ŁAWKI DO POCZEKALNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 4- ŁAWKI DO POCZEKALNI- dla 5 osób; dla 4 osób; dla 3 osób i dla 2 osób. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.4 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - Poduszki i kołdra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 5 - Poduszki i kołdry. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.5 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.20-9, 39.51.24.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6- Koce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 6- Koce. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.6 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET nr 7- Materace zmiennociśnieniowe, pompa do materaca zmiennociśnieniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 7- Materace zmiennociśnieniowe, pompa do materaca zmiennociśnieniowego. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.7 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4, 42.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET Nr 8 - łóżko rehabilitacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET Nr 8 - łóżko rehabilitacyjne- sterowane elektronicznie. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.8.1 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET Nr 9 - Pojemnik do transportu art. do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET Nr 9. Pojemnik z pokrywą do transportu art. do sterylizacji . Szczegółowy opis w załączniku nr 3.9 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET Nr 10 - Stolik zabiegowy, kozetka lekarska, stojaki na kroplówki, wieszak na podkłady higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET Nr 10 - Stolik zabiegowy, kozetka lekarska, stojaki na kroplówki, wieszak na podkłady higieniczne. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.10 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 Fotel do podawania cytostatyków i wózek wielofunkcyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 11 Fotel do podawania cytostatyków i wózek wielofunkcyjny ZESTAWIENIE PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH ZAŁĄCZNIK NR 3.11.1 i NR 3.11.2 do SIWZ; wartość szacunkowa powyżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 Parawan teleskopowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 Parawan teleskopowy. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.12 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 Fotel do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 13 Fotel do pobierania krwi. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.13 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 Wózek laboratoryjny koszowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 14 Wózek laboratoryjny koszowy. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.14 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 Waga medyczna ze wzrostomierzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 15 Waga medyczna ze wzrostomierzem. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.15 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 Wózek inwalidzki oraz wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 16 Wózek inwalidzki oraz wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.16 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 Chłodziarko zamrażarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 17 Chłodziarko zamrażarka. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.17 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18 Dozowniki i kosze plastikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 18 Dozowniki i kosze plastikowe. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.18 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 39.51.44.00-2, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19 Witryna (szafa) chłodnicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 19 Witryna (szafa) chłodnicza- przeznaczona do przechowywania różnorodnych artykułów medycznych i farmaceutycznych w obniżonej temperaturze. Szczegółowy opis w załączniku nr 3.19 do SIWZ; wartość poniżej 14 tys. euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.