eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiPrzedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w drogach miejskich w 2008 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-27

Bielsk Podlaski: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w drogach miejskich w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 258253 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, fax 085 7318150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w drogach miejskich w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czyszczenie osadników kanalizacji deszczowej - wpusty uliczne D:500 - 1300 szt., 2. Czyszczenie osadników kanalizacji deszczowej - studzienki rewizyjne D:1000 - 20 szt., 3. Regulacja wysokościowa wpustów ulicznych w nawierzchni dróg asfaltowych - 15 szt., 4. Regulacja wysokościowa wpustów ulicznych w nawierzchniach betonowych - 4 szt., 5. Regulacja wysokościowa włazów studziennych w nawierzchni dróg asfaltowych - 10 szt., 6. Regulacja wysokościowa włazów studziennych w nawierzchni dróg betonowych - 5 szt., 7. Wykonanie wpustu ulicznego z osadnikiem głębokości 0,5 m wraz z ustawieniem włazu żeliwnego typ ciężki - 4 szt., 8. Przełożenie istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10 grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:150 - 20,00 m, 9. Przełożenie istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10 grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:200 - 10,00 m, 10. Przełożenie istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianą rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - 10 grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:300 - 10,00 m 11. Wykonanie studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki Ø 1,0 m H = 2,0 m - 2 szt., 12. Wykonanie studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki Ø 1,0 m H =3,0 m - 2 szt., 13. Czyszczenie kanalizacji sprzętem specjalistycznym WUKO - 15 godz., 14. Pompowanie wody z pasa drogowego beczkowozem wraz z wywozem na odległość 5,0 km - 10 godz., 15. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym. 35x35x6 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 25 m2, 16. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym. 50x55x7 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 15 m2, 17. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem kostki polbruk gr. 8 cm wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 15 m2, 18. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem trylinka bet. sześciokątna gr. 15 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 15 m2, 19. Przełożenie chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem obrzeży betonowych o wym. 8 x 30 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 10 m, 20. Przestawienie krawężnika ulicznego o wym. 20x30 cm wraz z odkuciem ław i wykonaniem nowych ław z betonu KL B-10 - 10 m, 21. Przełożenie płyt drogowych o wym. 1,0 x 3,0 m wraz z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 20 cm, wypełnienie spoin piaskiem - 25 m2, 22. Przełożenie płyt drogowych typu jomby o wym. 50 x 50 x 15 cm - 25 m2, 23. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu Ø 0,6 m - 10 m, 24. Czyszczenie przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu Ø 0,8 m - 10 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - tekst jednolity Dz. U. Nr 82, poz. 560 z 2007 r., 2. Zapoznali się z miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ oraz umowie i przyjmą je bez zastrzeżeń, 3. Uzyskali wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty, 4. Wyrażą zgodę na zapłatę faktur w terminie 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego, Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: 1. Dysponują pracownikami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierownik z doświadczeniem zawodowym i uprawnieniami sanitarnymi - odpisy uprawnień i przynależność do Izby Budowlanej, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 inwestycję odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącą przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, 3. Dysponują następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: - koparko-spycharka o pojemności łyżki 0,15 m3 - samochód samowyładowawczy, - piła do cięcia asfaltu, - zagęszczarka płytowa, - koparka o poj. łyżki 0,6 m3, - samochód specjalistyczny WUKO, - samochód asenizacyjny do pompowania wody. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - tekst jednolity Dz. U. Nr 82, poz. 560 z 2007r., 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni, 5. Zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Oświadczenie, że Wykonawca jest/ nie jest płatnikiem podatku VAT, 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - kierownik z doświadczeniem zawodowym i uprawnieniami sanitarnymi odpisy uprawnień i przynależność do Izby Budowlanej, 8. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 inwestycję odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącą przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, 9. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, 10. Kosztorys ofertowy z ceną jednostkową ryczałtową oraz wartością zamówienia netto + podatek VAT , 11. Wskaźniki cenotwórcze - R, Ko, Kz, Z użyte do wyliczenia wartości ofertowej, do rozliczenia robót, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Brak jakiegokolwiek z w. w. dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, pokój Nr 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, pok. Nr 33- sekretariat Urzędu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.