eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomCzęść IDost części do pomp gł odwadniania oraz pomp odwadniających - dla R I rejon Siemianowice. Część IIDost części do remontów i przeglądów pomp gł odwadniania i pomp odwadniających- dla R I rejon Jan Kanty. Część IIIDost części do remontu pomp głównego odwadniania- dla R II rejon Pstrowski. Część IVDost części do remontu pomp głównego odwadniania- dla R II rejon Szombierki. Część VDost części do remontu pomp gł odwadniania- dla R II rejon Powstańców Śląskich. Część VIDost części do remontów i przeglądów pomp gł odwadniania i pomp odwadniających R III rej Dębieńsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-18

Bytom: Część I: Dost części do pomp gł odwadniania oraz pomp odwadniających - dla R I rejon Siemianowice. Część II: Dost części do remontów i przeglądów pomp gł odwadniania i pomp odwadniających- dla R I rejon Jan Kanty. Część III: Dost części do remontu pomp głównego odwadniania- dla R II rejon Pstrowski. Część IV: Dost części do remontu pomp głównego odwadniania- dla R II rejon Szombierki. Część V: Dost części do remontu pomp gł odwadniania- dla R II rejon Powstańców Śląskich. Część VI: Dost części do remontów i przeglądów pomp gł odwadniania i pomp odwadniających R III rej Dębieńsko
Numer ogłoszenia: 258300 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I: Dost części do pomp gł odwadniania oraz pomp odwadniających - dla R I rejon Siemianowice. Część II: Dost części do remontów i przeglądów pomp gł odwadniania i pomp odwadniających- dla R I rejon Jan Kanty. Część III: Dost części do remontu pomp głównego odwadniania- dla R II rejon Pstrowski. Część IV: Dost części do remontu pomp głównego odwadniania- dla R II rejon Szombierki. Część V: Dost części do remontu pomp gł odwadniania- dla R II rejon Powstańców Śląskich. Część VI: Dost części do remontów i przeglądów pomp gł odwadniania i pomp odwadniających R III rej Dębieńsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Dost części do pomp gł odwadniania oraz pomp odwadniających - dla R I rejon Siemianowice. Część II: Dost części do remontów i przeglądów pomp gł odwadniania i pomp odwadniających- dla R I rejon Jan Kanty. Część III: Dost części do remontu pomp głównego odwadniania- dla R II rejon Pstrowski. Część IV: Dost części do remontu pomp głównego odwadniania- dla R II rejon Szombierki. Część V: Dost części do remontu pomp gł odwadniania- dla R II rejon Powstańców Śląskich. Część VI: Dost części do remontów i przeglądów pomp gł odwadniania i pomp odwadniających R III rej Dębieńsko.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.90-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 4 800,00 zł ( słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100), Część II - 2 400,00 zł ( słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100), Część III - 2 400,00 zł ( słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100), Część IV - 2 100,00 zł ( słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100), Część V - 1 700,00 zł ( słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100), Część VI - 1 700,00 zł ( słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości dla: Części I - minimum 99.000,00 zł brutto, Część II - minimum 49.000,00 zł brutto, Części III - minimum 50.000,00 zł brutto, Części IV - minimum 44.000,00 zł brutto, Części V - minimum 35.000,00 zł brutto, Części VI - minimum 34.000,00 zł brutto. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca może także wykazać co najmniej jedną dostawę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia o wartości nie mniejszej niż suma wartości wymienionych powyżej dla poszczególnych części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularze cenowe - załącznik nr 6.1. - 6.6. do druku OFERTA. 2. Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1. i 2. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Dostawa części do pomp głównego odwadniania oraz pomp odwadniających - dla Ruchu I rejon Siemianowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę na Ruch I rejon Siemianowice - części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp głównego odwadniania typu OW 250 A/AM/B, OWH200 oraz pompy odwadniającej typu OS 100 AM wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.1. Lokalizacja: Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi, ul. Kościuszki 9 Ruch I rejon Siemianowice, 41-503 Chorzów, ul. Wiejska 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.90-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Dostawa części do remontów i przeglądów pomp głównego odwadniania i pomp odwadniających- dla Ruchu I rejon Jan Kanty..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę na Ruch I rejon Jan Kanty, ul. Grunwaldzka 275, 43-603 Jaworzno - części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp głównego odwadniania typu OW 300 A/AM, wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.2. Lokalizacja: Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi, ul. Kościuszki 9 Ruch I rejon Jan Kanty, ul. Grunwaldzka 275, 43-603 Jaworzno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.90-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Dostawa części do remontu pomp głównego odwadniania- dla Ruchu II rejon Pstrowski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę na Ruchu II rejon Pstrowski, - części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp głównego odwadniania typu OS 200 AM, OW 250 A/AM/B, oraz pompy odwadniającej typu OS 100 AM i OS 150 AM wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.3. Lokalizacja: Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi, ul. Kościuszki 9 Ruchu II rejon Pstrowski, ul. Szybowa 2, 41-808 Zabrze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.90-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Dostawa części do remontu pomp głównego odwadniania- dla Ruchu II rejon Szombierki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Zakres zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II - rejon Szombierki, - części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp głównego odwadniania typu OW 250 A/AM/B, wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.4. Lokalizacja: Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi, ul. Kościuszki 9 Ruch II - rejon Szombierki, 41-902 Bytom, ul. Zabrzańska 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.90-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Dostawa części do remontu pomp głównego odwadniania- dla Ruchu II rejon Powstańców Śląskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Zakres zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II - rejon Powstańców Śląskich, - części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp głównego odwadniania typu OW 250 A/AM/B oraz pomp odwadniających typu OS 80 AM, OS 100 AM i OS 150AM wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.5. Lokalizacja: Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi, ul. Kościuszki 9 Ruch II - rejon Powstańców Śląskich, 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 127.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.90-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Dostawa części do remontów i przeglądów pomp głównego odwadniania i pomp odwadniających- dla Ruchu III rejon Dębieńsko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę na Ruch III - rejon Dębieńsko, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. 3-go Maja 44 - części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp głównego odwadniania typu OW 200A/AM, oraz pomp odwadniających typu OS 150 AM wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.6. Lokalizacja: Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi, ul. Kościuszki 9 Ruch III - rejon Dębieńsko, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. 3-go Maja 44.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.90-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.