eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoPrzeprowadzenie szkoleń dla pracowników Starostwa Powiatowego w Legionowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Legionowo: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Starostwa Powiatowego w Legionowie
Numer ogłoszenia: 258341 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386896 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Starostwa Powiatowego w Legionowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń dla pracowników Starostwa Powiatowego w Legionowie: Część I zamówienia obejmuje szkolenie Kodeks postępowania administracyjnego - w szczególności zasady ogólne, określenie strony postępowania, zasady liczenia terminów, doręczanie korespondencji, zawieszenie postępowania, wydawanie decyzji administracyjnych aspekty praktyczne i orzecznictwo. Liczba uczestników: 60 osób podzielonych na 3 grupy po 20 osób każda. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy: 16 godzin - 2 dni po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia (godzina lekcyjna = 45 minut). Szkolenia będą organizowane w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 wliczając w to czas dojazdu. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Część II zamówienia obejmuje szkolenie: Zamówienia publiczne, w szczególności zagadnienia: szacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu - aspekty praktyczne i orzecznictwo. Liczba uczestników: 30 osób podzielonych na 2 grupy po 15 osób każda. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy: 16 godzin - 2 dni po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia (godzina lekcyjna = 45 minut). Szkolenia będą organizowane w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 wliczając w to czas dojazdu. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Część III zamówienia obejmuje szkolenie: Prawo pracy, w szczególności zagadnienia: ogólne zasady prawa pracy, nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy, prawa i obowiązki stron stosunku pracy - aspekty praktyczne i orzecznictwo. Liczba uczestników: 30 osób podzielonych na 2 grupy po 15 osób każda. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy: 8 godzin lekcyjnych - 1 dzień (godzina lekcyjna = 45 minut). Szkolenia będą organizowane w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 wliczając w to czas dojazdu. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Część IV zamówienia obejmuje szkolenie: Informacja publiczna, w szczególności definicja informacji publicznej, zasady udzielania informacji publicznej przetworzonej, terminy i forma udzielania informacji publicznej, skutki prawne nieudzielenia informacji - aspekty praktyczne i orzecznictwo. Liczba uczestników: 30 osób podzielonych na 2 grupy po 15 osób każda. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy: 8 godzin lekcyjnych - 1 dzień (godzina lekcyjna = 45 minut). Szkolenia będą organizowane w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 wliczając w to czas dojazdu. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Część V zamówienia obejmuje szkolenie: Ochrona danych osobowych, w szczególności: ochrona danych osobowych przetwarzanych w starostwie powiatowym - aspekty praktyczne i orzecznictwo. Liczba uczestników: 30 osób podzielonych na 2 grupy po 15 osób każda. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy: 8 godzin lekcyjnych - 1 dzień po 8 godzin każdego dnia (godzina lekcyjna = 45 minut). Szkolenia będą organizowane w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 wliczając w to czas dojazdu. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Część VI zamówienia obejmuje szkolenie: Zarządzanie projektami Liczba uczestników: 15 osób 1 grupa. Czas trwania szkolenia: 16 godzin - 2 dni po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia (godzina lekcyjna = 45 minut). Szkolenia będą organizowane w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 wliczając w to czas dojazdu. Przez dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku (bez sobót i dni ustawowo wolnych od pracy). Rekrutację uczestników każdego szkolenia przeprowadzi Zamawiający. Terminy przeprowadzenia poszczególnych szkoleń Zamawiającym uzgodni z wybranym wykonawcą po podpisaniu umowy. Wykonawca realizując zamówienie zobowiązany jest: 1) przekazać Zamawiającemu szczegółowy program poszczególnych sesji szkoleniowych, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych oraz wzór certyfikatu ukończenia szkolenia w terminie nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia; Zamawiający w terminie 3 dni od otrzymania propozycji ww. dokumentów dokonana ich zatwierdzenia lub zgłosi ewentualne uwagi; 2) uwzględnić uwagi Zamawiającego, o których mowa w pkt 1 i przekazać w ciągu 3 dni poprawione dokumenty wymienione w pkt 1 do ponownego zatwierdzenia przez Zamawiającego; 3) zapewnić każdemu uczestnikowi notatnik oraz materiały dydaktyczne, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością oraz dodatkowo jeden notatnik i zestaw podręczników dla celów archiwizacyjnych projektu; 4) udokumentować przebieg szkolenia w dzienniku zajęć, którego wzór zostanie opracowany przez Zamawiającego i będzie zawierał co najmniej: nazwę projektu, nazwę szkolenia, datę rozpoczęcia i zakończenia każdej sesji szkoleniowej, tematy zajęć zrealizowanych w każdym dniu szkolenia, listę obecności uczestników szkolenia w każdym dniu sesji szkoleniowej, imię i nazwisko oraz podpis trenera prowadzącego szkolenie; Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał dziennika zajęć wraz z listami obecności podpisanymi w każdym dniu szkolenia przez uczestników szkolenia; przekazanie ww. dokumentów będzie podstawą rozliczenia faktury; 5) wystawić i rozdać uczestnikom imienne certyfikaty ukończenia szkolenia, certyfikaty należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, godłem powiatu legionowskiego, logo Unii Europejskiej wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (zasady umieszczania informacji o współfinansowaniu oraz logotypy znajdują się w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki opublikowanych na stronie: www.efs.gov.pl w zakładce dokumenty oraz w Planie promocji projektu opublikowanym na stronie www.powiat-legionowski.pl w zakładce Kapitał Ludzki; odbiór certyfikatów zostanie potwierdzony na piśmie przez każdego uczestnika; kopie certyfikatów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do faktury; przekazanie kopii certyfikatów będzie podstawą rozliczenia faktury; 6) określić stopień osiągnięcia rezultatu szkolenia, tj. określić w % o ile wzrosła wiedza pracowników w obszarze objętym szkoleniem - w oparciu o testy przeprowadzone przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia; badaniem należy objąć co najmniej 90% uczestników szkolenia. Pozostałe warunki przeprowadzenia szkolenia. 1. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone w hotelu o standardzie co najmniej 3-gwiazdkowym lub w ośrodku konferencyjno-szkoleniowym odpowiadającym standardem hotelowi co najmniej 3-gwiazdkowemu, znajdującym się na terenie powiatu legionowskiego. Zamawiający oceni standard hotelu/ośrodka, w którym odbędzie się szkolenie zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169, z późn. zm.); 2. Wykonawca zapewni wyżywienie dla każdej grupy uczestników szkolenia obejmujące co najmniej: a) serwis kawowy dostępny przez cały czas trwania zajęć dydaktycznych (kawa, herbata, soki - 3 rodzaje, cukier, mleczko lub śmietanka do kawy, woda /gazowana i niegazowana/, 5 rodzajów ciastek i 2 rodzaje ciasta, 2 rodzaje owoców), b) obiad każdego dnia szkolenia składający się co najmniej z dwóch rodzajów zup do wyboru, trzech dań głównych do wyboru, w tym co najmniej dwóch mięsnych, dwóch dodatków /ziemniaki lub ryż lub makaron/, baru sałatkowego, deseru oraz napojów (herbata, kawa, woda /gazowana i niegazowana/, soki 3 rodzaje), Miejsce wydawania posiłków musi znajdować się w tym samym obiekcie, w którym będą odbywały się szkolenia; posiłki podawane będą w oddzielnym pomieszczeniu, niż sala szkoleniowa, z wyłączeniem serwisu kawowego, który może być podawany w sali szkoleniowej; 3. Wykonawca zapewni salę szkoleniową spełniające następujące warunki: a) liczba miejsc siedzących i stołów w sali musi być odpowiednia do wielkości grupy; b) sala musi być klimatyzowana/ogrzewana w celu zapewnienia optymalnej temperatury w trakcie szkolenia nie mniej niż 20°C nie więcej niż 23°C; c) sala musi posiadać otwierane okna oraz dzienne oświetlenie z możliwością zaciemnienia; d) sala musi być wyposażona w sprzęt multimedialny (co najmniej nagłośnienie, projektor, ekran, flipchart z papierem i markerami). 4. Wykonawca zapewni transport uczestników szkolenia z siedziby Starostwa do miejsca przeprowadzania szkolenia i z powrotem oraz do miejsca egzaminu i z powrotem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w związku z realizacją projektu Eurojakość w urzędzie - szkolenia kadry samorządowej powiatu legionowskiego gwarancją sprawnej i rzetelnej obsługi klienta.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kodeks postępowania administracyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Open Training Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42327,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zamówienia publiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KDK Info Sp. z o.o., ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23916,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Prawo pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Open Training Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14208,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Informacja publiczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KDK Info Sp. z o.o., ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14358,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Ochrona danych osobowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze, ul. Długa 23/25, 00-238 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14494,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8026,86

  • Oferta z najniższą ceną: 6120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zarządzanie projektami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROI CONSULTING Sp. z o.o., ul. Długa 4, 00-238 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15895,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8366,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7166,86 / Oferta z najwyższą ceną: 11990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.