Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Wadowice: Remont i przebudowa drogi gminnej ul. Sikorskiego w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 25837 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa drogi gminnej ul. Sikorskiego w Wadowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : a) Przebudowę skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego i Zatorską na skrzyżowanie typu rondo; b) Wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm - 2.014,0 m2; c) Wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - 52,0 m2; d) Wykonanie parkingów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - 379,2 m2; e) Wykonanie wysepek na rondzie z granitowej kostki brukowej gr. 8 cm - 77,05 m2; f) Wykonanie nawierzchni jezdni z masy mineralno-bitum. gr. 8 cm - 3.610,0 m2; g) Wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej wraz z kratkami ściekowymi - 19 szt. h) Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - 304,06 m2; i) Wykonanie oznakowanie pionowego - tarcze znaków z folii II generacji - 78 szt.; j) Wykonanie barier energochłonnych - 148,0 mb;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 20.000,00 PLN (słownie : dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia 12 lutego 2009r. do godz. 11.30 w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158 z późn. zmianami);III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust. 1, 2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, a ponadto: 1.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na n/w stanowiska: - Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej; - Kierownik robót - uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej; Uwaga! Wymienione osoby muszą posiadać odpowiednie uprawnienia, przynależność do izby zawodowej oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2.Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności : - min. 2 roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub ulic o długości min. 500 mb każda;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty; - Wykaz osób (Potencjał kadrowy), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do formularza oferty. Kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42) wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt poprzednim Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do formularza oferty - Informację o doświadczeniu Wykonawcy -Doświadczenie zawodowe na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pokój 47-48.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Wadowicach - pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba do kontaktu - Piotr Pyka..
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Leśnica - Stryszów - Zembrzyce poprzez budowę chodnika dla pieszych w m. Stryszów na długości ok. 156 m - km lokalny 0+000 - 0+156,06
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Wadowickiego oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych.
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r.
- Modernizacja dróg miejskich: Remont drogi gminnej 470484K (Al. Wolności) w km od 0+010,00 do km 1+200,00 w miejscowości Wadowice. Gmina Wadowice
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2025 roku
- Remont dróg gminnych .Zadanie 1:Remont poprzez frezowanie i wbudowanie mieszanki bitumicznej.Zadanie 2: Remont przy użyciu emulsji i grysów .
- Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury służącej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Modernizacja ul. Leśnej w Suchej Beskidzkiej
- "Budowa oraz przebudowa sieci wodociągowej w gminie Stawiski wraz z wymianą wodomierzy".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.