To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-01
Poznań: Zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia
Numer ogłoszenia: 258382 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218452 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów niezbędnych do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów użytkowanych przez jednostki wojskowe z rejonu odpowiedzialności 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania eksploatacyjne -techniczne oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4- zadanie 4; 5/5- zadanie 5; 5/6 - zadanie 6) do SIWZ, wymagania eksploatacyjne - techniczne dla zadań nr od 4 - do 6 załącznik nr 6 (6.1 - dla zadania nr 4; 6.2 - dla zadania nr 5; 6.3 - dla zadania nr 6) do SIWZ oraz w projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: a) realizacja zamówienia podstawowego nastąpi jednorazowo w terminie: dla zadania od 1-5: minimalny czas od 4 dni roboczych - do maksymalnie 18 dni roboczych od daty zawarcia umowy (nie mniej jak 4 dni i nie więcej, jak 18 dni) dla zadania nr 6: minimalny czas od 20 dni roboczych do maksymalnie 60 dni roboczych od daty zawarcia umowy (nie mniej jak 20 dni i nie więcej, jak 60 dni) b) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 19.12.2015 roku lub wyczerpania kwoty z umowy. Warunki i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań częściowych zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 6 do SIWZ - tj. Wymagania eksploatacyjne - techniczne dla zadań od 4 do 6 (6.1 - dla zadania nr 4; 6.2 - dla zadania nr 5; 6.3 - dla zadania nr 6) oraz w projekcie umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) zadanie nr 1 o kwotę: 30 000,00 zł netto; b) zadanie nr 2 o kwotę: 10 000,00 zł netto; c) zadanie nr 3 o kwotę: 9 000,00 zł netto; d) zadanie nr 4 o kwotę: 19 000,00 zł netto; e) zadanie nr 5 o kwotę: 18 000,00 zł netto; f) zadanie nr 6 o kwotę: 6 000,00 zł netto; realizacja zamówienia (dostawa wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 19 grudnia 2015 r. a) Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 19.12.2015 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2015.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 19.50.00.00 - Guma i tworzywa sztuczne 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 Dostawa technicznych środków materiałowych do pojazdów ciężarowych i autobusów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE STARKOP Leszek Kucharski SP. JAWNA,, Al. Wyzwolenia 74c, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63285,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47707,52
Oferta z najniższą ceną: 47707,52 / Oferta z najwyższą ceną: 52196,28
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 Dostawa technicznych środków materiałowych do pojazdów dostawczych i osobowo-terenowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOTORPOL Sławomir Falkowski, ul. Traugutta 2, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2002585,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16028,13
Oferta z najniższą ceną: 16028,13 / Oferta z najwyższą ceną: 17885,43
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 Dostawa akcesoriów do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HURTOWNIA CZECHOWICE SP. JAWNA, D. SZCZĘCH, K. FRANCZAK, ul. Mazańcowicka 40, 43-502 Czechowice Dziedzice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19630,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16258,14
Oferta z najniższą ceną: 16103,16 / Oferta z najwyższą ceną: 29061,83
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 Dostawa akumulatorów do pojazdów osobowych, dostawczych i bojowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTOCRAFT SP. Z O.O., ul. 8-go Marca 12, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38152,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43557,99
Oferta z najniższą ceną: 43557,99 / Oferta z najwyższą ceną: 54246,44
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 Dostawa ogumienia do pojazdów osobowych, dostawczych, autobusów i naczep
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOTOR Marcin Lenarciak, ul. M. Kopernika 93, 15-396 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36394,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33746,28
Oferta z najniższą ceną: 33746,28 / Oferta z najwyższą ceną: 49941,44
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ŻW
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- Dostawa akumulatorów do zasilaczy UPS
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
więcej: Guma i tworzywa sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.