eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcDostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Sierpc: Dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 258418 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu , ul. Konstytucji 3 Maja 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2751512, faks 024 2752468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.shnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych, fabrycznie nowego, o niżej wymienionych parametrach technicznych: Podwozie - Podwozie fabrycznie nowe rocznik 2012 lub 2013. - Dopuszczalna masa całkowita - min. 7,0 t. - Długość pojazdu max. - 6 550 mm. - Szerokość pojazdu max. - 2 400 mm. - Wysokość pojazdu max - 2800 mm. - Silnik wysokoprężny, z elektronicznym wtryskiem bezpośrednim COMMON RAIL lub równoważnym o mocy min. 140 KM z łańcuchem rozrządu, emisja spalin z układem recyrkulacji min. EURO 5. - Osłona miski olejowej. - Skrzynia biegów mechaniczna z przystawką odbioru mocy ze sterowaniem montowanym fabrycznie. - Kabina 3 miejscowa, fotel kierowcy regulowany w 3 kierunkach, ławka lub fotele dla 2-ch pasażerów z pasami bezpieczeństwa, szyba przednia ogrzewana elektrycznie, szyby boczne sterowane elektrycznie, szerokokątne lusterka wsteczne sterowane oraz ogrzewane elektrycznie. - Pojazd wyposażony w obrotomierz, prędkościomierz, komputer pokładowy, tempomat, immobilizer. - Zbiornik paliwa min. 90 l z wlewem zamykanym na klucz. - Zawieszenie przednie - niezależne z drążkiem skrętnym oraz amortyzatorem teleskopowym dwustronnego działania. - Zawieszenie tylne - belka sztywna, wzmocnione, resorowe, min. 12 piórowe , amortyzatory teleskopowe dwustronnego działania, blokada tylnego mostu. - Układ hamulcowy o dwu niezależnych obwodach, z układem ABS, hamulce tarczowe obu osi, elektryczny wskaźnik zużycia okładzin ciernych. - Koła min. R16 na osi tylnej koła bliźniacze. - Wspomaganie hydrauliczne układu kierowniczego z blokadą. - Max. zużycie energii 9MJ/km, max. emisja CO2 nie więcej niż 700 g/km, pozostałe wartości emisji spalin zgodnie z wymogami EURO 5. - Kolor kabiny biały lub pomarańczowy. Zabudowa - Zabudowa fabrycznie nowa rocznik 2013 - Pojemność skrzyni ładunkowej min 6,5 m3. - Skrzynia ładunkowa wzmocniona ożebrowaniem profilem zamkniętym. -Skrzynia ładunkowa wykonana w wersji przystosowanej do przewozu bioodpadów z króćcem i zaworem do spuszczania odcieków (wersja uszczelniona). - Masa przewożonych odpadów nie mniej niż 2 500 kg. - Urządzenie załadowcze z uchwytem grzebieniowym boczne prawe, przystosowane do załadunku znormalizowanych pojemników od 110 litrów do 240 litrów. - Sterowanie funkcjami zabudowy manipulatorem umieszczonym na pulpicie sterowniczym po prawej stronie dźwigu. - Układ hydrauliczny wyposażony w układ filtrów i układ zabezpieczający przed skutkami pęknięcia przewodów hydraulicznych. - Wyłączniki bezpieczeństwa min. 2 po obu stronach dźwigu, wyłączające wszystkie funkcje robocze zabudowy. - Sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny płytowy, praca płyty na całej długości zbiornika zasypowego. - Opróżnianie zbiornika odpadów za pomocą płyty zgniatającej. - Stopień zgniotu od 2 do 5. - Zamontowany pojemnik na wodę do mycia rąk. - Kolor zabudowy pomarańczowy. - Oprogramowanie dla programatora firmy X-Track Dodatkowe informacje. 1) Wymagane dokumenty dostarczane wraz z pojazdem: - książka gwarancyjna podwozia oraz karta gwarancyjna zabudowy, - instrukcja obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim, - wymagane prawem dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdu . 2) Pojazd kompletny musi odpowiadać warunkom technicznym zawartym w Dyrektywie WE nr 2006/42/WE, przepisom BHP, i ustawy Prawo o ruchu drogowym, 3) Gwarancja i serwis pogwarancyjny: - na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji minimum 24 miesiące, - wykonawca powinien posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla podwozia i zabudowy. - wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia, 4) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia kierowcy zamawiającego w zakresie obsługi i bezpiecznej eksploatacji pojazdu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 12124032041111000029052637 w Banku PEKAO S.A. I O Sierpc.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Prawo zamówień publicznych).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres minimum dwóch dostaw o charakterze i wartości odpowiadających przedmiotowi zamówienia potwierdzonych referencjami o należytym ich wykonaniu przez zamawiających.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Spółki EMPEGEK 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Spółki EMPEGEK 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.