Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Klucze: Odnowa Centrum wsi Ibramowice
Numer ogłoszenia: 25842 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju Społecznego-Gospodarczego "KLUCZ" , ul. Zawierciańska 12, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 0-32 647 80 50, faks 0-32 647 80 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stowarzyszenie-klucz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa Centrum wsi Ibramowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa Centrum wsi Ibramowice obejmująca: wymianę okien, wykonanie utwardzenia placu przed Domem Ludowym, utwardzenie ścieżek pieszych, budowę ogrodzenia, budowę boiska sportowego ogólnodostępnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.61.10 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu boiska sportowego z tworzyw sztucznych o wartości 500 000,00 zł (netto) każda, 2) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania warunków, o których mowa wyżej, będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części V, z których powinno wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2.1 do SIWZ), 2) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik 2.2 do SIWZ), 3) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, o których mowa w części IV pkt 1 ogłoszenia - wykaz powienien zawierać rodzaj robót, wartość robót (netto), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania (Załącznik 3 do SIWZ); 4) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 5) wykaz zawierający osobę lub osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach, o których mowa w części IV pkt 2 wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik 4 do SIWZ), UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą, napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 i 2 oraz wykazy, o których mowa w pkt 3 i 5 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stowarzyszenie-klucz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie na Rzecz Zrównoważonego
Rozwoju Społeczno-Gospodarczego KLUCZ
Kolbark, ul. Źródlana 3
32-310 Klucze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Pałecznica, ul. Św. Jakuba 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KLUCZE
- "Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Klucze w sezonie 2024/2025."
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 5100000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klucze w r 2024 oraz na pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni boiska ze sztuczną trawą na terenie Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Koronowskiej w Bydgoszczy
- Budowa ul. Słonecznej w Baniosze
- Budowa Karpackiego Ogrodu Deszczowego wraz z elementami zielono-niebieskiej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke"
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Książki
- ,,Modernizacja SOR wraz z zakupem wyposażenia dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o."
- Wymiana części nawierzchni dziedzińca przed budynkiem Szkoły Podstawowa nr 16 w Kaliszu, przy ul. Fabrycznej 13-15.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.