eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówWykonanie wykazów synchronizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-18

Tarnów: Wykonanie wykazów synchronizacyjnych
Numer ogłoszenia: 258462 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Tarnowie , ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 33 47, faks 14 688 33 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wykazów synchronizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu następujących wykazów synchronizacyjnych: a. Zadanie I: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazów synchronizacyjnych dla działek nr nr 270, 786 i 1318/1 położonych w Radłowie, gmina Radłów, stanowiących ciek wodny Potok Radłowski b. Zadanie II: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 100 położonej w Łęgu Tarnowskim, gmina Żabno. Wymagane wykonanie podziału kameralnego tejże działki. c. Zadanie III: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 18 położonej w Komorowie, gmina Wierzchosławice, która stanowi wał na lewym brzegu rzeki Dunajec. Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej. d. Zadanie IV: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki nr 80 położonej w Roztoce, gmina Zakliczyn, stanowiącej fragment drogi wojewódzkiej. W latach 60-tych pas drogi został poszerzony i fragmentarycznie zmieniony (na podstawie operatu podziału parcel katastralnych oraz orzeczenia o wywłaszczeniu nieruchomości). e. Zadanie V: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działek 30/1, 30/2, 30/3, 30/4, 32/1, 32/2, 73/6, 696/4, 697/4, 698/4, 699/4, 700/4, 701/4, 702/4, 704/4, 705/4, 706/4, 707/4, 710/4, 711/4, 712/4, 713/4, 700/6, 701/6, 703/2, 719/11, 719/6, 719/7, 719/8, 719/9 i 719/10 położonych w Bobrownikach Małych, gmina Wierzchosławice, które stanowią tereny przy wale na lewym brzegu rzeki Dunajec. W przeważającej większości działki te powstały z uchylenia aktów własności ziemi. Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej. f. Zadanie VI: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 101 położonej w Bobrownikach Małych, gmina Wierzchosławice, która stanowi wał na lewym brzegu rzeki Dunajec. Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej. g. Zadanie VII: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 112 położonej w Nowych Żukowicach, gmina Lisia Góra, która stanowi potok Jabłoniec. Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej. h. Zadanie VIII: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 2211 położonej w Starych Żukowicach, gmina Lisia Góra, (kanał Czarna). Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej. i. Zadanie IX: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla n/w działek z gminy Żabno: - 1298 położona w Otfinowie - 105/1, 874 położone w Odporyszowie - 106 położona w Goruszowie, - 302, 303 położone w Łęgu Tarnowskim, - 743, 935, 1344 położone w Żabnie. j. Zadanie X: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla n/w działek z gminy Gromnik: - 638 (częściowo), 1136, 1772, 1253 położone w Siemiechowie - 333/2, 683, 796, 1167, 1213 położone w Gromniku k. Zadanie XI: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla n/w działek z gminy Gromnik: - 283/4 położona w Chojniku, - 13, 60, 383 położone w Polichtach, - 621/1, 727/1, 815, 1078, 1092 położone w Brzozowej. l. Zadanie XII: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działek nr nr 1728, 1889, 2253, 2323 położonych w Pogórskiej Woli, gmina Skrzyszów (droga krajowa E-40). Przy sporządzaniu niniejszej dokumentacji należy uwzględnić decyzję o wywłaszczeniu nieruchomości przeznaczonych na poszerzenie pasa drogowego (oznaczenie wywłaszczanych nieruchomości według parcel katastralnych). Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej. m. Zadanie XIII: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 72 położonej w Siedlcu, gmina Radłów, której część (tj. działka 72/1) została wywłaszczona pod poszerzenie wału na lewym brzegu rzeki Dunajec n. Zadanie XIV: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 68 położonej w Siedlcu, gmina Radłów, która została podzielona na działki nr 68/1 i 68/2, a następnie działkę nr 68/1 wywłaszczono pod poszerzenie wału na lewym brzegu rzeki Dunajec. Należy wykorzystać istniejące operaty nr zasobu ewid. 3553.20-3/09 z dnia 13.05.2009r. oraz 3490.10-55/10 z dnia 2.12.2010r. Dopuszcza się składanie ofert cześciowych maksymalnie na 5 zadań..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. nr 240 poz. 2027 z pz.m.) Wymaga się, aby osoba ta posiadała doświadczenie w zakresie sporządzania prostujących wykazów synchronizacyjnych (wykonanie minimum 5 wykazów synchronizacyjnych sprostowawczych). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentu i oświadczenia - pkt.4.1 lit. a ,b do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz oferty - według wzoru jak w zał. nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby /osób zaciągających zobowiązania cywilno - prawne w imieniu Wykonawcy udzielone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań cywilno - prawnych w imieniu Wykonawcy (w przypadku gdy oferta oraz oświadczenia złożone w przetargu podpisane są przez osoby, których uprawnienia do podpisywania dokumentów w imieniu Wykonawcy nie wynikają z dokumentów załączonych do oferty). Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a. Zamawiający dopuszcza zmiany osób uczestniczących przy wykonywaniu umowy, które są w niej wymienione - w trakcie realizacji umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy dotyczących: zmiany sposobu i zakresu wykonania zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność dokonania zmian w umowie; zmiany terminu wykonania zamówienia (maksymalnie do 14 dni powyżej terminu wskazanego w SIWZ) w przypadku, gdy zmiana terminu jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć przed zawarciem umowy, a które wpływają na niemożność dochowania terminu realizacji zamówienia przez Wykonawcę (patrz wzór umowy zał. nr 5) c. Zmiany treści umowy dopuszczone w pkt. a-b nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie. d. Każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie. e. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. f. W przypadku niezrealizowania zamówienia ( w odniesieniu do poszczególnych zadań) w terminie umożliwiającym odebranie zamówienia i dokonanie płatności na rachunek Wykonawcy w terminie do dnia 20 grudnia 2012r. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy (z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy) bez zapłacenia Wykonawcy jakiejkolwiek kwoty wynagrodzenia i naliczenia kary umownej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro ds. zamówień publicznych Starostwo Powiatowe w Tarnowie ul. Narutowicza 38 33-100 Tarnów pokój 303 mail: zamowienia@powiat.tarnow.pl;.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tarnowie ul. Narutowicza 38 33-100 Tarnów pokój nr 2 - Dziennik Podawczy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazów synchronizacyjnych dla działek nr nr 270, 786 i 1318/1 położonych w Radłowie, gmina Radłów, stanowiących ciek wodny Potok Radłowski.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 100 położonej w Łęgu Tarnowskim, gmina Żabno. Wymagane wykonanie podziału kameralnego tejże działki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 18 położonej w Komorowie, gmina Wierzchosławice, która stanowi wał na lewym brzegu rzeki Dunajec. Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki nr 80 położonej w Roztoce, gmina Zakliczyn, stanowiącej fragment drogi wojewódzkiej. W latach 60-tych pas drogi został poszerzony i fragmentarycznie zmieniony (na podstawie operatu podziału parcel katastralnych oraz orzeczenia o wywłaszczeniu nieruchomości)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działek 30/1, 30/2, 30/3, 30/4, 32/1, 32/2, 73/6, 696/4, 697/4, 698/4, 699/4, 700/4, 701/4, 702/4, 704/4, 705/4, 706/4, 707/4, 710/4, 711/4, 712/4, 713/4, 700/6, 701/6, 703/2, 719/11, 719/6, 719/7, 719/8, 719/9 i 719/10 położonych w Bobrownikach Małych, gmina Wierzchosławice, które stanowią tereny przy wale na lewym brzegu rzeki Dunajec. W przeważającej większości działki te powstały z uchylenia aktów własności ziemi. Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 101 położonej w Bobrownikach Małych, gmina Wierzchosławice, która stanowi wał na lewym brzegu rzeki Dunajec. Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 112 położonej w Nowych Żukowicach, gmina Lisia Góra, która stanowi potok Jabłoniec. Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 2211 położonej w Starych Żukowicach, gmina Lisia Góra, (kanał Czarna). Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla n/w działek z gminy Żabno: - 1298 położona w Otfinowie - 105/1, 874 położone w Odporyszowie - 106 położona w Goruszowie, - 302, 303 położone w Łęgu Tarnowskim, - 743, 935, 1344 położone w Żabnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla n/w działek z gminy Gromnik: - 638 (częściowo), 1136, 1772, 1253 położone w Siemiechowie - 333/2, 683, 796, 1167, 1213 położone w Gromniku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla n/w działek z gminy Gromnik: - 283/4 położona w Chojniku, - 13, 60, 383 położone w Polichtach, - 621/1, 727/1, 815, 1078, 1092 położone w Brzozowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie XII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działek nr nr 1728, 1889, 2253, 2323 położonych w Pogórskiej Woli, gmina Skrzyszów (droga krajowa E-40). Przy sporządzaniu niniejszej dokumentacji należy uwzględnić decyzję o wywłaszczeniu nieruchomości przeznaczonych na poszerzenie pasa drogowego (oznaczenie wywłaszczanych nieruchomości według parcel katastralnych). Niezbędne sporządzenie dokumentacji sprostowawczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie XIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 72 położonej w Siedlcu, gmina Radłów, której część (tj. działka 72/1) została wywłaszczona pod poszerzenie wału na lewym brzegu rzeki Dunajec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie XIV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej polegającej na sporządzeniu wykazu synchronizacyjnego dla działki 68 położonej w Siedlcu, gmina Radłów, która została podzielona na działki nr 68/1 i 68/2, a następnie działkę nr 68/1 wywłaszczono pod poszerzenie wału na lewym brzegu rzeki Dunajec. Należy wykorzystać istniejące operaty nr zasobu ewid. 3553.20-3/09 z dnia 13.05.2009r. oraz 3490.10-55/10 z dnia 2.12.2010r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.