Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-01
Wrocław: Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr.
Część 1: Materiały konferencyjne
Część 2: Druki
Część 3: Torby
Część 4: Torba konferencyjna i plecak
Część 5: Ceramika
Część 6: Tekstylia
Część 7: Upominki
Numer ogłoszenia: 258482 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr. Część 1: Materiały konferencyjne Część 2: Druki Część 3: Torby Część 4: Torba konferencyjna i plecak Część 5: Ceramika Część 6: Tekstylia Część 7: Upominki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr tj. materiałów konferencyjnych, druków, toreb, toreb konferencyjnych, plecaków, ceramiki, tekstyliów, upominków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 44.11.13.00-4, 30.23.45.00-3, 18.23.00.00-0, 22.90.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) - 7 Części zamówienia; 2) Kalkulacja cenowa (Załącznik 1.1 do SIWZ) - 7 Części zamówienia; 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik; 4) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczenia wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w tym dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty i oświadczenia podmioty składają wspólnie tj. warunki w nich określone są spełnione gdy spełnia je jeden podmiot składający wspólną ofertę lub podmioty spełniają je łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Estetyka i jakość wykonania - 70
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Jako odrębny Załącznik nr 5 zamawiający zamieścił wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z § 10 Wzoru umowy: a) gdy nie będzie możliwe wykonanie usługi w terminie ze względu na nieprzewidzianą sytuację losową, techniczną lub rynkową, na którą Wykonawca nie miał wpływu, b) gdy Zamawiający z powodu obiektywnych trudności o charakterze losowym lub technicznym nie będzie w stanie przekazać w terminie wymaganych do produkcji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55, I piętro, pok. 100, 50-138 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55, I piętro, pok. 100, 50-138 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy lub. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania dynamicznego systemu zakupów, wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie przeprowadzał dialogu technicznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: Materiały konferemcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr: długopis konferencyjny, zestaw długopis + ołówek w etui, zestaw długopis + wieczne pióro, Wskaźnik laserowy + rysik w etui, smycz, identyfikator, klips do notatek, zakładka do książek, pendrive.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.20.00-6, 30.23.45.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Estetyka i jakość wykonania - 70
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: Druki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr: teczka konferencyjna, blok konferencyjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Estetyka i jakość wykonania - 70
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: Torby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr: torba bawełniana, torba ekologiczna, torba papierowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Estetyka i jakość wykonania - 70
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4: Torba konferencyjna i plecak.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr: torba konferencyjna i plecak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Estetyka i jakość wykonania - 70
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5: Ceramika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr: filiżanka + spodek, kubek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.13.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Estetyka i jakość wykonania - 70
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6: Tekstylia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr: koszulka T-shirt, koszulka polo, bluzka bawełniana z długim rękawem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Estetyka i jakość wykonania - 70
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7: Upominki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr: krawat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Estetyka i jakość wykonania - 70
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcję i dostawę materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania.
- Dostawa druków
- Dostawa druków i formularzy dla KWP, KMP/KPP woj. dolnośląskiego oraz BSW i CBZC
- 4WOG-1200.2712.13.2025 Usługa wykonania materiałów promocyjnych
- Sukcesywna dostawa okładek do akt (karnych, cywilnych, wykroczeniowych) i teczek (dozoru, nadzoru, wykonawczych, archiwizacyjnych) na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo projektu SEA-EU 2.0 dla Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: Odzież różna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.