To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-21
Gliwice: Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice przy podziale miasta na rejony
Numer ogłoszenia: 258485 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227071 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2391111, faks +48 032 2385421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice przy podziale miasta na rejony.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest przy podziale na części. Każdej z czterech części odpowiada jeden spośród czterech rejonów, których wykaz znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia (na obsługę jednego wybranego rejonu). 2.Każdy z wykonawców wyposaży swój rejon w określoną liczbę nowych wolnostojących betonowych koszy o minimalnej poj. 40l. W przypadku rejonu nr 3 wykonawca powinien uwzględnić w ogólnej liczbie wolnostojących koszy przypadających na ten rejon 6 koszy metalowych o poj. 40l dających się trwale zamontować do barierki. Łączną liczbę koszy dla danego rejonu i dokładne rozmieszczenie opisuje załącznik nr 3 do SIWZ, wykonawca umieści je we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (kosze na przystankach zapewni Zamawiający). 3.Wszystkie kosze muszą być oznakowane za pomocą logo wskazującego na wykonawcę, wraz z numerem telefonu pod który należy zgłaszać interwencje. 4.Wykonawca zapewni punkt dyspozytorski wyposażony w telefon (czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy) oraz faks, jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę. 5.Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną, co najmniej cztery razy w ciągu doby. 6.Wykonawca utrzymywał będzie stałą liczbę koszy, o której mowa w załączniku nr 3 do SIWZ. W razie zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące kosze w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, a zniszczony kosz usunie - również w tym terminie. 7.Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od wykonawcy zwiększenia liczby koszy w danym rejonie oraz zwiększyć liczbę przystanków objętych sprzątaniem. Łączna liczba dodatkowych koszy i przystanków w rejonie, dodawanych w ramach prawa opcji, nie może przekroczyć 30 sztuk koszy i 15 przystanków w ciągu trwania umowy. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji koszy w ramach rejonu. Na wniosek zamawiającego wykonawca w ciągu 48 godzin przeniesie kosz we wskazane miejsce. 9.Usługą sprzątania objęte są wszystkie przystanki autobusowe na terenie danego rejonu, o których mowa w załączniku nr 3 do SIWZ. 10.Poprzez sprzątanie przystanku należy rozumieć: opróżnienie koszy na przystanku, pozamiatanie przystanku i usunięcie odpadów komunalnych z terenu znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie przystanku tj. do 15m w każdą stronę licząc od słupka lub pionowej osi wiaty. W okresie wzrostu roślin należy również usunąć chwasty znajdujące się w obrębie wiaty, lub w przypadku jej braku w obrębie 15m od słupka przystankowego. 11.W przypadku koszy wolnostojących poprzez opróżnienie kosza należy rozumieć również usunięcie odpadów z terenu znajdującego się wokół kosza tj. do 5 metrów w każdą stronę licząc od pionowej osi kosza. 12.Po zakończeniu okresu umowy, wykonawca zabierze wszystkie dostarczone przez siebie kosze w terminie 2 dni od zakończenia umowy. 13.Przystanki powinny być sprzątane codziennie w godzinach od 21.00 do 7 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele. 14.Przystanki wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ powinny być sprzątane dwa razy w ciągu doby tj. w godz. 21.00-7.00 rano oraz 17.00-18.00, również w dni ustawowo wolne od pracy. 15.Kosze wolnostojące powinny być opróżniane codziennie w godz. od 21.00 do 7 rano, również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele. 16.Cena ofertowa powinna zawierać zapłatę dla wykonawcy za tzw. gotowość do ciągłego świadczenia usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego posprzątania przystanku lub opróżnienia kosza. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie zamawiającego, wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone. 17.Zamawiający przeprowadzał będzie wyrywkowe kontrole. 18.W razie stwierdzenia że usługa nie została wykonana należycie (np. przystanek nie został posprzątany, roślinność nie została usunięta, kosz nie został opróżniony, wokół kosza zalegają odpady, brakujące kosze nie są uzupełnione, nie usunięto zniszczonego kosza, kosz nie został przeniesiony we wskazane miejsce, kosz nie odpowiada wymogom o których mowa w pkt.2 zał.1 do SIWZ), wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą, o której mowa w §11 pkt 1 ppkt 1 umowy, w odniesieniu do każdego z koszy lub przystanków. 19.Wykonawca posadowi wszystkie kosze, o których mowa w załączniku nr 3 do SIWZ w dniach 2-3.01.2011 roku. W razie stwierdzenia, że wyżej wymienione kosze nie zostały rozstawione w terminie (wada w wykonaniu przedmiotu umowy) zamawiający zastosuje karę, o której mowa w §11 pkt 1 ppkt 2 umowy, w odniesieniu do każdego z koszy, za każdy dzień opóźnienia. 20.Dokładna lokalizacja koszy wolnostojących, o których mowa w załączniku nr 3 do SIWZ zostanie ustalona z wybranym w drodze przetargu wykonawcą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice przy podziale miasta na rejony - rejon nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Remondis Opole Sp. z o.o., Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 205072,78
Oferta z najniższą ceną: 205072,78 / Oferta z najwyższą ceną: 450164,75
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice przy podziale miasta na rejony - rejon nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.U. SEBCIO Andrzej Alamoda, ul. Mazowiecka 36, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 133372,93
Oferta z najniższą ceną: 133372,93 / Oferta z najwyższą ceną: 197241,66
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice przy podziale miasta na rejony - rejon nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS SP Z O O ODDZIAŁ CZĘSTOCHOWA
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS SP Z O O ODDZIAŁ CZĘSTOCHOWA
- Remondis Sp. z o.o. Oddział Częstochowa, ul. Radomska 12, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 176636,80
Oferta z najniższą ceną: 176636,80 / Oferta z najwyższą ceną: 215026,34
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Opróżnianie koszy i sprzątanie przystanków na terenie miasta Gliwice przy podziale miasta na rejony - rejon nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Remondis Tarnowskie Góry Sp. z o.o., ul. Nakielska 1-3, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 177993,22
Oferta z najniższą ceną: 177993,22 / Oferta z najwyższą ceną: 197217,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dzierżawa kombajnu ścianowego wraz z zabezpieczeniem obsługi gwarancyjnej i serwisowej w całym okresie dzierżawy do ściany xa100 w pokładzie 417/1 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Świadczenie usług krajowego transportu drogowego osób autobusami do przewozu pracowników w ubraniach roboczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- 10-P-25 Akcesoria do urządzeń medycznych oraz drobny sprzęt medyczny
- 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Wykonanie usług pielęgnacji zieleni niskiej na terenach Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg, chodników i placów oraz terenów zieleni miejskiej w Piławie Górnej.
- "Realizacja prac porządkowo-pielęgnacyjnych w ramach zadań letniego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie"
- Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2025 r.
- Utrzymanie letnie oraz zimowe terenów zewnętrznych zasobów TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2026 r.
- Pozimowe utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie miasta Krosna w 2025 roku
- Kompleksowe przygotowanie i realizacja imprezy masowej "JACKONALIA 2025".
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.